Hop til indhold
DK fyr 34

Nyt om Per Zeidler

Recommended Posts

barrøv skrev, for 2 timer siden:

I følge stiften har politiet færdiggjort efterforskningen, og en retssag skulle vente forude. Så lad os nu se hvad det bliver til.

Det er rigtigt st politiet nu er færdige med den store efterforskning  i denne lille sag og i præcis som i alle andre sager hvor man er sigtet og jeg skriver sigtet fordi vi efter snart 11 måneder ikke er tiltalt for noget endnu. 

Sagen ligger ved anklagemyndigheden der skal vurdere om der er basis for st rejse en sag. Det har jeg ventet meget længe på. 

Lad mig blot nævne to ting. Jeg var til min første afhøring hos politiet d.30 maj i år. Altså 6 måneder efter de troppede op ved forsamlingshuset. D.1 Juli havde politiet så fået skrevet afhøringsrapporten færdig og jeg kunne skrive den under. 

Hvordan Århus Stiftstidende allerede nu ved at der bliver en retssag når jeg ikke ved det og min advokat ikke ved er jo ret morsomt eller snarre meget trist. 

Det viser sig nemlig at politiet har udtalt sig til pressen før de har kontaktet min advokat som så skulle kontakte mig. Jeg blev ringet op af en af mine gode venner en fredag aften kl.19 at nu havde Århus Stiftstidende efter at have snakket med politiet kunne de meddele at sagen skulle i retten. Min advokat blev stiktosset og kontaktede anklagemyndigheden om mandagen der måtte forklare at de havde klokket i spinaten og at den interne kommunikation havde svigtet. 

Det som der skulle have været sagt var at sagen nu var efterforsket færdig og som i præcis andre sager hvor man var sigtet efter straffeloven er det op til anklagemyndigheden at fastslå om der skal rejses en sag. Detvar bare ikke lige det kommunikstionsafdelingen ved politiet meldte ud. 

Anklagemyndigheden beklagede overfor min advokat og ville lave en intern undersøgelse og lave en ny pressemeddelse der skulle forklare den rette sammenhæng at det vidst mok kunne misforståes det de havde udtalt første gang. 

Men bringer Århus Stiftstidende rettelsen og gør de andre aviser. Nej, for det er ikke interessant . Historien og overskriften er solgt og så er alt jo godt. 

Så meget for retssikkerheden i Danmark. Man skal åbenbart forvente at politiet taler med pressen først og ikke sigtedes advokat.

TÆNK LIGE OVER DET, HVIS DET VAR JER SELV

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvilken aftale er indgået med de deltagende kvinder? 

Fik de det hele? Hvor meget røg i kaffe kassen? Det er vel det, som sagen drejer sig om, altså penge beløb? Ellers har sigtelsen vel ikke noget med rufferi at gøre.

Man kan godt være glad for 50% af 100.000 kr 

Eller hvad er sigtelsen egentligt? 

 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
barrøv skrev, for 21 timer siden:

I følge stiften har politiet færdiggjort efterforskningen, og en retssag skulle vente forude. Så lad os nu se hvad det bliver til.

Det er ikke noget politiet tager stilling. Det gør anklagemyndigheden derimod.

Og den vurderer altså professionelt på det her.

Jeg tror ikke den stedlige statsadvokat ønsker at stå med en lortesag, hvor han får "tørt ørene", fordi der ikke er fugls føde på sagen.

Århus Stiftstidende, …. er det ikke dem, der har det lidt svært med begrebet "SANDHEDEN" !

Redigeret af Hybris

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 20 timer siden:

Men hvilken aftale er indgået med de deltagende kvinder? 

Fik de det hele? Hvor meget røg i kaffe kassen? Det er vel det, som sagen drejer sig om, altså penge beløb? Ellers har sigtelsen vel ikke noget med rufferi at gøre.

Man kan godt være glad for 50% af 100.000 kr 

Eller hvad er sigtelsen egentligt? 

