Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Har idag besøgt hende mizzanja ved Hadsund.

https://annoncelight.dk/showad/253710

Selvom der ingen billeder er på annoncen, er hun IKKE fake. Derimod er hun en vildt sød kvinde med et Gudesmukt ansigt. 

Hun duftede ren og fin, så hygiejnen er der intet at sætte en finger på, hendes hår var stadig fugtigt så kom lige fra badet.

hvad vi lavede holder jeg for mig selv, men hun tilbød noget jeg kan lide, og gjorde det perfekt. 

Hun passer fint til beskrivelsen, og får virkelig en til at slappe af. 

Stedet er fint diskret, og pænt. 

Pas godt på hende og behandel hende med respekt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder rigtigt godt.

Har haft kontakt til hende, hvor hun dog kun besvarede første mail ud af to, hvilket var lidt øv.

Men er det stadig kun om aftenen at hun har et sted der kan benyttes ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cabelas1 skrev, for 13 timer siden:

Lyder rigtigt godt.

Har haft kontakt til hende, hvor hun dog kun besvarede første mail ud af to, hvilket var lidt øv.

Men er det stadig kun om aftenen at hun har et sted der kan benyttes ?

Det vil jeg også gene vide :rolleyes: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

XXL varierer bare meget fra kvinde til kvinde.

Nogen sætter måske et extra X på så de i hvertfald ikke lyver om deres størrelse, hvor andre sætter et mindre på fordi de måske er lidt flov :-)

Derfor villede kropsbillede være dejligt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brian1 skrev, for 13 minutter siden:

:(jeg har skrevet til hende flere gange uden tilbage svar?

Ja, hun er ikke så seriøs i den retning, så måske vi bare skal holde os væk i stedet for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnja skrev, for 20 timer siden:

Ja jeg beklager jeg ikke altid får svaret, men jeg får så mange mails at det kan være svært at finde hoved og hale i altid :)

Okay, du er lidt undskyldt så ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
MizzAnja skrev, den 2/7/2018 at 20:16:

Ja jeg beklager jeg ikke altid får svaret, men jeg får så mange mails at det kan være svært at finde hoved og hale i altid :)

Det er også svært og svare de mange mail, som slet ikke forstår og skrive på en human måde.

Har du tid til at kneppe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
MushRoom skrev, for 7 timer siden:

Det er også svært og svare de mange mail, som slet ikke forstår og skrive på en human måde.

Har du tid til at kneppe?

To første linier er totalt sort snak = uforståeligt.

Sidste linje er et mærkeligt spørgsmål.

Ville det være muligt, at du skrev det på en måde, der er til at forstå?

På forhånd tak

V.

Redigeret af Vendelbo773
Omtanke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ked af i ikke får svar. Jeg kæmper for at følge med alle de henvendelser :)

Jeg er kun amatør pige og gør det som en hemmelig hobby, så tlf er altså slukket nogle dage af gangen til tider. Og tager ikke så mange aftaler pr uge. 

Prøv endelig en anden gang :)

Kram

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er pisse sød og helvedes fræk. Så giv ikke op, og jeg synes nu nok jeg har kunne få fat på hende, når jeg jeg har skrevet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest not bad

ja det nået om jeg tror bare jeg vent til hun prøve at få fat på mig men det ske nok ikke mas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Homerool skrev, den 13.12.2018 at 21:14:

Jeg har også prøvet og SMS til trunten 2 gange uden held at få SMS tilbage. Så har sgu opgivet at skrive til hende igen 

gider ikke længere-- har prøvet 4 gange mindst 

Del dette indlæg


Link til indlæg
not bad skrev, den 1.1.2019 at 07:10:

ja det nået om jeg tror bare jeg vent til hun prøve at få fat på mig men det ske nok ikke mas

gider ikke længere-- har prøvet 4 gange mindst 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest not bad
rene70 skrev, for 5 minutter siden:

gider ikke længere-- har prøvet 4 gange mindst 

damn sur røv jeg skal se hin i aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnja skrev, den 30.12.2018 at 20:52:

Er ked af i ikke får svar. Jeg kæmper for at følge med alle de henvendelser :)

Jeg er kun amatør pige og gør det som en hemmelig hobby, så tlf er altså slukket nogle dage af gangen til tider. Og tager ikke så mange aftaler pr uge. 

Prøv endelig en anden gang :)

Kram

hej- i dag prøvede jeg 4 gange at få kontakt- den ene gang svarede du tilbage og jeg gav dig de oplysninger du forlangte og så troede jeg at du svarede tilbage. kort kynisk svar tilbage som om man bare er til besvær . hvis du ikke er interesseret så  skriv NEJ TAK,  ISTEDENFOR  AT HOLDE EN FOR NAR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mas skrev, den 30.6.2018 at 15:58:

Har idag besøgt hende mizzanja ved Hadsund.

https://annoncelight.dk/showad/253710

Selvom der ingen billeder er på annoncen, er hun IKKE fake. Derimod er hun en vildt sød kvinde med et Gudesmukt ansigt. 

Hun duftede ren og fin, så hygiejnen er der intet at sætte en finger på, hendes hår var stadig fugtigt så kom lige fra badet.

hvad vi lavede holder jeg for mig selv, men hun tilbød noget jeg kan lide, og gjorde det perfekt. 

Hun passer fint til beskrivelsen, og får virkelig en til at slappe af. 

Stedet er fint diskret, og pænt. 

Pas godt på hende og behandel hende med respekt :) 

Tja - der er noget der hedder gensidig respekt . det kender hun åbenbart ikke.  min første negative anmeldelse herinde på eroguide !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
rene70 skrev, for 14 timer siden:

Tja - der er noget der hedder gensidig respekt . det kender hun åbenbart ikke.  min første negative anmeldelse herinde på eroguide !!

undskyld jeg ikke skriver emojis i mine sms'er, min tlf er en gammel trykknap tlf jeg benytter mig af.

jeg modtager mange beskeder på en dag, og når ikke alle henvendelser. jeg gør dette på mine egne præmisser. 

er ked af du havde en kedelig oplevelse med at få kontakt med mig, men der står også i annoncen at jeg er svær at få kontakt med. alle der møder mig har en god oplevelse, bl.a. fordi jeg tager mig god tid, og ikke så mange kunder pr. uge.

kram anja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
rene70 skrev, den 2.5.2019 at 19:40:

hej- i dag prøvede jeg 4 gange at få kontakt- den ene gang svarede du tilbage og jeg gav dig de oplysninger du forlangte og så troede jeg at du svarede tilbage. kort kynisk svar tilbage som om man bare er til besvær . hvis du ikke er interesseret så  skriv NEJ TAK,  ISTEDENFOR  AT HOLDE EN FOR NAR

Ta det stille og rolig Rene. Hun er en af de dejlige piger, hvis du gir hende tid..

Jeg har kun været tilfreds alle de mange gange.. :wub:

Ps. Jeg opfører mig os pænt.. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...