Hop til indhold
Tutankhamon

Så er spanske Sabrina 24 anal queen tilbage i Aarhus

Recommended Posts

Ton skrev, for 6 timer siden:

Er normalt ikke til udenlandske piger, på nær når det gælder Thaimassage. Syntes der er for mange fake imellem...

Må dog indrømme, denne tråd har tændt mig og der er lavet aftale i morgen eftermiddag ;)

Glæd dig- jeg tvivler stærkt på at du bliver skuffet.

Glæder mig til at høre om dit besøg.

 

/Tutankhamon 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thom Århus skrev, den 2/12/2018 at 12:53:

 

  Selvom det er lidt afsporende for en iøvrigt meget spændende tråd - da det nu er bragt på banen:

    Tvilllingen skriver godt nok "sådan cirka?" Det er desværre før set her på sitet, at en oplysning om hvor en GP holder til bliver suppleret med flere, så man efterhånden kan regne tilholdsstedet ud mere præcist. Det er så vigtigt at diskretion om GP'ers tilholdssteder overholdes. Det drejer sig om deres sikkerhed!. Jeg vil ikke mistænkeliggøre registrerede brugere herinde, men der læses med fra sidelinien, og det kan ikke udelukkes at der kan være personer derude der ikke har reelle hensigter.

  Det er egentlig ret enkelt:

  Vil man besøge en GP kontakter man hende og får adresseoplysninger AF hende. Vil man ikke besøge en GP har man ikke noget at bruge oplysninger om tilholdssted til.

  God søndag! :)

Det er nu rart og få en ca adresse .

Det er ikke helt ligegyldigt om det er i udkanten af viby eller aarhus c der er stor forskel på transporttid.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 6 timer siden:

Det er nu rart og få en ca adresse .

Det er ikke helt ligegyldigt om det er i udkanten af viby eller aarhus c der er stor forskel på transporttid.

 

Det er allerede fastslået, at det er Aarhus C. I Latinerkvarteret, tæt på Nørreport.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandMand09 skrev, for 11 timer siden:

Det er allerede fastslået, at det er Aarhus C. I Latinerkvarteret, tæt på Nørreport.

Det Thom Århus skriver opfatter jeg værende generelt og ikke kun for sabrina.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thom Århus
dickens skrev, for 19 timer siden:

Det er nu rart og få en ca adresse .

Det er ikke helt ligegyldigt om det er i udkanten af viby eller aarhus c der er stor forskel på transporttid.

 

  Lige præcis det eksempel du nævner kører jeg dagligt. Det ta'r ca 15 min. (Bil, bus, cykel). Taget i betragtning at der kan være et element af sikkerhed forbundet med diskretion vedr. en GP's tilholdssted, mener jeg ikke at hensynet til transporttid retfærdiggør risikoen for, at diskretionen sættes over styr. Tag om nødvendigt kontakt til den/de GP'er du overvejer at besøge. Det vil ofte være muligt at få oplyst ca. lokation. Således vil diskretionen stadig være intakt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thom Århus skrev, for 3 timer siden:

  Lige præcis det eksempel du nævner kører jeg dagligt. Det ta'r ca 15 min. (Bil, bus, cykel). Taget i betragtning at der kan være et element af sikkerhed forbundet med diskretion vedr. en GP's tilholdssted, mener jeg ikke at hensynet til transporttid retfærdiggør risikoen for, at diskretionen sættes over styr. Tag om nødvendigt kontakt til den/de GP'er du overvejer at besøge. Det vil ofte være muligt at få oplyst ca. lokation. Således vil diskretionen stadig være intakt. :)

Mener nu nok det går med en ca adresse hvilket jeg syntes er rart og vide.

Tror de piger får rigelig med spørgsmål via sms så mon ikke det er og gøre dem en tjeneste og tage det herinde.

Mht sikkerhed så kan vedkommende der gerne vil vide deres nøjagtige placering jo også sagtens få den hvis de vil.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhus-Dude skrev, for 2 timer siden:

Nogen der ved om hun kommer tilbage til Århus i det nye år? :biggrin:

Ja, hun har sagt februar til mig, men jeg har ikke den præcise dato.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandMand09 skrev, den 4/1/2019 at 00:07:

Ja, hun har sagt februar til mig, men jeg har ikke den præcise dato.

Hun er tilbage i Aarhus på mandag d. 4. februar :rolleyes:

Redigeret af BrandMand09

Del dette indlæg


Link til indlæg
GladeDreng skrev, 1 time siden:

Er der nogen der ved om der er andre piger på adressen? 

Hvis hun holder til på samme adresse som normalt så plejer hun at være den eneste "aktive" person på stedet.

Hvorfor vil du gerne vide det?

/Tutankhamon 

Del dette indlæg


Link til indlæg

netop hjemkommet fra mit tredje besøg hos vulkanen, og hvilken tur. 

1 time med fuld fart på. Jeg vil mene at jeg gennemkneppede hende, men ved nærmere eftertanke vil jeg nok sige at hun faktisk kneppede, suttede, slikkede mig sønder og sammen. Og det var så fedt. VI brugte en del tid på gensidig anal, både de sorte kys, finger og kronen på værket var en "diamant" i min røv, imens jeg bollede hende i røven. Det var stjerne (på flere måder:-))

Anden gang jeg fik udløsning var det med mig mig overskrævs på hende (ud over sengekanten). Jeg vuggede over hendes hovede så hun kunne slikke min røv og mellemkød og suge min nosser for at slutte med at sutte pik. 

