Hop til indhold
easbam

Penge/Konen

Recommended Posts

Guest Anilingus

Har du mulighed for f.eks. som led i ansættelsen, at få indbetalt et pensionsbeløb mod en tilsvarende lønnedgang ?

Depotet kan du jo så hæve mod at svare skatter og afgifter og vupti...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666

Gå ind og køb et smykke til 3000 på dankort. Vær sikker på du kan få penge retur.

Et par dage efter går du tilbage med det. Får pengene retur, og køber et smykke til 1000 kr. Kontant( du skal være sikker på konen vil kunne li det) så hun ikke opdager det kun koster 1000.

På den måde laver du 2000 til fornøjelse og gør konen glad med en gave hun tror koster 3000......

Held og lykke.

Ps. Ellers må du igang med at samle flasker;)

 

Redigeret af Missen666
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666

Hvis du har en god ven som du kan involvere. 

Så hæld benzin på hans bil og betal med dit kort. Selvfølgelig kun små mængder svarende til 10-12 liter samtidig med du tanker....

Det kan også funke med større mængder. Det er jo nemmere. Og jeg ved jo ik hvor meget din hustru holder øje med din kørsel.

Få ham til at betale tilbage til dig kontant.  Og vupti....så er der sex til lillefar;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666

Holder din hustru øje med dit værktøj.

Brug samme model....

Køb noget dyrt hun ik har forstand på....

Eller flere mindre ting. Aflever noget af det tilbage. Og få kontanter på lommen.

Samme model kan bruges med sko, tøj osv.....

POINTEN ER : KØB DYRT, aflever, få kontant retur og køb noget lidt billigere istedet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
Anilingus skrev, for 36 minutter siden:

Har du mulighed for f.eks. som led i ansættelsen, at få indbetalt et pensionsbeløb mod en tilsvarende lønnedgang ?

Depotet kan du jo så hæve mod at svare skatter og afgifter og vupti...

Det var sgu også en god ide....

Men så ser hustruen jo at der hæves på kontoen.

Redigeret af Missen666
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok meget forskelligt hvor lang hver især vil gå, for at  kunne finansiere nogle købeoplevelser.  Som situation beskrives i trådoplægget, er det vel ligefør, at man skal tænde mere på alle de krumspring og bullshits forklaringer der bliver en væsentlig del af ens dagligdag end på selve sexkøbene ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Milf GFE skrev, for 13 timer siden:

Jeg har engang fået mit 'honorar' i tyvere og 50'ere. Griner. Det var den måde, det var lettest for min kunde at få lagt lidt penge til side hist og pist. Skal siges at han var en gift mand på 38 med et par små børn.

Har oplevet flere fra den kategori, hvor sexlivet er gået fløjten og hvor konen kun ser villa, volvo og vovse samt de to bedårende unger og helt glemmer, at de var to om at starte familien. Manden og hans behov for nærhed og intimitet bliver sparket til hjørne og al ømhed og nussenpussen gives til deres fælles afkom. 

Og så må 'farmand' få nærhed, nussen og fed sex andet steds... - og 20'ere og 50'ere er trods alt stadig gangbar mønt i dagens danmark.

Det bliver straks værre, hvis man en dag skulle få gennemført at afskaffe kontanter. For at komme sorte penge til livs. Puha måmden dag aldrig komme. 

 

Meget godt og rammende indlæg

Både at nogle/ mange kvinder ændrer sig efter børnenes ankomst. Men også “ hvad fanden gør vi” når kontanterne udfases. 

Må hellere lige svare på trådstarten også. Det er noget skidt med sådan noget fællesøkonomi. Det virker som hun styrer dig/ holder for meget styr på dig. Jeg ville personligt have meget svært ved det

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke tage Lillemor med på bordel. Det kan være hun fantasere om en stor negerpik i røven. :D Er du så dygtig, så får du hende til at betale gildet.

Jeg holder på at man bør spille med åbne kort. Min kone kender til mine lyster, og vi har en aftale om, at det man kan få derhjemme, det er forbudt andre steder. Det vil så sige, at al SM, strapon m.m. og i den dur er jeg velkommen til at søge ude i byen. Og så har jeg altid kaldt hende en Sur Fritte, så det åbner jo også nogle muligheder... 