 

 

Link til pige som fortæller hvordan det foregår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udover at jeg, hvis jeg havde haft den politiske post, som omtalte har haft, håber at jeg ville have indset at det nok ikke var foreneligt med et sådant offentligt hverv, så tror jeg ikke at der i strafferetslig forstand er fugls føde på den sag, og man kan undre sig over, at både pressen og politiet ikke bruger deres ressourcer på langt mere alvorlige problemer - også i prostitutionsmiljøet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 45 minutter siden:

Det er vist ikke alle pigerne der er enig med Per Z. 

Sex uden gummi og 25%...

Det ser sådan ud og holder det udsagn. Så det vel rufferi og så det ligemeget om pigerne kom der frivilligt;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 6 timer siden:

Det er vist ikke alle pigerne der er enig med Per Z. 

Sex uden gummi og 25%...

Til Aalborg look 

jeg ved godt du ikke bryder dig om mig, men der du skriver er decideret løgn og med mindre du kan dokumentere det i stedet for bare at slynge noget ud du har læst eller har på 3 hånd, så bedes du knytte sylten helt bogstaveligt. 

Ingen et på noget tidspunkt tvunget eller blevet bedt om at skulle knalde uden kondom. Piger udfyldte et stamdatakort med hvad de ville tilbyde af egen fri vilje og jeg og min makker sørgede for at der blev overholdt. Præcis som alle andre forme for seksuelle ting. 

Omkring de 25% er også den pureste løgn. Du aner jo ikke en pind om det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, for 21 minutter siden:

Til Aalborg look 

jeg ved godt du ikke bryder dig om mig, men der du skriver er decideret løgn og med mindre du kan dokumentere det i stedet for bare at slynge noget ud du har læst eller har på 3 hånd, så bedes du knytte sylten helt bogstaveligt. 

Ingen et på noget tidspunkt tvunget eller blevet bedt om at skulle knalde uden kondom. Piger udfyldte et stamdatakort med hvad de ville tilbyde af egen fri vilje og jeg og min makker sørgede for at der blev overholdt. Præcis som alle andre forme for seksuelle ting. 

Omkring de 25% er også den pureste løgn. Du aner jo ikke en pind om det. 

Citere blot hvad Ida skriver i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Citere blot hvad Ida skriver i denne tråd.

Der står ikke 25%. Tvært imod. 

Prøv at tage læsebrillerne på. 

"

4) uden at afsløre tal og % og alt muligt, var min timeløn 25 gange så stor som hans igår, det er i min verden hverken grisk eller urimeligt! "

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Der står ikke 25%. Tvært imod. 

Prøv at tage læsebrillerne på. 

"

4) uden at afsløre tal og % og alt muligt, var min timeløn 25 gange så stor som hans igår, det er i min verden hverken grisk eller urimeligt! "

 

 

Er på med tlf så jeg orker ikke at linke, men se hvad Ida skriver i tråden.

Gider ikke mere da jeg er på vej i teateret. 

Og ham Per Z gjorde jo det hele for pigernes skyld - NOT.

Måske han skulle have mødt op til nogle af de byråds- og udvalgsmøddt han blev betalt med af vores skattekroner istedet for at arrangerer GB imens. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

@Rescue51, Fuldstændigt ligegyldigt om at du i lovens forstand har overtrådt rufferiparagraffer, læs, beriget dig på pigernes bekostning, at du udviser så elendig politisk dømmekraft, at du lader dine politiske modstandere have så fantastiske gode kort på hånden, det går over min, og vist også din, forstand. Du ligger som du selv har redt. Og spar os om alle dine historier om den lille mand der kommer i klemme i systemet. Højt at flyve, dybt at falde 

Redigeret af Jolly Roger
Min

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 10 minutter siden:

Er på med tlf så jeg orker ikke at linke, men se hvad Ida skriver i tråden.

 

 

Jeg kan ikke se Ida skriver noget som helst om 25%. Link venligst. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja Per lokal politiker fik fingrene i klemme, han valgte med åbne øjene at give sine modstandere markant gode kort på hånden og den offentlige morale moster masser af forargelse, alt sammen gratis? Udeblev fra talrige betalte politiker møder...dårlig stil du gamle..længere er den ikke, lad offer kortet blive hjemme og kom igennem det og begynd forfra på en nyt liv...

bh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 minutter siden:

Altså @Rescue51 Du har afholdt GB’s ulønnet - alene pga din interesse for Gang-bangs ?

