Hop til indhold
s.f.s

flensborgtur - erfaring?

Recommended Posts

og Esther hende har jeg også med held besøgt.

Kan du fotælle lidt mere om oplevelsen md Esther? Var hun lige så lækker som på billederne? Hvordan var det? Tungekys? GFE? Fransk uden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Sonja fra samme side i går (Vivian optaget :( ) fik en time med GFE, hun er sgu en dejlig dame!

Det var så meget GFE, at jeg egentlig mest havde lyst til at tage hende med hjem, ved ikke om de 29 år der står på siden helt holder, men sikke en krop!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Sonja fra samme side i går (Vivian optaget :( ) fik en time med GFE, hun er sgu en dejlig dame!

Det var så meget GFE, at jeg egentlig mest havde lyst til at tage hende med hjem, ved ikke om de 29 år der står på siden helt holder, men sikke en krop!

Hvad måtte du slippe for sådan en omgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Marie.

Hun har et meget sødt ansigt, kroppen er som billederne viser "fraulich"

Hun er tysker.

Servicen er helt OK.; men priserne ligger i den høje ende.

180 EU for en time med fransk uden, for 20 EU mere er der også anal med i legen.

Gentagelsesfaktor 50 % på grund af prisen.

Af modne kvinder kan jeg anbefale Katja. Fairgirls # 1169

Hun er åleslank og giver en god service til rimelige priser. 1/2 time med 50EU

Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har bemærket i tråde om Flensburg, at der er udrykt formodning om særlige dansker priser, når prisen har afveget markant fra, hvad mere garvede gæster dernede ellers ved er det overvejende prisleje.

Kan der have udviklet sig 2 priser nogle steder afhængig af hvor erfaren, eller ikke en dansk gæst formodes at være?

De er jo nok godt klar over hvor markant meget mere vi skal betale i Danmark, og netop i grænselandet er der måske en risiko for at det søges udnyttet af nogle?

Men så er det jo godt at de garvede skriver her og kan holde os andre informeret, såvidt muligt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Jyden: 150 Euro, fransk uden og masser af kys og kælen. Efter 2. tur spurgte hun endda om jeg ville mere 8-) jeg synes det er en fair pris, taget hendes udseende og ydelser i betragtning...der gik vist også lidt mere end en time, der var bad før og efter.

Til RN: Hun vidste ikke jeg var fra Danmark, før bagefter. Priserne var 50 Euro for en halv time, fransk med gummi, 80 for en halv time med fransk uden, og så den time jeg nappede til 150. Tror dog det er indforstået at en halv time er med en udløsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at der er 2 niveauer i FL, standard er stadigt 50 euro for en ½ time med fransk m gummi, ofte koster fransk uden + 20 og nogen gange koster kys´+ 20.

Min erfaring er dig at mange af de piger der giver GFE koster 150 euro for 1 time og det er incl fransk uden og kys.

Angel Blonde er den eneste jeg har oplevet der var dyrere 200 for 1 time

Jeg har ingen fornemmelse for at der er specielt dansker priser i FL, at vi betaler ekstra.

De billige steder er der stadigt. Jeg mener dog at de ekstra ca 25 euro pr ½ time i snit er givet godt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke generelt 'danske priser' i Flensborg, men enkelte piger presser den lidt.

Har du givet penge for at være sammen med Angel Blonde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spørger, fordi jeg traf hende for et halvt års tid siden i et 4 etagers bordel i München, og da var hun både uforskammet og særdeles ucharmerende og så temmelig hærget ud.

Taler du om hende, der også har arbejdet i Schlesvig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun har lige været i nordtyskland, jeg havde et link, til hendes egen hjemmeside, men pludselig er det en meget stor dame der kommer frem 190cm.

Men Angel Blonde som jeg har truffet har både været i FL, Århus og København samt resten af verden.

Hun giver den som luxeriøs luder, men jeg fik ikke mine ønsker opfyldt derfor gider jeg hende ikke, jeg syntes ikke man kan sige hun er hærget.

AB er russer, og hun er en dame der ved hvad hun vil, men glemte at spørge ind til hvad jeg ønskede.

Hun er ok lækker, et par kilo for meget men ellers ok i udseendet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende jeg taler om, har i hvert fald også været i Flensborg og Schleswig, og så havde hun en hjemmeside med en frygtelig masse billeder, hvor hun så vældig fornem ud.

Men så vidt jeg ved, er hun stoppet i branchen for good.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvis guka har haft en rigtig dårlig oplevelse,må det jo være ham der er noget galt med,når der har været en del gode anmeldelser af hende både på danske og tyske forums.det er jo ikke alle slags mænd kvinder tænder på,og så bliver servicen nok derefter.jeg har selv besøgt hende på hotel marselis i århus og fik en super oplevelse,fantastisk massage og et super blow,hun er også en pige jeg kunne slikke til udløsning.At tage hende i doggy kan slet ikke beskrives,da hun er rigtig dejlig stram.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Guka hun er stadig i branchen har set hende reklamere i Slesvig inden for den seneste uge.

Jeg tror endda det var på Fair Girls, jeg har også set at hun har prøvet med et nyt navn, med mindre en anden har "lånt" alle hendes billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Sonja fra samme side i går (Vivian optaget :( ) fik en time med GFE, hun er sgu en dejlig dame!

Det var så meget GFE, at jeg egentlig mest havde lyst til at tage hende med hjem, ved ikke om de 29 år der står på siden helt holder, men sikke en krop!

Vær opmæksom på at Engelsburg har både en Sonja og en Sonia, som det fremgår af denne liste. http://www.engelsburg-fl.de/models/

http://www.engelsburg-fl.de/models/sonia_page.htm

http://www.engelsburg-fl.de/models/sonja_page.htm

Det må være Sonia med "i" du har besøgt, da hun reklamerer med 29 år. Sonja reklamerer med 31 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, det var Sonia. Hun er fra Polen og taler glimrende tysk, men ikke engelsk og mit tyske er lidt a la Søvndal, det gik dog fint alligevel. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...