Anomand 39 Skrevet 11. August, 2018 Bare lige for at forhindre denne tråd i at gå i graven nu, så er jeg stadig nysgerrig i at vide hvilke piger i Jylland der har haft lyst til at være "first movers" og ladet busken stå. Vi må se at få lavet om på trenden, jeg er stadig nysgerrig - og er de bosat i Aarhus eller Aalborg danser den lille silkeabe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anomand 39 Skrevet 13. August, 2018 Man må gerne svare. Det er helt lovligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 13. August, 2018 Anomand skrev, for 3 minutter siden: Man må gerne svare. Det er helt lovligt Det kunne være at folk ikke kan svare... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anomand 39 Skrevet 13. August, 2018 Elprebsi skrev, for 2 minutter siden: Det kunne være at folk ikke kan svare... Det var også sagt i ganske sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anomand 39 Skrevet 22. August, 2018 AmandaCassiopeia skrev, den 5/8/2018 at 18:17: Aner det ikke. Det har jeg en sød telefondame til at holde styr på. Prøv at ringe og spørge Hej Amanda, må jeg foreslå dig at komme til Aarhus en tur? Så skal jeg love for der kommer rigtig gang i butikken, hvis du forstår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 22. August, 2018 Anomand skrev, for 8 minutter siden: Hej Amanda, må jeg foreslå dig at komme til Aarhus en tur? Så skal jeg love for der kommer rigtig gang i butikken, hvis du forstår Tak for tippet. Location, location, location... hvor kan en skønjomfru som jeg være i smilets by? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anomand 39 Skrevet 22. August, 2018 AmandaCassiopeia skrev, for 11 minutter siden: Tak for tippet. Location, location, location... hvor kan en skønjomfru som jeg være i smilets by? Ingen årsag min skønne ungmø! Ja, det location-dilemma er træls! Hmm.. Der må da være nogle steder i Aarhus du lige kunne opholde dig for en stund, tænker jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 22. August, 2018 Anomand skrev, for 48 minutter siden: Ingen årsag min skønne ungmø! Ja, det location-dilemma er træls! Hmm.. Der må da være nogle steder i Aarhus du lige kunne opholde dig for en stund, tænker jeg Tænker mere om der er et anstændigt bordel i nærheden? Jeg skal nok finde et sted at overnatte. Skriv mig gerne en PB, det er vist mere passende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anomand 39 Skrevet 27. August, 2018 Jeg kan ikke love for meget, men gutter, vi har måske en god chance for at se Amanda i Aarhus !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjarne775 880 Skrevet 28. August, 2018 Anomand skrev, for 16 timer siden: Jeg kan ikke love for meget, men gutter, vi har måske en god chance for at se Amanda i Aarhus ! Nice. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 2. September, 2018 https://annoncelight.dk/showad/192538 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 2. September, 2018 https://annoncelight.dk/showad/218631 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 2. September, 2018 Uden at kloge Åge, og alligevel, ja så tror jeg ej det er de 2 sidste Link som Anomand søger, og vil da absolut ikk håbe du ViborgMand, sammenligner dem med den absolut smukke Amanda pige Men nu ska jeg jo passe på, jeg ikk får Gul stue på nakken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 943 Skrevet 2. September, 2018 Nu søges der konkret efter kvinder med hår på i denne tråd og jeg har ikke lige nogen på lager, desværre for det er efterhånden også et savn hos mig. Men jeg vil gerne bidrage med et erindringsbillede fra engang for mange år siden, hvor jeg besøgte en sort pige et sted i Nørre Allé i Århus. Hun havde barberet sig - men ikke lige for nylig, så hendes inderlår, fisse, venusbjerg og store dele af maven op til og over navlen var en kæmpestor rasp som min tunge og nedre kropsdele ikke havde let ved at forene med lystfølelse ved nærkontakt. Men søde venner da. Hvis hun lod det gro ud ville hun være guf for hairy women fetischister. Jeg spurgte hende ligeud om hun ville lade det gro så jeg kunne se og mærke det fuldt udvokset en uge eller to senere. Men nej. Lidt samme historie med en - i øvrigt megasød - blond dansk kvinde, der kunne mødes i et engang meget brugt sted i højhusene på Klostervang. Hun barberede sig men havde vist så kraftig hårvækst, at bare en dag efter var det også denne fornemmelse af fint raspende kildren, ja næsten overalt på hendes krop, men særligt ben, kønsdele og mave. Hendes arme blev ikke barberet og de var dækket af tætte blonde hår. Vi er ude i noget som ganske sikkert kunne være en belastning for de fleste kvinder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 505 Skrevet 3. September, 2018 Tøsen med den bedste grotte er hende uden måtte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 3. September, 2018 Thaimig skrev, for 18 timer siden: Uden at kloge Åge, og alligevel, ja så tror jeg ej det er de 2 sidste Link som Anomand søger, og vil da absolut ikk håbe du ViborgMand, sammenligner dem med den absolut smukke Amanda pige Men nu ska jeg jo passe på, jeg ikk får Gul stue på nakken Lige der er det vist DIG der er gul stue!!! Læs første besked i denne tråd, der nævnes ingen Amanda, der spørges bare efter piger med naturlig kønsbehåring!!! Jeg så to og postede dem, er det ikke din smag så fint! Men så kom dog videre!