Hop til indhold
Guest Piraten

Hvordan bliver man glædespige

Recommended Posts

FrokostUartig skrev, den 21/6/2018 at 07:52:

Historierne om "damaged goods" gør det lettere at sluge for både mænd og kvinder - at kvinder reelt set kan have meget lyst. Og lige så meget lyst som mænd.

Hvis der er ridser i lakken, er det lettere at rimeliggøre, at det lige så godt kunne være en af "vores egne", helt normale kvinder.

Jeg anser mig selv for en helt normal kvinde med fokus på sexlyst. Og altså ikke damaged good. 

Jeg har levet et helt almindeligt liv i et 20 år langt forhold, hvor jeg dyrkede sex med samme mand i 20 år. Heraf nogle år med tillægssex, som jeg vælger at kalde det. Og dernæst skilsmisse og så returnede jeg til min sande ur-natur. Sexlysten. Og nysgerrigheden.

Jeg har derudover et almindeligt liv og der kan næppe peges fingre af det.

Men den historie - om den almindelige kvinde med den vilde sex-lyst - tja. Den er langt sværere at forholde sig til for flertallet. Det er altid lettere at have noget at forklare med. The damaged good-baggrunden. Så forstår flertallet straks langt bedre.

Men kvinder har en ur-kraft og en høj sexlyst helt på lige fod som mændene. Den er bare blevet socialt uacceptabel og dermed blevet "redigeret" ud af kvinders adfærd. Stigmatiseringen ved at være vild og liderlig - ja, den har mænd og flertallet svært ved at kapere...

For 150 år siden blev øget sexlyst defineret som hysteri. Og blev behandlet. Og der blev kimen lagt til stigmatiseringen af den kvindelig sexlyst. 

Og vi kan sandsynligvis gå endnu længere tilbage i historien med hekseafbrænding mm - alle sammen metoder til at redigere den kvindelige liderlighed ud af kvinderne... 

Hej. 

Man kan godt have vild sexlyst, uden at blive prostitueret. Altså har det, og det forbundne tabu du søger efter, ikke en del af dette.

Du kunne, ganske gratis, ordne flere mænd end du gør nu, for penge.

Vh.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hambosatiaalborg skrev, for 6 timer siden:

Hej. 

Man kan godt have vild sexlyst, uden at blive prostitueret. Altså har det, og det forbundne tabu du søger efter, ikke en del af dette.

Du kunne, ganske gratis, ordne flere mænd end du gør nu, for penge.

Vh.

Men hvorfor ikke gøre hobby til levevej (eller bijob)? ;) Man skal jo ha et arbejde, så er det da skønt at ha et man godt kan lide :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 12 timer siden:

Men hvorfor ikke gøre hobby til levevej (eller bijob)? ;) Man skal jo ha et arbejde, så er det da skønt at ha et man godt kan lide :) 

Fuldstændig - og det står dig, @FrokostUartig og alle mulige andre fuldstændig frit for! Jeg ville bare pointere, at indlægget jeg svarede på kom med en masse meget søgte pointer, der intet hold havde i virkeligheden.

 

Man bliver glædespige fordi man har lyst til det (i Danmark) - altså er den en beslutning man selv træffer.

Man bliver ikke glædespige fordi det er den eneste måde man kan tilfredsstille sin sexlyst, eller det eneste sted man ikke bliver dømt for det. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Og så for at afsporer lidt, jeg tror sku det er af samme åresag man bliver kunde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man er fit, ung, fræk og ser ok ud.

..Ringer på et telefonnummer til et Lysthus og så ellers får sin lyst styret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
happycamper skrev, den 20/6/2018 at 20:50:

ved ikke at passe sin skolegang...

Sikke noget vås. Der vil altid være piger uden uddannelse, som der vil være personer i topstillinger uden den nødvendige karakter i tal men den rette personlighed. 

Barndom, oplevelser, erindringer, styrke, svaghed, spiller en større rolle og fandt en annonce for noget bolig som siger : Du skal ikke lege ejendom, vi har taget ejendomsmælgeeksamen, men DU er den bedste fremviser.

En luder med succes har goder mænd betaler for - det ydre kan være en stærk kraft og som der findes gode pædagoger, findes der også dårlige. De bedst egnet har ikke monopol på lang skolegang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...