Hop til indhold

Recommended Posts

KimBigGuy skrev, den 3.5.2019 at 20:09:

Ta det stille og rolig Rene. Hun er en af de dejlige piger, hvis du gir hende tid..

Jeg har kun været tilfreds alle de mange gange.. :wub:

Ps. Jeg opfører mig os pænt.. :P

Måske gør hun bare forskel af folk-- jeg er åbenbart ikke velkommen

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnja skrev, den 3.5.2019 at 10:42:

undskyld jeg ikke skriver emojis i mine sms'er, min tlf er en gammel trykknap tlf jeg benytter mig af.

jeg modtager mange beskeder på en dag, og når ikke alle henvendelser. jeg gør dette på mine egne præmisser. 

er ked af du havde en kedelig oplevelse med at få kontakt med mig, men der står også i annoncen at jeg er svær at få kontakt med. alle der møder mig har en god oplevelse, bl.a. fordi jeg tager mig god tid, og ikke så mange kunder pr. uge.

kram anja

Du havde svaret mig tilbage efter tredje forsøg-- men svarede så du derefter ikke tilbage efter mit svar tilbage. jeg skriver altid høfligt , men dit svar var kort og kynisk.....så som :hvad, hvor og vil du noget af mig????-- skriv kort hvis du ikke kan nå det eller du ikke ha lyst istedetfor ,,,,,, det du gør nu , er MEGET UHØFLIGT

Del dette indlæg


Link til indlæg
rene70 skrev, den 5.5.2019 at 19:36:

Du havde svaret mig tilbage efter tredje forsøg-- men svarede så du derefter ikke tilbage efter mit svar tilbage. jeg skriver altid høfligt , men dit svar var kort og kynisk.....så som :hvad, hvor og vil du noget af mig????-- skriv kort hvis du ikke kan nå det eller du ikke ha lyst istedetfor ,,,,,, det du gør nu , er MEGET UHØFLIGT

som jeg nævnte i min tidligere kommentar. jeg4 er ked af du føler jeg skriver grimt.

grunden til dette er at min tlf jeg benytter er en gammel trykknap tlf, hvor det er besværligt at skrive på når man har lange flotte negle. og desuden derfor jeg ikke bruger smileys, da det kan den ikke.

så prøv at læs mine beskeder i et andet toneleje en anden gang.

god dag til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
rene70 skrev, den 5.5.2019 at 19:36:

Du havde svaret mig tilbage efter tredje forsøg-- men svarede så du derefter ikke tilbage efter mit svar tilbage. jeg skriver altid høfligt , men dit svar var kort og kynisk.....så som :hvad, hvor og vil du noget af mig????-- skriv kort hvis du ikke kan nå det eller du ikke ha lyst istedetfor ,,,,,, det du gør nu , er MEGET UHØFLIGT

desuden står der i min annonce hvad jeg gerne vil have folk skriver i den første sms. derfor har du fået et par spørgsmål, som lyder korte og kyniske -men ikke har været det. er blot info jeg skal bruge, for at finde ud af om jeg har tid, lyst og er i nærheden af dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
rene70 skrev, den 5.5.2019 at 19:36:

Du havde svaret mig tilbage efter tredje forsøg-- men svarede så du derefter ikke tilbage efter mit svar tilbage. jeg skriver altid høfligt , men dit svar var kort og kynisk.....så som :hvad, hvor og vil du noget af mig????-- skriv kort hvis du ikke kan nå det eller du ikke ha lyst istedetfor ,,,,,, det du gør nu , er MEGET UHØFLIGT

første svar til  dig svarer du ikke- der står det hele som jeg ønsker  og hvor det skal foregå, undtagen tid . jeg skriver kort 2 gange til dig yderligere  , som du svarer på til sidst. --------------------- DU SKRIVER : hvor hvad og vil du noget,,,,,,,,,,,det er sgu ubehøvlet.   derefter  hører jeg intet fra dig. jeg kan ikke forstå du bebrejder mig for dette ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
rene70 skrev, den 5.5.2019 at 19:28:

Måske gør hun bare forskel af folk-- jeg er åbenbart ikke velkommen

Hvorfor chikanere du den stakkels pige. Du har skrevet 7 gange om det samme.. er der en grund? stop da :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
KimBigGuy skrev, for 6 minutter siden:

Hvorfor chikanere du den stakkels pige. Du har skrevet 7 gange om det samme.. er der en grund? stop da :huh:

Stakkels????   læs det jeg skriver og lad vær med at tænke med pi....        

jeg har skrevet med hende mange gange høfligt , hun har åbenbart valgt at gøre forskel på mig-- det har jeg da lov til kommentere  !!!

Redigeret af rene70

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Der er vist nogen der har - endog meget - svært ved at tage en afvisning...

Hvis nogen skulle være i tvivl så er det helt og aldeles op til den enkelte GP hvem hun har lyst til at få besøg af...

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...