Hop til indhold

Recommended Posts

nogen der ved hvad en seance koster? Gad god blive fikseret i hendes Latex seng med vacuum….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var en god oplevelse, prisen er den samme som hos øvrige dominaer....

 

skriver måske lidt mere senere..

 

kan anbefale et besøg hos hende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Har været der tre gange

Første 

eneste 

og sidste gang !!!!!!

Min oplevelse af hende var så ringe at jeg simpelthen ikke vil være bekendt at skrive mere her . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@BM29

Synes ikke du kan lade en sådan "udokumenteret" bemærkning stå alene. Du må da have så meget respekt for GA og andre her på Eroguide, at du i det mindste kan uddybe (kort) hvad, der gør dig så umotiveret for et genbesøg.

Er GA ikke din type? - hendes arrangement i seancen? - manglende afstemning af forventninger? Dårligt studio/dungeon?

Listen er lang

Men lige nu kan jeg ikke tage dit indlæg seriøst. 

Mvh HCK (ikke i stald hos GA eller andre Dom's i PoS, Taastrup)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
HCK skrev, den 17/7/2018 at 18:04:

@BM29

Synes ikke du kan lade en sådan "udokumenteret" bemærkning stå alene. Du må da have så meget respekt for GA og andre her på Eroguide, at du i det mindste kan uddybe (kort) hvad, der gør dig så umotiveret for et genbesøg.

Er GA ikke din type? - hendes arrangement i seancen? - manglende afstemning af forventninger? Dårligt studio/dungeon?

Listen er lang

Men lige nu kan jeg ikke tage dit indlæg seriøst. 

Mvh HCK (ikke i stald hos GA eller andre Dom's i PoS, Taastrup)

Fair nok - men når man er blevet forvendt med supergode seanser hos Iris og Ingrid, så må jeg bare sige at Akesha var en stor skuffelse. Det var ikke fordi jeg ikke havde forberedt hende på mine ønsker , for vi havde haft en lang mail korrespondance, men da seancen skulle starte, havde hun glemt alt, og derfor blev det en meget skuffende oplevelse . 

Jeg har senere tænkt på om det overhovedet var hende der besvarede mine mails ? 

Havde bestilt en times dominans og bondage , men hun brugte mindst 1/3 af tiden på at finde de ting der var nødvendige for at gennemføre seancen . Det endte nærmest med at blive "korttidsbondage", for da hun endelig havde fået mig bundet bare en smule fast, løb hun igen tør for ideer, og så skulle jeg til at fortælle hende hvad hun skulle gøre .

 

 

TOTAL FIASKO . 

 

Jeg har holdt denne oplevelse for mig selv, for de to andre dominaer på stedet er fantastiske , på hver sin måde, og fortjener ikke at have sådan en kollega på stedet, og stedet er så veludstyret at jeg ikke nænner at komme med  en dårlig anmeldelse . 

 

Nu kom den alligevel, og det er jeg egentlig rigtig ked af . 

Redigeret af BM29

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ BM 29

Fair nok, og tak for din tilbagemelding. Respekt.

Hvis du har forberedt dig grundigt, og tydeliggjort dine ønsker og eventuelle grænser, så er det naturligvis en skuffelse at møde en uforberedt Domina.

At hun desuden spilder tiden og "trækker tiden" med alt muligt, er heller ikke godt. Det tyder på manglende engagement.

Hvis der ikke var kemi fra GA's side, kunne hun jo bare have sagt nej tak.

Som du beskriver det, kan jeg godt forstå du ikke vil besøge hende igen.

- HCK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey, 

Har også hørt fra pålidelige kilder at Akesha mangler overblik. Forberedelse og Kend dit udstyr, plejer jeg at sige. Desværre er størstedelen af de udenlandske Dominaer der annoncerer kun ude efter den højere time takst. Mange af dem kan desideret ikke engang fordrage BDSM kategorien. 

Jeg har besøgt en del af de udenlandske piger der annoncerer at de udfører BDSM m.m. Hvis man er fast besluttet på at tage chancen, så vil lidt forberedelse være smart.

  • Tag alt med selv, forvent ikke de har så meget som en ridepisk.
  • Undgå alt for tekniske seancer - har du svært ved at forklare det, skal det nok også gå galt.
  • Undgå at pengene skifter hænder før alt er aftalt. Hvis pigen er meget insisterende på at få betalingen ud af verden, er det nok fordi hun har luret at handlen er ved at gå skævt...

Har faktisk haft mange ok oplevelser, samt nogle af de der spild af penge nogen også. Problemet er så nok bare at Akeshas omgivelser snyder meget (Iris's fantastiske lokaler) samt at hun kan artikulere sig i BDSM verdenen. Synd at hun ikke giver bedre oplevelser.

 

/MF 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Medicalfetish skrev, for 5 timer siden:

Problemet er så nok bare at Akeshas omgivelser snyder meget (Iris's fantastiske lokaler) samt at hun kan artikulere sig i BDSM verdenen. Synd at hun ikke giver bedre oplevelser.

Jeg tror nu ikke, at Lady Iris udlejer sine faciliteter til hvem som helst, så Akesha må have tilknytning til BDSM verden.