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anomand 39 Skrevet 3. September, 2018 (edited) Alle er da absolut velkomne til at poste forslag til kvinder med naturlig dusk - det var som udgangspunkt ikke én bestemt der var i tankerne (ikke nu hvor det er så stor en sjældenhed som det åbentbart er...) Nu var det bare meget Amanda der var i fokus her på det seneste - Jeg har så desværre den rigtig trælse nyhed at den dejlige AmandaCassiopeia (jeg kan ikke lave det der profillink, hvordan gør i andre?) desværre er stoppet i branchen, så hun kommer alligevel ikke til Aarhus... ØV ØV ØV! Redigeret 3. September, 2018 af Anomand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anomand 39 Skrevet 3. September, 2018 Så vi er nu slået tilbage til "square one" - og vi leder videre efter en anden ... Måske IV mon kunne finde på at kigge forbi en dag? Man må jo gerne håbe.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 3. September, 2018 ViborgMand skrev, for 6 timer siden: er det ikke din smag så fint! Men så kom dog videre!!!!!! Jo Tak, nu handler Tråden så ikk lige om min smag, men om Ts så vidt jeg læser, har Ts et ønske om yngre Behåret piger? Der har faktisk været et par stykker bla Amanda men som selvfølgelig, pga sit skriv her, vil blive set som reklame, ej ku deltage i Tråden, men Ok med dine forslag, men lad dog Anomand blot videre give Trådens ønsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 4. September, 2018 Thaimig skrev, for 18 timer siden: så vidt jeg læser, har Ts et ønske om yngre Behåret piger? ÅH ja kan godt se der står yngre!!! NOT!!! "Hejsa! Tænkte at vi nu én gang for alle kan lave tråden der efterlyser piger med kønsbehåring / hår på fissen / en dusk, whatever you wanna call it. Jeg er stor stor stor fan af kønsbehåring på kvinder - helst gerne naturlig, men veltrimmet er også bare lækkert, hvis det ikke er trimmet for meget ned. Glatbarberet siger mig nada mere.. Derfor: vil jeg gerne høre jer om i har nogle anbefalinger (evt. anmeldelser) om hvor i Jylland man skal lede hvis man gerne vil finde en pige der ser ud som gud havde tænkt det. Go!" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bamse22 Skrevet 4. September, 2018 (edited) ViborgMand skrev, for 1 time siden: ÅH ja kan godt se der står yngre!!! NOT!!! "Hejsa! Tænkte at vi nu én gang for alle kan lave tråden der efterlyser piger med kønsbehåring / hår på fissen / en dusk, whatever you wanna call it. Jeg er stor stor stor fan af kønsbehåring på kvinder - helst gerne naturlig, men veltrimmet er også bare lækkert, hvis det ikke er trimmet for meget ned. Glatbarberet siger mig nada mere.. Derfor: vil jeg gerne høre jer om i har nogle anbefalinger (evt. anmeldelser) om hvor i Jylland man skal lede hvis man gerne vil finde en pige der ser ud som gud havde tænkt det. Go!" Jeg er fuldstændig enig med dig ViborgMand, Men kan ikke selv komme med tips, Der må da være nogen der har et tips Redigeret 4. September, 2018 af bamse22 Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sally 343 Skrevet 5. September, 2018 Sjov tråd Jeg hører ofte at det er dejligt at jeg har hår på missen Jeg er dog fan af at være forholdsvis trimmet/glat på læberne, men det øverste lader jeg altid stå. Jeg gider ikke ligne et barn 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Skurken Skrevet 6. September, 2018 Sally skrev, for 6 timer siden: Sjov tråd Jeg hører ofte at det er dejligt at jeg har hår på missen Jeg er dog fan af at være forholdsvis trimmet/glat på læberne, men det øverste lader jeg altid stå. Jeg gider ikke ligne et barn Jeg slutter mig til koret! Jeg er heller ikke til en glat mis... føler altid at jeg er i gang med en alt for ung. Vi skal have dusken tilbage! Er Sally ikke fra vestsjælland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 6. September, 2018 Sally skrev, for 10 timer siden: Sjov tråd Jeg hører ofte at det er dejligt at jeg har hår på missen Jeg er dog fan af at være forholdsvis trimmet/glat på læberne, men det øverste lader jeg altid stå. Jeg gider ikke ligne et barn Kommer du aldrig til Aalborg igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. September, 2018 Sally skrev, for 12 timer siden: Sjov tråd Jeg hører ofte at det er dejligt at jeg har hår på missen Jeg er dog fan af at være forholdsvis trimmet/glat på læberne, men det øverste lader jeg altid stå. Jeg gider ikke ligne et barn Jeg kan ikke være mere enig med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg