Hop til indhold
Tutankhamon

Så er spanske Sabrina 24 anal queen tilbage i Aarhus

Recommended Posts

dickens skrev, 1 time siden:

Hvordan er prisen og er det en fast tids pris uden ekstra betalinger?

Jeg gav 2.000,- for 1 time inkl. anal og hvis jeg husker ret var prisen 1.600 excl. anal.

Jeg har ikke hørt at der skulle være tillæg for f. eks. super og mega - det betalte jeg i hvert fald ikke ekstra for.

Men send da en SMS til hende og sørg :-)

/Tutankhamon 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Jeg har efter alle de gode anmeldelser fra jer lavet en aftale med hende i morgen :) så håber det bliver HOT :P

Priserne er som Tutankhamon beskriver 

/Valderrama

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Valderrama skrev, for 13 timer siden:

Jeg har efter alle de gode anmeldelser fra jer lavet en aftale med hende i morgen :) så håber det bliver HOT :P

Priserne er som Tutankhamon beskriver 

/Valderrama

Glæd dig - hun er en total vildkat.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Holy Moses 

Er lige landet på divaneseren efter mit besøg hos vulkanen. 

Jeg må bare sige Tak og ja tak til mere :P

Super let at lave aftale med hende, skrev til hende lørdag, hun svarede hurtigt, hvor vi blev enige om tid og pris. 

Kunne slet ikke sove, så tidlig op med sommerfugle i maven, hurtig besked hvor jeg fik adressen, i bilen med kursen sat mod Aarhus blev sommerfuglene flere og flere, fandt en GRATIS p-plads i centrum :shock: 2 timer, perfekt. En lille gåtur på 10 min og jeg var fremme, blev guidet op til døren og blev mødt af den smukkeste pige WOW, masser af kys, kram og flere dybe kys.

Et hurtigt bad og så var vi igang, det var den vildeste time :P uden at gå i detaljer, har jeg aldrig oplevet noget lignende, der blev suttet, slikket, deepthroatet, gagget og slikket mere, hun smager lækkert, på med dutten og gang i akten med flere varianter, var lidt nervøs og måske overvældet af hendes energi, så kunne ikke rigtigt få fyret kanonen af, bestemt ikke hendes fejl. Bad om en time-out som hun så brugte på en lækker massage, ender i mere sutten og slikken, ny gummi på, en ny tur med anal sluttende med hende på ryggen, med hovedet ud over sengekanten, mere deepthroat og med frit udsyn til hendes fantastiske krop, hvor hun har mine boller i munden, jeg leger med hendes bryster og hun leger med sig selv, et vildt syn og det havde sin virkning.

beklager hvis det blev for langt, men pyha hun er god.

Hun er her til d.12/8 og kommer igen til sep.

Vær god ved hende, hun er unik og elsker bare sex :wub:

/Valderrama

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også været på gensyn hos Sabrina og hold da op - det var ligeså vildt og vildt godt som sidst. Hun fyrer den simpelthen af, som om hvert knald var det sidste i verden og hendes energi er næsten overnaturlig. Hendes engelsk er ikke blevet bedre, men så vidt jeg forstod, så er hun her helt til søndag den 19/8. Og kommer ganske rigtigt igen i september. Det bliver ikke  mit sidste besøg...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Futsko skrev, for 1 time siden:

Ved I, om hun tilbyder CIM/CIF og evt. sorte kys til manden?

Det er et ja til begge dele, jeg var ved at tage livet af hende da min portion ikke kunne holde sig i munden på hende :D kom til at lukke lufttilførelsen i næsen :P heldigvis til stor moro for os begge, og stor undskyldning fra mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, for 2 timer siden:

Det er et ja til begge dele, jeg var ved at tage livet af hende da min portion ikke kunne holde sig i munden på hende :D kom til at lukke lufttilførelsen i næsen :P heldigvis til stor moro for os begge, og stor undskyldning fra mig

Fornemt, tak. Hun lyder fortryllende og som en, jeg er nødt til at opleve :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været der igen: Hun rejser lørdag formiddag, så det er ved at være sidste chance - inden hun kommer igen ultimo september. 

