Tehtdk 83 Skrevet 26. Juni, 2018 Har mulighed for at være sammen med enten Bee eller Dowe I Fredericia imorgen. Men ved ikke hvem af de 2 jeg skal vælge da det er første gang lige med en af dem. Hvad foreslår folk? https://annoncelight.dk/showad/228712 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Madspeter Skrevet 26. Juni, 2018 Bee er sikker, hende går man sjældent fejl af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1755 Skrevet 26. Juni, 2018 Forstår godt at folk anbefaler Bee, da hun har været i DK af flere omgange og har altid givet en god behandling. Ved dog ikke om de herrer @Bananas og @Madspeter har prøvet Dowe også, men hun er helt sikkert frækkere, mindst lige så sød og en del yngre, ikke fordi alderen kan ses på Bee, hun er stadig super flot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17610 Skrevet 26. Juni, 2018 Mr1time skrev, for 4 timer siden: Forstår godt at folk anbefaler Bee, da hun har været i DK af flere omgange og har altid givet en god behandling. Ved dog ikke om de herrer @Bananas og @Madspeter har prøvet Dowe også, men hun er helt sikkert frækkere, mindst lige så sød og en del yngre, ikke fordi alderen kan ses på Bee, hun er stadig super flot Har ikke mødt Dowe desværre, men haft glæden af Bee. Og når alt er sagt og endnu lidt mere. så drejer det sig alligevel om hvem man er, hvordan man er og den der kemi ..... yngre, ældre, tyndere, tykkere ... alt det der spiller ingen rolle hvis man har det godt med kvinden. Og jeg havde det særdeles godt med Bee. Latterligt godt. Uforskammet godt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1755 Skrevet 27. Juni, 2018 Bananas skrev, for 8 timer siden: Har ikke mødt Dowe desværre, men haft glæden af Bee. Og når alt er sagt og endnu lidt mere. så drejer det sig alligevel om hvem man er, hvordan man er og den der kemi ..... yngre, ældre, tyndere, tykkere ... alt det der spiller ingen rolle hvis man har det godt med kvinden. Og jeg havde det særdeles godt med Bee. Latterligt godt. Uforskammet godt. Helt enig, og godt skrevet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaikurt 71 Skrevet 27. Juni, 2018 Jeg fortrækker Dowe, hun er godt nok en fræk tøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamma 29 Skrevet 27. Juni, 2018 Kan se på Bee's Facebook profil, at hun har fået en hæftig Botox behandling i ansigtet. Kan nogle af de nyere besøgene fortælle lidt om hendes ny udseende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denunge 254 Skrevet 27. Juni, 2018 Hamma skrev, for 5 timer siden: Kan se på Bee's Facebook profil, at hun har fået en hæftig Botox behandling i ansigtet. Kan nogle af de nyere besøgene fortælle lidt om hendes ny udseende? Hvis du mener at kunne se Botox på hende facebook profil, hvorfor er det så nødvendigt at spørge om det her....? Og nej, tror såmænd ikke at der noget botox, da jeg besøgte hende for en måneds tid siden. I hvert fald ikke noget med negativ indvirkning, hvis det overhovedet havde været i brug! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamma 29 Skrevet 27. Juni, 2018 Hun skriver det selv... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1755 Skrevet 28. Juni, 2018 Bee ligner sig selv, som jeg kan huske hende fra tidligere besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1107 Skrevet 28. Juni, 2018 Jeg så Bee i dag (tror jeg). Meget flot kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hubbi 155 Skrevet 28. Juni, 2018 Bee er virkelig dejlig og på, så englene synger. Varm anbefaling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donethat 233 Skrevet 26. Juli, 2018 Bee er fantastisk. Hendes krop med de flotte bryster, den flade mave, den velformede røv, den lækre f!sse, hendes ansigt og hendes GFE service. Man kommer til at glemme, at hun er en GP og kommer nemt til at tro, at man er den eneste hun har sex med. Utroligt godt niveau - hvergang. Fik den lækreste tur - igen - i går. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 26. Juli, 2018 Bee er så ikke nogt for mig personligt da jeg godt kan lide et tilnærmelsesvis naturligt look ;). Og Bee synes jeg bare ikke ser naturlig ud og så kan hun være nok så sød og dejlig hvis at jeg bare ikke føler kemieen eller deslige er der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17610 Skrevet 26. Juli, 2018 Tehtdk skrev, 1 time siden: Bee er så ikke nogt for mig personligt da jeg godt kan lide et tilnærmelsesvis naturligt look ;). Og Bee synes jeg bare ikke ser naturlig ud og så kan hun være nok så sød og dejlig hvis at jeg bare ikke føler kemieen eller deslige er der. Det må da være sket et eller andet siden jeg var hos hende? Jeg er også kun interesseret i det naturlige, uanset hvis det hænger hist og her. Og jeg oplevede da ikke noget som helst unaturligt ved Bee, tværtimod. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 183 Skrevet 26. Juli, 2018 der findes da ikke noget der er ret meget mere naturligt en Bee hun er da bare en af de bedste til GFE. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kammerjunkermand 26 Skrevet 26. Juli, 2018 Bananas skrev, for 11 timer siden: Bee er bare skøn efter min mening og leverer GFE sex. Kom nu afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donethat 233 Skrevet 27. Juli, 2018 Tehtdk skrev, for 21 timer siden: Bee er så ikke nogt for mig personligt da jeg godt kan lide et tilnærmelsesvis naturligt look ;). Og Bee synes jeg bare ikke ser naturlig ud og så kan hun være nok så sød og dejlig hvis at jeg bare ikke føler kemieen eller deslige er der. En af os sku’ være gået til Louis Nielsen . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 13. August, 2018 Donethat skrev, den 27/7/2018 at 07:30: En af os sku’ være gået til Louis Nielsen . Det er ikke mig, for synes på ingen måder at Bee så naturlig ud. Men det er jo smag og behag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamma 29 Skrevet 17. August, 2018 Hvis man sammenligner billederne af Bee fra de seneste år - for eksempel på hendes egen Facebook profil - vil man se, at hun ser mere og mere kunstig ud med årene. De nyeste har faktisk ikke ret meget med hendes udseende for for cirka 5 år at gøre. Ansigthuden bliver mere og mere glattet ud. Sådan cirka omvendt proportional med hvad der naturligt sker med mennesker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg