Hop til indhold

Kate, Anna eller Sara, Amager?

Featured Replies

Skrevet
Skrevet
Citat

Har du prøvet at søge på dem, jeg er ret sikker på der er mange der har skrevet om dem<3:wub:

Skrevet

Sara og Kate har mange anmeldelser hvor de fleste ad disse er positive.

Skrevet

Last 2 times Kate was here (awhile ago) she was clearly on something. Let’s hope that is not the same.

Sara is old in the game! A reliable backup

Anna was good! Just amazed at how her boobs are so different. One is clearly bigger than the other

Skrevet

Jeg bollede Kate for knap fire år siden, og det var fantastisk. Dog begyndte det at gøre ondt på hende omkring halvvejs på de 60 minutter og så var der ikke så meget mere at komme efter men indtil da var hun nice. Nok den pige jeg har knaldet som har været mest lig Holly Hendrix i udseende hvis det navn siger dig noget.

Skrevet

Jeg troede faktisk Kate var stoppet. Hun var en fast bestanddel af tøserne på amager med forskelligt farvet hår fra gang til gang. Så "forsvandt" hun. Sikkert glædeligt hun er tilbage.

Jeg husker hende som meget petit men ret robot/mekanisk. Ind....knaldeknaldeknalde...ud. Men det har nu åz sin charme :) 

Redigeret af underdog40

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.