Hop til indhold
Tehtdk

Dowe eller Bee I Fredericia. Hvem skal man vælge?

Recommended Posts

Forstår godt at folk anbefaler Bee, da hun har været i DK af flere omgange og har altid givet en god behandling. Ved dog ikke om de herrer @Bananas og @Madspeter har prøvet Dowe også, men hun er helt sikkert frækkere, mindst lige så sød og en del yngre, ikke fordi alderen kan ses på Bee, hun er stadig super flot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 4 timer siden:

Forstår godt at folk anbefaler Bee, da hun har været i DK af flere omgange og har altid givet en god behandling. Ved dog ikke om de herrer @Bananas og @Madspeter har prøvet Dowe også, men hun er helt sikkert frækkere, mindst lige så sød og en del yngre, ikke fordi alderen kan ses på Bee, hun er stadig super flot

Har ikke mødt Dowe desværre, men haft glæden af Bee. Og når alt er sagt  og endnu lidt mere. så drejer det sig alligevel om hvem man er, hvordan man er og den der kemi ..... yngre, ældre, tyndere, tykkere ... alt det der spiller ingen rolle hvis man har det godt med kvinden. Og jeg havde det særdeles godt med Bee. Latterligt godt. Uforskammet godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Har ikke mødt Dowe desværre, men haft glæden af Bee. Og når alt er sagt  og endnu lidt mere. så drejer det sig alligevel om hvem man er, hvordan man er og den der kemi ..... yngre, ældre, tyndere, tykkere ... alt det der spiller ingen rolle hvis man har det godt med kvinden. Og jeg havde det særdeles godt med Bee. Latterligt godt. Uforskammet godt.

Helt enig, og godt skrevet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se på Bee's Facebook profil, at hun har fået en hæftig Botox behandling i ansigtet. Kan nogle af de nyere besøgene fortælle lidt om hendes ny udseende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamma skrev, for 5 timer siden:

Kan se på Bee's Facebook profil, at hun har fået en hæftig Botox behandling i ansigtet. Kan nogle af de nyere besøgene fortælle lidt om hendes ny udseende?

Hvis du mener at kunne se Botox på hende facebook profil, hvorfor er det så nødvendigt at spørge om det her....?

Og nej, tror såmænd ikke at der noget botox, da jeg besøgte hende for en måneds tid siden. I hvert fald ikke noget med negativ indvirkning, hvis det overhovedet havde været i brug!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bee er fantastisk. Hendes krop med de flotte bryster, den flade mave, den velformede røv, den lækre f!sse, hendes ansigt og hendes GFE service. Man kommer til at glemme, at hun er en GP og kommer nemt til at tro, at man er den eneste hun har sex med. Utroligt godt niveau - hvergang. Fik den lækreste tur - igen - i går. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bee er så ikke nogt for mig personligt da jeg godt kan lide et tilnærmelsesvis naturligt look ;). Og Bee synes jeg bare ikke ser naturlig ud og så kan hun være nok så sød og dejlig hvis at jeg bare ikke føler kemieen eller deslige er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, 1 time siden:

Bee er så ikke nogt for mig personligt da jeg godt kan lide et tilnærmelsesvis naturligt look ;). Og Bee synes jeg bare ikke ser naturlig ud og så kan hun være nok så sød og dejlig hvis at jeg bare ikke føler kemieen eller deslige er der.

Det må da være sket et eller andet siden jeg var hos hende? Jeg er også kun interesseret i det naturlige, uanset hvis det hænger hist og her. Og jeg oplevede da ikke noget som helst unaturligt ved Bee, tværtimod.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 21 timer siden:

Bee er så ikke nogt for mig personligt da jeg godt kan lide et tilnærmelsesvis naturligt look ;). Og Bee synes jeg bare ikke ser naturlig ud og så kan hun være nok så sød og dejlig hvis at jeg bare ikke føler kemieen eller deslige er der.

En af os sku’ være gået til Louis Nielsen :roll:  . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, den 27/7/2018 at 07:30:

En af os sku’ være gået til Louis Nielsen :roll:  . 

Det er ikke mig, for synes på ingen måder at Bee så naturlig ud. Men det er jo smag og behag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man sammenligner billederne af Bee fra de seneste år - for eksempel på hendes egen Facebook profil - vil man se, at hun ser mere og mere kunstig ud med årene. De nyeste har faktisk ikke ret meget med hendes udseende for for cirka 5 år at gøre. Ansigthuden bliver mere og mere glattet ud. Sådan cirka omvendt proportional med hvad der naturligt sker med mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...