Hop til indhold
Tutankhamon

Så er spanske Sabrina 24 anal queen tilbage i Aarhus

Recommended Posts

Tutankhamon skrev, for 8 timer siden:

Som skrevet flere gange så er de hjulpet på vej, men et udmærket job hvis du spørger mig.

 

/Tutankhamon 

Det super Tut, det havde jeg misset. Anyway har jeg booker et møde ;)

Kan ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Totalt antiklimaks...

Hun var blevet syg.. så 10 minutter før jeg skal ind og klæde hende af det sexede lingerie jeg havde ønsket, må jeg vende om og tage hjem. Så tæt på og alligevel så langt fra :(

Håber på et besøg i fremtiden

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, for 3 timer siden:

Totalt antiklimaks...

Hun var blevet syg.. så 10 minutter før jeg skal ind og klæde hende af det sexede lingerie jeg havde ønsket, må jeg vende om og tage hjem. Så tæt på og alligevel så langt fra :(

Håber på et besøg i fremtiden

Det var sku surt for dig. Håber hun når at blive rask hurtigt nok til at du kan besøge hende inden hjemrejse.

Hvis ikke tror jeg at vi får fornøjelsen af hende igen på et senere tidspunkt- det lød det i hvert fald til da jeg besøgte hende.

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 3 timer siden:

Det var sku surt for dig. Håber hun når at blive rask hurtigt nok til at du kan besøge hende inden hjemrejse.

Hvis ikke tror jeg at vi får fornøjelsen af hende igen på et senere tidspunkt- det lød det i hvert fald til da jeg besøgte hende.

/Tutankhamon

Jeg har faktisk snakket med hende i løbet af dagen, hun var blevet rask, men havde haft en lang nat og ville gerne sove. Det forstår man jo godt.. 

Hun var super sød og det kan ske for selv den bedste :)

Jeg har på fornemmelsen, at hun kommer til at gøre det godt igen ;) Det har hun ihvertfald lovet :D

skøn pige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
skivemd skrev, 1 time siden:

Jeg har faktisk snakket med hende i løbet af dagen, hun var blevet rask, men havde haft en lang nat og ville gerne sove. Det forstår man jo godt.. 

Hun var super sød og det kan ske for selv den bedste :)

Jeg har på fornemmelsen, at hun kommer til at gøre det godt igen ;) Det har hun ihvertfald lovet :D

skøn pige :)

Jeg har en aftale med hende i morgen, så jeg håber da at hun når at blive rask inden da.

Jeg kan fuldt ud bekræfte Herberts oplevelse af pigen - det var fuldstændig samme oplevelse jeg havde ved mit første besøg - man bliver bare blæst fuldstændig omkuld af en hvirvelvind af en kvinde. Hun er helt vild og en kæmpe oplevelse. Frisk på hele pivtøjet....

Hun fortjener mange besøg så hun kommer igen - så kom bare i gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå for satan brødre! 

Så har jeg besøgt den så omtalte Sabrina! Og jeg kan kun sige wow! Det er den bedste gp jeg har prøvet indtil videre! 

Inden jeg nåede at betale havde hun allerede revet mine bukser af og startede på et meget dejligt bj! Så hentede hun lige en øl til os begge, som vi kunne nyde lidt.. det blev så først bagefter for hun var all over me. Fantastisk sex. Efterfulgt af massage til mig og så ville hun ha jeg skulle give hende også. Så tog vi et bad sammen inden vi sagde farvel. Har da aldrig fået boosted min selvtillid så meget, har ikke tal på hvor mange gange hun sagde handsome osv. Og det der spanske ind over når man knepper hende det er for frækt! 

Hvis alle får den behandling så kan jeg da godt forstå i er oppe og kører:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, den 25/6/2018 at 20:54:

så alle de positive anmeldelser og beskrivelser spiller ingen rolle fordi du læse noget andet ud af billederne ? Dybt besynderligt. 

Tegning!!!! :cry: Øhhh, det er da netop de positive anmeldelser der gør at jeg overvejer hende, men jeg aner noget maskulint på billederne og spørger derfor angående denne vinkel. 

Så (i din verden) er det ikke okay at spørge ind til mit emne, når der er positive anmeldelser? -godt nok mange særlinge og tillykke med et kraftigt kandidatur :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
mi2000 skrev, for 25 minutter siden:

Tegning!!!! :cry: Øhhh, det er da netop de positive anmeldelser der gør at jeg overvejer hende, men jeg aner noget maskulint på billederne og spørger derfor angående denne vinkel. 

Så (i din verden) er det ikke okay at spørge ind til mit emne, når der er positive anmeldelser? -godt nok mange særlinge og tillykke med et kraftigt kandidatur :smile:

Jeg kunne faktisk godt følge dig i det maskuline på billederne inden jeg besøgte hende. Men jeg vil sige at det kan jeg afkræfte. Det er kæberne på billederne der gør det. Men de er slet ikk så markerede i virkeligheden. 

Så kom du bare afsted;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornyBOY22 skrev, for 21 minutter siden:

Nogen der ved om hun er her i dag og det er til at besøge hende idaG 

Ja! Det ved hun da helt sikkert. Så spørg hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, for 9 minutter siden:

Ja! Det ved hun da helt sikkert. Så spørg hende

Har skrevet til hende over en time siden får intet svar skrev også forleden dag og der kom der svar over midnat hun havde travlt med andre ting, skal jeg tage det som noget useriøst eller hvordan skal det tages evt andre der kan få hurtig svar end mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må du jo selv om hvordan du tager det. En times svartid er vel ikke unormalt. Kan jo være, hun arbejder... eller spiser middag med sine venner... eller noget helt tredje...

Har du evnet at skrive en høflig og konkret forespørgsel til hende, så må du jo vente på svaret.

Ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da to besværlige måder at gøre det på forstår jeg ikke hvorfor spansk kan hun da ikke engelsk så bliver der sku svært da hvor henne af i århus ligger stedet af nærliggende bygninger eller noget så kan jeg køre i nærheden og vente svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornyBOY22 skrev, for 16 minutter siden:

Det var da to besværlige måder at gøre det på forstår jeg ikke hvorfor spansk kan hun da ikke engelsk så bliver der sku svært da hvor henne af i århus ligger stedet af nærliggende bygninger eller noget så kan jeg køre i nærheden og vente svar

Det var da to besværlige måder at gøre det på. Forstår jeg ikke, hvorfor spansk? Kan hun da ikke engelsk? Så bliver der sku svært da. HVor henne af i århus ligger stedet af? Nærliggende bygninger eller noget... så kan jeg køre i nærheden og vente svar.

Sådan.

Hun er sikkert bedst til spansk, eftersom det er hendes modersmål.

Måske spiller hun kostbar, og så kunne du jo prøve at imponere hende med lidt spansk sms stil

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornyBOY22 skrev, for 2 minutter siden:

Nårr ja okay tegnsætningen du går op i det også fint :) har fået svar nu mangler bare en adresse :):)

Nej. Jeg gør ikke. Men det er nemmere, at læse, når der er tegn. For hende.

Pas på dig selv knægt! Hun er en man eater!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå annoncen siger jo in Aarhus så det er vel i Aarhus hun befinder sig tænker jeg synes det kunne være fedt hvis du gider lave en lille anmeldelse af det hele med sms'erne og rejsen og din måde at søge råd her og dit møde med Sabrina den spanske anal queen og det hele

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...