Jeg kan så stille spørgsmålet om hvordan i vil havde det, hvis hun knalder udenom??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
easbam skrev, den 14/6/2018 at 13:51:

Hej allesammen, nu deler jeg nok vandene lidt , men er der nogen der har et smart fif til hvordan man på en nem måde kan sørge for at ens kone ikke kan se at man har brugt penge på en GP, brugte MobilePay sidst, og det fandt min kone, så hun holder øje nu, kan ikke umiddelbart lige se nogen måde hvorpå jeg kan “snyde” hende, men den med at gå og hæve lidt engang imellem, den går ikke, for hun holder som sagt øje :(

Hvis du søger lidt, findes der faktisk et par ældre tråde om dette. Her anføres forskellige fif.

Selv er min hemmelighed, at jeg ikke har fællesformue med konen. Vi har godtnok fællesudgifter, som vi afregner indbyrdes, men vore bankkonti har vi ikke gensidigt indblik i.

Jeg kunne således sagtens glædespige den væk for 100.000, uden at det ville blive opdaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Har altid haft seperat økonomi - uanset om jeg har været gift eller ej med den mand, som jeg nu delte adresse og husholdning med.

Vi betalte hver især halvdelen af fællesudgifterne og af mad/husholdning og hvad der ellers måtte være tilbage fra vores respektive månedsløns udbetalinger, var vores egne penge. Så slipper man nemlig HELT for diskussionen af hvor mange sko og tasker, jeg havde brug for - og om de var på 'sale' eller ej. Og hvor dyrt tøj ungerne skulle have. For børnepengene var nemlig også mine.

Til gengæld kunne han så købe hundedyre musiksinstrumenter, computere og andet gear, sm mænd nu kan gå op i. Det kunne lige så godt være golfudstyr, ski eller hvad ved jeg, smiler.

Og det har altid stået mine mænd frit for, om de ville dyrke hed sex med en anden - med eller uden betaling - så længe de bare sagde det derhjemme. Jeg er ikke den jaloux type. Og en glad og tilfreds mand er altid at foretrække, så længe han ikke slæber sygdomme med hjem.

Det skal siges, at jeg aldrig har været i dette game, når jeg har været i forhold. 

Men ovenstående økonomiske model er klart anbefalelsesværdig. Og måske også det italesatte åbne forhold. Men kan jo kun svare for mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det er nok lidt svært for vedkommende at ønske separat økonomi ligeefter at hun har afsløret ham i et bruge penge på en glædespige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE
Aros skrev, for 45 minutter siden:

Det er nok lidt svært for vedkommende at ønske separat økonomi ligeefter at hun har afsløret ham i et bruge penge på en glædespige.

Så sandt. Ville såmænd blot give et eksempel på hvorfor seperat økonomi er win win for begge parter. Omklamrende og kontrollerende ægtefæller/partnere i både økonomisk og andre henseender er ikke min kop the.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Milf GFE skrev, Lige nu:

Så sandt. Ville såmænd blot give et eksempel på hvorfor seperat økonomi er win win for begge parter. Omklamrende og kontrollerende ægtefæller/partnere i både økonomisk og andre henseender er ikke min kop the.

Enig ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Missen666 skrev, den 14/6/2018 at 23:03:

Holder din hustru øje med dit værktøj.

Brug samme model....

Køb noget dyrt hun ik har forstand på....

Eller flere mindre ting. Aflever noget af det tilbage. Og få kontanter på lommen.

Samme model kan bruges med sko, tøj osv.....

POINTEN ER : KØB DYRT, aflever, få kontant retur og køb noget lidt billigere istedet.

 

Nu er det bare lige det, at mange steder får man ikke penge retur, de bliver sat ind på ens konto via Dankortet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 14/6/2018 at 19:53:

Det gir problemer med den løsning en eller anden momsmand skattemand vil undre dig over den transaktion med mindre mekanikeren ikke kreditere i sit regnskab og bærer indbetalingen selv

Regnskab??????????????????   ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 16 timer siden:

Det er nok lidt svært for vedkommende at ønske separat økonomi ligeefter at hun har afsløret ham i et bruge penge på en glædespige.