Akesha har været i landet i et par år nu, og der hersker rimelig meget mystik og uvished om hendes gøren og laden. Og det bliver det vist ved med............ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså ud fra de få billeder jeg har set her og på smporten, ser hun jo sindssyg lækker ud, kan det virkelig passe at ingen har været hos hende, og fik en god oplevelse???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser ud til at være forsvundet, ingen annoncer mere og hun svarer ikke på mine beskeder.. ville gerne besøge hende igen for hun var ret god til ballkicking.. men må så forsøge mig andre steder...

har faktisk fundet et thai sted hvor det kan lade Sig gøre, men det store sm show bliver det nok ikke til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror Iris ville kunne sparke mine nosser langt op i maven... har besøgt hende men tror ikke hun var tilfreds med mig. 

Redigeret af body

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, den 21/7/2018 at 23:36:

.......

TOTAL FIASKO . 

Jeg har holdt denne oplevelse for mig selv, for de to andre dominaer på stedet er fantastiske , på hver sin måde, og fortjener ikke at have sådan en kollega på stedet, og stedet er så veludstyret at jeg ikke nænner at komme med  en dårlig anmeldelse . 

 

Nu kom den alligevel, og det er jeg egentlig rigtig ked af . 

Jeg forstår ikke, hvorfor man besøger en ny domina, hvis man allerede har oplevet Lady Iris og Fru Ingrid. Det giver jo ingen mening :P

Så vidt jeg har forstået og hørt på vandrørene, så er Akesha temmelig ustabil. Mit gæt er, at Lady Iris har givet hende lang snor mht. at få lov at arbejde i det flotte sm studie. Men nu er snoren knækket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
serviceM skrev, for 1 time siden:

Jeg forstår ikke, hvorfor man besøger en ny domina, hvis man allerede har oplevet Lady Iris og Fru Ingrid. Det giver jo ingen mening :P

Så vidt jeg har forstået og hørt på vandrørene, så er Akesha temmelig ustabil. Mit gæt er, at Lady Iris har givet hende lang snor mht. at få lov at arbejde i det flotte sm studie. Men nu er snoren knækket.

...... Fordi jeg er født nysgerrig , og fordi jeg skulle have styret min nysgerrighed ! 

 

Det kom så til at koste lidt på kistebunden, men det overlever jeg såmænd nok, og så er jeg en (dårlig ) erfaring rigere ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
serviceM skrev, den 19/9/2018 at 18:49:

Jeg forstår ikke, hvorfor man besøger en ny domina, hvis man allerede har oplevet Lady Iris og Fru Ingrid. Det giver jo ingen mening :P

Så vidt jeg har forstået og hørt på vandrørene, så er Akesha temmelig ustabil. Mit gæt er, at Lady Iris har givet hende lang snor mht. at få lov at arbejde i det flotte sm studie. Men nu er snoren knækket.

var lige lidt nys her og mit spørgsmål lyder på Hvorfor gør du det så ????   :-)

Og ville du  lave  en god anmeldelse på en anden Domina  hvis dette havde været tilfældet ved en Tilfredstillende  seance  ??

Eller kun de  dårlige :-)

Der er vidst gemt en lille Brøndby i dig er der ikke,Det er jeg næsten helt sikker på  ss

Madame M

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

jeg har haft nogle oplevelser med hende for langt tid siden, de var gode, men rigtigt hun er et rodehovede, og glemmer fra sms’erne

skal samtidligt sige at jeg efterføgelend  har prøvet at få aftaler i stand , det er desværre ikke lykkes, hun bruger en tlf SMS app eller hvad det nu er , sikkert gratis , som så giver meget lang tids forsinkelse , ikke så fedt når man har skrevet og der går 1/2 dag nogle gange næste dag før svar.

tilbage til seancerne , helt absolut ok, alt som vi havde aftalt , endda frække foto, var der 2 aftener i træk , men lang tid siden 

hilsen

LN

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
BM29 skrev, den 15/7/2018 at 21:49:

Har været der tre gange

Første 

eneste 

og sidste gang !!!!!!

Min oplevelse af hende var så ringe at jeg simpelthen ikke vil være bekendt at skrive mere her . 

 

 

Uden at have besøgt hende, så er jeg ikke overrasket. Hun virker som, der gerne vil fremstå som den perfekte Domina, men jeg tror hun er lærling hos Lady Iris, og jeg tvivler på, at hun nogensinde består svendeprøven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse63 skrev, for 22 timer siden:

Uden at have besøgt hende, så er jeg ikke overrasket. Hun virker som, der gerne vil fremstå som den perfekte Domina, men jeg tror hun er lærling hos Lady Iris, og jeg tvivler på, at hun nogensinde består svendeprøven.

Du skriver.... Uden at ha besøgt hende, så er jeg ikke overrasket??   hvordan kommer du til den konklusion uden at ha mødt hende ??  lidt spøjs kommentar du kommer med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63

Jeg har fulgt hendes opslag på porten, og hun virker som en, der er i gang med at lære et håndværk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse63 skrev, for 15 timer siden:

Jeg har fulgt hendes opslag på porten, og hun virker som en, der er i gang med at lære et håndværk.

En nøje analyse baseret på et medlemskab af porten siden d 28 Nov 2018. 

Enig skal man være negativ skal det være baseret på en skrivebords analyse og felt studier skal man holde sg fra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63

SM-Porten, hvor hun annoncer massivt, har jeg været med på i flere omgange i de sidste år. 

På den baggrund mener jeg at have min research i orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse63 skrev, for 58 minutter siden:

SM-Porten, hvor hun annoncer massivt, har jeg været med på i flere omgange i de sidste år. 

På den baggrund mener jeg at have min research i orden.

Jamen så er alt jo perfekt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...