Hop til indhold
Guest LastResort

Er GPer særligt empatiske?

Recommended Posts

Guest nicegent2

Faldt lige over denne interessante tråd og vil gerne give mit besyv med:

Nej jeg tror ikke, at de fleste GPøere er mere empatiske end gennemsnits befolkningen.

I min optik er GP'er ikke en homogen gruppe af mennesker, de er netop mennesker på godt og ondt.

Hvis spørgsmålet var: Findes der GP'er der er særligt empatiske, ville mit svar være et rungende JA.

Omvendt er der helt sikkert også nogle der ser gæsterne som omvandrende pengeautomater, og sexen som et nødvendigt onde, der bare skal overstås.

Det samme gør sig vel gældende blandt os mænd? Vi har nok hver især en forskellig tilgang til det at besøge pigerne, nogle mere kyniske end andre, andre mere naive og så er der alt midt i mellem?

Jeg har mødt søde varme piger/kvinder, hvor jeg virkeligt følte der  udover det fysiske. var oprigtig interesse og kommunikation,

Den slags piger er nok dem, der hviler i sig selv og er 100 % afklarede med den verden de nu har valgt at lege i.

Man kan sammenligne dem med de rigtigt gode sygeplejersker, det er mennesker der får dig til at falde ned og bare være i situationen.

Omvendt har jeg mødt  nogle få sygeplejersker, der tydeligvis bare var på arbejde, og ikke udviste speciel interesse eller omsorg (og nej; jeg er ikke pivet eller hypokonder, men min ex er kronisk syg, så jeg har brugt en del timer på hospitaler).

 

P.S

Det er faktisk helt rart at sidde her kl 6 og chille ud i EG forum, det får mit kodyle stress niveau til at falde :-)

 

Redigeret af nicegent2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
nicegent2 skrev, for 3 timer siden:

vil gerne give mit besyv med

Super godt besyv du der kom med, tak for det. :) 

Du har nemlig helt ret. GP'erne er lige så forskellige som alle andre. Din sammenligning med forskelle blandt sygeplejesker synes jeg er rigtig god, da de jo også kommer meget tæt på de mennesker de behandler.

Personligt skammer jeg mig over at skulle købe sex, og så egentligt helst at nødvendigheden og måske også muligheden slet ikke fandtes. Når man så møder de af kvinderne indenfor denne verden, der bare er super empatiske, så bliver det hele altså bare mere naturligt og lettere at acceptere. EG hjælper i den sammenhæng rigtig meget med at spotte dem, så tak for det EG.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Jeg er slet ikke i tvivl om at det er et nødvendigt karaktertræk, hvis man skal kunne virke som gp. I hvert fald længerevarende virke. Måske det er derfor at udenlandske gp’ere oftere har dårligere omdømme end danske. Jeg mener, de er her jo først og fremmest for pengenes skyld, tror jeg. Også jeg vil gerne takke EG. Her kan man stille alle mulige spørgsmål og få alle mulige svar. Tak drenge og piger :)

mvh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...