Det er meget nemt - men giver nok ikke flere penge til sjov - snarere tværtimod efter at børnepenge og evt. hustrubidrag er betalt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Walter the Licker skrev, den 15/6/2018 at 20:12:

Jeg kan så stille spørgsmålet om hvordan i vil havde det, hvis hun knalder udenom??

Mht. min eks. så havde det været fint, så jeg kunne aflastes lidt ;-)

og hun ville måske være begyndt at slanke sig lidt og ikke være så kontrollerenede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Walter the Licker skrev, den 15/6/2018 at 20:12:

 

Jeg kan så stille spørgsmålet om hvordan i vil havde det, hvis hun knalder udenom??

 

Som udgangspunkt er jeg en åben person som mener man skal have love at gribe de muligheder som opstår. Gælder naturligvis også Kvinder.

Men hvis hun lukker for det varme vand overfor manden og glædelig muntrer sig andre steder, så synes jeg ikke det er i orden. Så må hun i hvert fald melde klart ud og sætte ham fri

Lukker hun for det varme vand ser jeg intet problem i manden opsøger åandre muligheder. Den gælder begge veje.. altså hvis manden ikke gider hende, bliver impotent og ikke tænker på hende på anden vis osv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Pite skrev, for 19 timer siden:

Nu er det bare lige det, at mange steder får man ikke penge retur, de bliver sat ind på ens konto via Dankortet.

Det behøver man, som forbruger ikke at acceptere. Man kan forlange at få det kontant. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 38 minutter siden:

Det behøver man, som forbruger ikke at acceptere. Man kan forlange at få det kontant. 

Det er sikker på du har ret i, når du betalt med kort.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min kone og jeg har fælles konto, hvor lønnen går ind, og hvor de fælles udgifter betales fra. Fra den konto bliver der så sat “lommepenge” over på hver vores konto, som den anden selvfølgelig ikke har adgang til. Den løsning duer nok ikke i dit tilfælde, da du er blevet snuppet af hende en fang, men så få en konto med hævekort og en mindre kredit i en anden bank end jeres normale (f.eks. et SAS-mastercard). Du skal så bare finde id af, hvordan du på en plausibel måde får betalt ind puden konto.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Masser af gode fif i tråden, der kan sikre lidt nødvendig kapital, som konen ikke har kendskab til. 

Lidt yderligere fif. 

1. I disse Mobile Pay tider. Når kammerater, kollegaer og familie skal betale dig noget, så bed om kontanter. Og i lommen ned dem. Nægt Mobile Pay.

2. Dig og konen har sikkert en masse gamle ting stående. Aftal med konen at I skal have ryddet op og solgt en masse. Og du skal nok stå for DBA og Gul og Gratis. 

Sælg løs. Sørg for at konen får masser mønt og læg godt til side. 

3. Hvis du i firmaet organisatorisk har en god position, så få aftakt med økonomichefen, at du fremadrettet skal have lønnen delt op. En del går ind på en seperat konto, som du har oprettet i en anden bank. Kan for dig først sættes i drift efter en god lønforhøjelse, som du så kører seperat. Smid også eventuelle bonusser den vej. 

Men oplagte råd som er givet i tråden. Hæv 100 over beløbet, hver eneste gang, at du handler et eller andet. Hver gang. Så er der til masser af købesex. 

God fornøjelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Regnskab??????????????????   ;-)

Ja faktura på eksempelvis 6.000 kr inkl.moms, og kreditering samme dag på eksempelvis 2000 kr inkl.moms samme dag...jeg har selv mått redegøre for kreditering da jeg var ansvarlig for en filial af en afdeling i et større bilfirma..

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Ja faktura på eksempelvis 6.000 kr inkl.moms, og kreditering samme dag på eksempelvis 2000 kr inkl.moms samme dag...jeg har selv mått redegøre for kreditering da jeg var ansvarlig for en filial af en afdeling i et større bilfirma..

Noget nemmere helt uden regnskab - så siger man bare til konen at det kostede kr. 6000,-, selvom det reelt kun var kr. 4000,- og man har kr. 2000,- til sjov - især når man til konen nævner at det hos en auterroriseret ville have koste kr. 12000,- ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...