Vi sluttede af med bare at ligge hos hinanden uden helt at sige så meget....

Sabrina er en ener. Hvis hun var i KBH så skulle jeg gældssaneres.... 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tutankhamon skrev, den 5.2.2019 at 11:26:

Hvis hun holder til på samme adresse som normalt så plejer hun at være den eneste "aktive" person på stedet.

Hvorfor vil du gerne vide det?

/Tutankhamon 

Der er ofte nogle gode tilbud fra den adresse, og da Sabrina jo er temmelig populær, er det godt med et alternativ, hvis det ikke er til at få en tid der passer en. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GladeDreng skrev, for 40 minutter siden:

Der er ofte nogle gode tilbud fra den adresse, og da Sabrina jo er temmelig populær, er det godt med et alternativ, hvis det ikke er til at få en tid der passer en. 

Det er rigtigt - jeg mener dog kun at der plejer at være et "hyggerum" aktivt på adressen - det har i hvert fald været tilfældet de gange jeg har besøgt stedet (selv om Sabrina nogle gange har valgt at bruge det store rum på øverste etage til formålet :-).

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold så kæft et lækkert stykke kvinde menneske! Det er som at ende op i narkobaronens seng, skal helt sikkert forbi næste gang muligheden tilbyder sig :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 45 minutter siden:

Hold så kæft et lækkert stykke kvinde menneske! Det er som at ende op i narkobaronens seng, skal helt sikkert forbi næste gang muligheden tilbyder sig :wub:

Narkobaronen ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 2 minutter siden:

Narkobaronen ??

Hun minder mig om de lækre damer fra serien Narcos. 

Redigeret af DETH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Brødre 

Vi bruger meget populært at skrive at tage en for holdet. Det gjorde jeg i går med Sabrina, men sikke en tur. En pissefræk oplevelse, og den bedste jeg har haft til dato med en GP. Sabrina holder til i det centrale Århus og er her til fredag d. 1 marts og tager så hjem til Spanien men kommer igen i april. Her vil jeg helt sikkert mødes med hende igen. 

Vi havde aftalt kl. 15.15 og døren blev åbnet af en nybadet nøgen Sabrina  og hun smilede over hele Femøren med mund og øjne. Gæstfrihed fra første øjekast derefter et kæmpe tungekys. Jeg havde betalt 2000 kr. For en fuld pakke med anal og mukigheden for at kunne komme i hendes mund. 

Jeg skyndte mig i bad, kom lige fra arbejdet og så gik løjerne på lagenet ellers i gang. Vi kyssede og snavede til den store guldmedalje og jeg legede med hendes dejlige bryster ( hun er ikke til bid og nap i disse kan jeg så sige) men sut og slik. 

Herefter var det på opdagelse med tunge og fingre ( negle bliver kontrolleret ) i hendes velsmagende fisse. Hun er vild med at få slikket fisse og bliver meget hurtigt naturligt våd. Hun legede med sig selv imens jeg fingerkneppede hende i fisse og numse, og der flød med dejlige safter. Det foregik et stykke tid med stort velbehag. Efter dette skal jeg lige live for at min diller fik en tur den sjældent glemmer. Alt blev der suttet og leget med. Lige fra glans, skaftet, og kuglerne og ikke mindst mellemkødet. Hun satte en penisring på så jeg ikke kom for hurtigt, og det var godt. Herefter diverse stillinger i til tider højt tempo for en mand op i alderen. Fisse og det bageste hul blev kneppet og til sidst måtte jeg overgive mig i første runde. 

Efter et lille stykke tid, startede vi forfra og det blev kun bedre anden gang. Vi sluttede af med gensidig dejlig massage, hvor Sabrina var eminent til at give en b2b massage med blandt andet hendes dejlige bryster. Jeg gik derfra som en ny mand, og ved ikke lige om jeg følte mig yngre eller ældre, men afslappet og godt tilpas i det gode vejr.

en fed oplevelse med indlevelse, smil og latter og en intimitet og sex ud over det sædvanlige. Så kære brødre. En for holdet, der førte mig i himmerige. Mit råd er spar op og får den bedste tur ever. Sabrina er guld værd, jeg bilder mig selv ind at hun fik op til flere orgasmer, da jeg slikkede hende og legede med hende med mine fingre. 

Fik i øvrigt meget mere tid end jeg havde betalt for. Der var no hurry. Det var så godt. 

Hilsen en meget tilfreds mand. 

Bh.

Flæjte 

Redigeret af Fløjtespillere
Havde glemt noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, for 53 minutter siden:

Kære Brødre 

Vi bruger meget populært at skrive at tage en for holdet. Det gjorde jeg i går med Sabrina

Hilsen en meget tilfreds mand. 

Bh.

Flæjte 

Undskyld mig, men du har vist totalt misforstået udtrykket "at tage en for holdet". 

Når man tager en for holdet, så besøger man en ubeskrevet pige med en vis risiko for dårlig service. 

Det er altid fint at få bekræftet andres oplevelser og/eller at pigen stadig levere service på højt niveau, men en for holdet er det ikke ;) 

Men ellers iøvrigt tak for en velskrevet anmeldelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...