Anbefales varmt, hvis man trænger til at få rekalibreret sin opfattelse af “service”, “tilstede”, “anal”, “tungekys” og nok meget andet :-).

 

Sabrina er 100% vild sex og det bedste der er sket for Aarhus siden Kulturby 2017. Nok bedre, faktisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 34 minutter siden:

Har lige været der igen: Hun rejser lørdag formiddag, så det er ved at være sidste chance - inden hun kommer igen ultimo september. 

Anbefales varmt, hvis man trænger til at få rekalibreret sin opfattelse af “service”, “tilstede”, “anal”, “tungekys” og nok meget andet :-).

 

Sabrina er 100% vild sex og det bedste der er sket for Aarhus siden Kulturby 2017. Nok bedre, faktisk. 

Personligt fik jeg hverken rejsning eller udløsning af Kulturby 2017 - noget som Sabrina har klaret for mig flere gange - så jeg hælder også mest til at Sabrina er bedre :-)

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
BUNDGAARD skrev, for 2 timer siden:

Nogen der ved hvornår denne skønhed rammer Aarhus igen ?

 

Hvis du læser ChoosyVerys indlæg lidt højere oppe på bloggen vil du kunne se at hun kommer ultimo september - blot til info.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mi2000 skrev, den 22/6/2018 at 21:07:

Der er ikke en sandsynlighed for at hun tidligere har været udstyret med en pik? Synes hun har lidt maskuline træk - eller bare mig?

Tror bare det er dig, hvis billedet hvor man ser hende bagfra og hvor man kan se missen, så er det godt nok godt lavet hvis hun har været en mand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En kort servicemeddelelse - jeg har haft skrevet med Sabrina og jf. hende selv er hun tilbage i smilets by d. 27. november.

Tænker at smilet på byen bliver endnu bredere under hendes besøg :-)

 

/Tutankhamon 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er sgu en både sød, kinky og vild pige. 

jeg har besøgt hende før, og det var en fantastisk omgang. Vi kom godt rundt i alle hjørner og huller - både hendes og mit. 

har lige skrevet til hende, at jeg skal vestpå på torsdag, og derfor gerne vil mødes. 

så må vi se om hun har tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren
MrJolly skrev, for 3 timer siden:

Hun har sagt 3 uger til mig.

Super fint! Jeg vil forsøge at få en aftale på fredag :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer lige derfra. Og jeg er HELT færdig: Sabrina er ikke for børn. Det var sindssygt vild autentisk PSE og jeg orker nærmer ikke at køre hjem igen...

...hun er genial. Genial! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thom Århus
Citat

 

 

tvillingen skrev, for 3 timer siden:

Hvor henne i Aarhus befinder hun sig... sådan cirka....?

  Selvom det er lidt afsporende for en iøvrigt meget spændende tråd - da det nu er bragt på banen:

    Tvilllingen skriver godt nok "sådan cirka?" Det er desværre før set her på sitet, at en oplysning om hvor en GP holder til bliver suppleret med flere, så man efterhånden kan regne tilholdsstedet ud mere præcist. Det er så vigtigt at diskretion om GP'ers tilholdssteder overholdes. Det drejer sig om deres sikkerhed!. Jeg vil ikke mistænkeliggøre registrerede brugere herinde, men der læses med fra sidelinien, og det kan ikke udelukkes at der kan være personer derude der ikke har reelle hensigter.

  Det er egentlig ret enkelt:

  Vil man besøge en GP kontakter man hende og får adresseoplysninger AF hende. Vil man ikke besøge en GP har man ikke noget at bruge oplysninger om tilholdssted til.

  God søndag! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er normalt ikke til udenlandske piger, på nær når det gælder Thaimassage. Syntes der er for mange fake imellem...

Må dog indrømme, denne tråd har tændt mig og der er lavet aftale i morgen eftermiddag ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...