Hop til indhold
Anomand

Den ultimative hår på fissen tråd

Recommended Posts

Guest mature man

Jeg er osse tilhænger at "beaver" – men som sagt er det nok lidt svært at finde dem blandt de yngre piger – mit bedste bud er i thai miliøet, men jeg kommer ikke rigtigt der mere så viden derfra er lidt rusten – der kan andre måske byde ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers i værste fald må man jo bare tage et smut over storebælt og besøge fanny hos aphrodites, for hun er fandme lækker!!

..jeg synes bare ikke det kan være rigtigt at man ikke kan finde tilsvarende piger på denne side af storebælt..?:huh:

Redigeret af Anomand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op hvor kom der ikke svar!

Nå men så skriver jeg da lige selv noget så. :) Lidt ærgerligt at der stadig er den attitude imod kønsbehåring, når det nu er så naturligt som det er, og der aldrig var problemer med det før 90'erne da den nye "trend" slog igennem - jeg har dog aldrig (måske meget kort) været tilhænger af at fjerne det, fordi det signalerer "modenhed" og voksenhed, og det synes jeg personligt er sexet.

Så flere piger med hår på tak! :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stadig intet svar! Ej nu må i kraftedme tage jer sammen, det var meningen at denne tråd skulle bruges til at komme med anmeldelser og foreslag for folk med denne præference, det var IKKE meningen at tråden skulle dø denne smertefulde død - jeg kan jo se at den får mange visninger stadigvæk :D Så der må være nogle der er nysgerrige...?

Så ind i kampen og kom med foreslag på de naturlige piger! :) Jeg venter imens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu haft varierende dusk og busk i mere end halvandet år, og den bliver aldrig glat igen. Hvis jeg barberede det hele af ville jeg føle den var nøgen og ligne en barnetissekone, og føj nej. Det er jeg altså for voksen til. Og så er det bare så meget flottere med hår på missen :biggrin::x

Redigeret af Sofie Brandvarm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22
Sofie Brandvarm skrev, for 6 timer siden:

Jeg har nu haft varierende dusk og busk i mere end halvandet år, og den bliver aldrig glat igen. Hvis jeg barberede det hele af ville jeg føle den var nøgen og ligne en barnetissekone, og føj nej. Det er jeg altså for voksen til. Og så er det bare så meget flottere med hår på missen :biggrin::x

Jeg vil give dig fuldstændig ret, det er  meget flottere med hår på (gerne meget) jeg elsker det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofie Brandvarm skrev, for 9 timer siden:

Jeg har nu haft varierende dusk og busk i mere end halvandet år, og den bliver aldrig glat igen. Hvis jeg barberede det hele af ville jeg føle den var nøgen og ligne en barnetissekone, og føj nej. Det er jeg altså for voksen til. Og så er det bare så meget flottere med hår på missen :biggrin::x

Jubiii! Det er fandme iorden :D:D Det er nemlig den helt rigtige indstilling Sofie! ;)

Kommer du tit forbi Aarhus-egnen? Har man mulighed for at bestille dig ? :)

Redigeret af Anomand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er mange der søger, har det lige pludselig vist sig :)

Jeg søger bare generelt i hele Jylland, helst storbyer som Aarhus eller Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Anomand skrev, for 1 time siden:

Vi er mange der søger, har det lige pludselig vist sig :)

Ja helt sikkert, men nok ikk mange som tør stå bag det, nok er vi anonym :rolleyes:

men gå så vidt, der ska nok mere end 40 % til :huh: men hvem ved, pludselig

er der måske et nyt trend :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 3/7/2018 at 23:41:

Ja helt sikkert, men nok ikk mange som tør stå bag det, nok er vi anonym :rolleyes:

men gå så vidt, der ska nok mere end 40 % til :huh: men hvem ved, pludselig

er der måske et nyt trend :rolleyes:

Jeg tror trenden allerede er her, men som du siger, så er det vist kun os "kønsbehårings-hipstere" der endnu tør stå ved at vi kan lide det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anomand skrev, den 24/6/2018 at 21:13:

Stadig intet svar! Ej nu må i kraftedme tage jer sammen, det var meningen at denne tråd skulle bruges til at komme med anmeldelser og foreslag for folk med denne præference, det var IKKE meningen at tråden skulle dø denne smertefulde død - jeg kan jo se at den får mange visninger stadigvæk :D Så der må være nogle der er nysgerrige...?

Så ind i kampen og kom med foreslag på de naturlige piger! :) Jeg venter imens

Mega fedt, at du bliver sur over manglende svar!

Jeg er sikker på, det hjælper!

Efter den opsang, så vil ALLE bare skrive her om, hvor fedt de synes det er med kønsbehåring og duske!

Og ikke bare vil de det - de vil også sende dig en masse anbefalinger på damer med duske, som bor i Aalborg eller Aarhus. Som du kan duske.

Så derfor: Tak for skældud! Nu har jeg det fantastisk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, for 1 time siden:

Mega fedt, at du bliver sur over manglende svar!

Jeg er sikker på, det hjælper!

Efter den opsang, så vil ALLE bare skrive her om, hvor fedt de synes det er med kønsbehåring og duske!

Og ikke bare vil de det - de vil også sende dig en masse anbefalinger på damer med duske, som bor i Aalborg eller Aarhus. Som du kan duske.

Så derfor: Tak for skældud! Nu har jeg det fantastisk!

Det var så lidt mester! Men som du kan se, nok uden brug af dit dejlige sarkasme, har der været godt med aktivitet siden jeg skrev det opslag for 2 år siden! Men fedt at du skrev! Det var jo bare det jeg ville have! :D Hvad er så dit foreslag til "duske-damerne" ?

Redigeret af Anomand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anomand skrev, for 4 timer siden:

Det var så lidt mester! Men som du kan se, nok uden brug af dit dejlige sarkasme, har der været godt med aktivitet siden jeg skrev det opslag for 2 år siden! Men fedt at du skrev! Det var jo bare det jeg ville have! :D Hvad er så dit foreslag til "duske-damerne" ?

2 år? Hvad!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, UHELDIGVIS er vist svaret..

Der halter nordjyderne vist lidt bagefter.. 

Men så er der jo også Aarhus at satse på, og hvem ved, måske er der mange med duske her ? :D (Sofie Brandvarm er bare én af dem)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 9 timer siden:

Hvorfor spilder du din, og andres, tid i denne tråd! 

Undskyld jeg har en anden mening... men jeg så ikke nogle steder at der står man kun må kommentere hvis man er til hår/duske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...