Trine, som jeg læser Pers forklaring, og den pige der har skevet om det, så har Per fået en løn der er 25 gange mindre end pigens. 

Det kan vel næppe kaldes rufferi. I øvrigt er det lige meget hvad det kaldes, lønnen er ikke ublu i mine øjne. Som hun skiver så gider hun ikke det administative, og her det godt med at en anden ordner alt det praktiske. Det er ikke anderledes end det der foregår på de fleste bordeller.

En ting er tolkning af lovtekster, en anden fornuftens brug :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, den 28/9/2018 at 00:15:

 

Men bringer Århus Stiftstidende rettelsen og gør de andre aviser. Nej, for det er ikke interessant . Historien og overskriften er solgt og så er alt jo godt. 

Så meget for retssikkerheden i Danmark. Man skal åbenbart forvente at politiet taler med pressen først og ikke sigtedes advokat.

TÆNK LIGE OVER DET, HVIS DET VAR JER SELV

Come on enhver selvstændigt tænkende person ved at Politi, presse og nåh ja politikere, på kryds og tværs har et afhængigheds forhold til hinanden. Og selvfølgelig handles der med vennetjenester.... 

I forhold til en straffesag, så er det jo nok til din fordel at nogle ivrige journalister med deadline (og som måske skyldte en tjeneste et eller andet sted i de politiske korridorer?), først fik interesse for dine arrangementer. I forhold til hvad der bliver scoret af ublu lejeindtægter osv rundt omkring, så er du jo nok en lille fisk branchen. 

Personligt har jeg faktisk respekt for at du giver dit syn på sagen. Jeg læser ikke selv Stiften. Men jeg syntes du skulle have holdt din skuffelse over din hustru udenfor! 

 

Hvordan iøvrigt med SKAT? Får vi også en redegørelse om det?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Trine, som jeg læser Pers forklaring, og den pige der har skevet om det, så har Per fået en løn der er 25 gange mindre end pigens. 

Det kan vel næppe kaldes rufferi. I øvrigt er det lige meget hvad det kaldes, lønnen er ikke ublu i mine øjne. Som hun skiver så gider hun ikke det administative, og her det godt med at en anden ordner alt det praktiske. Det er ikke anderledes end det der foregår på de fleste bordeller.

En ting er tolkning af lovtekster, en anden fornuftens brug :) 

 

Om du så kun tjener én enkelt krone, på at andre er prostituerede, så er det rufferi! 

Den eneste ubekendte, er hvor store beløb der skal til, for at politiet vil køre en straffesag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 1 minut siden:

Om du så kun tjener én enkelt krone, på at andre er prostituerede, så er det rufferi! 

 

 

Ja, men der er jo helt tovligt. Du må godt leje en klinik ud til bolleri, bare lejen er den samme som hvis lokalet var lejet ud til en anden type erhverv. Det er sgu noget skævt og kringlet juristeri. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Sarah forklarer sig så ser det ud til at hun er ansat af Per og hans makker. Det er ikke helt god når gælder rufferi loven;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, for 1 minut siden:

Som Sarah forklarer sig så ser det ud til at hun er ansat af Per og hans makker. Det er ikke helt god når gælder rufferi loven;)

Sikke noget ævl. Hvor får du den viden fra?, andet end fra din egen mistolkning af en tekst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 20 minutter siden:

Sikke noget ævl. Hvor får du den viden fra?, andet end fra din egen mistolkning af en tekst.

Næppe læs nu hvad Sarah, Ida og Kamilla skriver. Sæt dig nu ind i rufferi loven ;)

Redigeret af Krone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, den 28/9/2018 at 18:50:

Det er ikke noget politiet tager stilling. Det gør anklagemyndigheden derimod.

Og den vurderer altså professionelt på det her.

Jeg tror ikke den stedlige statsadvokat ønsker at stå med en lortesag, hvor han får "tørt ørene", fordi der ikke er fugls føde på sagen.

Århus Stiftstidende, …. er det ikke dem, der har det lidt svært med begrebet "SANDHEDEN" !

Nu er anklagemyndigheden jo en del af politiet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...