Hop til indhold
Guest LastResort

Er GPer særligt empatiske?

Recommended Posts

Guest LastResort

Det er før set at man kobler empati, endda stor empati, på beskrivelser af GPer. Er det egentligt et særkende ved GPer? Eller er der måske bare gået inflation i begrebet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tuareg

Min empati overfor min faste GP'er er genuin, oprigtig og ægte. Hun er en virkelig dejlig kvinde (1 år yngre end mig selv), smuk, sød og elskelig<3 Sidst vi legede havde hun købt sandwich som vi sad og nød efter vi havde haft dejlig fræk sex. Og vi fik hyggesnakket og nusset meget  og når vi mødes drejer det sig ikke kun om sex, men også om at hyggesnakke og ha det sjovt  og dejligt sammen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Empati kan ikke købes for penge...men er omvendt en forudsætning for, at man kan opretholde den forretning det er at være GP. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg tror bestemt ikke det er et særkende for en glædespige,men som tidligere skrevet en forudsætning for at være en dygtig en af slagsen.

Nikita Darling og Gina Faith er de mest empatiske glædespiger jeg har mødt gennem tiderne,samt de største pleasere:wub:

Desuden tror jeg ikke de har ofret alverden på annoncering,da de begge drev en fantastisk hjemmeside:)

De gør og gjorde en forskel for dem som havde den ægte lyst som drivværk,og som i fritiden gad ofre den nødvendige tid for succes.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
Enzo L'uri skrev, for 41 minutter siden:

De gør og gjorde en forskel for dem som havde den ægte lyst som drivværk,og som i fritiden gad ofre den nødvendige tid for succes.

Jeg forstår nok ikke helt denne sætning. Hvem er det de gør/gjorde en forskel for? Er de iøvrigt ikke begge stoppet for længe siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
psps skrev, 1 time siden:

Nok mere beregnende typer so bruges deres evner til at læse andre til indkomst forøgelse

 

Så du mener at det er påtaget empati? Kan man det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
LastResort skrev, for 42 minutter siden:

Så du mener at det er påtaget empati? Kan man det?

Ja rolle spil kan man kalde det, eller lade som om

Del dette indlæg


Link til indlæg
LastResort skrev, for 4 timer siden:

Det er før set at man kobler empati, endda stor empati, på beskrivelser af GPer. Er det egentligt et særkende ved GPer? Eller er der måske bare gået inflation i begrebet? 

Jeg har tit tænkt at de måtte være tankelæsere og blev dybt imponeret. Men sandheden er nok snarere, at vi mænd er ret nemme at gennemskue og håndtere for en pige med normal intelligens.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
LastResort skrev, 1 time siden:

Er de iøvrigt ikke begge stoppet for længe siden?

Sorry @Nikita Darling du er her jo stadig ser jeg. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
LastResort skrev, 1 time siden:

Jeg forstår nok ikke helt denne sætning. Hvem er det de gør/gjorde en forskel for? Er de iøvrigt ikke begge stoppet for længe siden?

Jeg mener de har vist vejen for at tjene kassen,for de få glædespiger der brænder for at servicere normalt begavede mænd:)

Med innovation og nytænkning kan det stadig lade sig gøre og drive en forretning indenfor prostitution.

Jeg fatter ikke at flere ikke har gjort et forsøg på at efterligne koncepterne fra disse 2:rolleyes: men det kræver nok for meget når man kan nøjes med at betale 1800 pr.vagt;)

Et sted som Eroguide er fyldt med ensomme mænd som nemt fristes når man fornemmer empati gennem ord.

Enzo

Redigeret af Enzo L'uri
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gp'ere er hverken mere eller mindre empatiske end mennesker generelt. Stereotyper har det ikke godt sådan rent statistisk. 

Hvis jeg f.eks. beskriver en person som introvert, velformuleret og detalje orienteret - er det så mest sandsynligt at vedkomne er bibliotekar eller ansat i landbruget?

Empati kan fakes - psykopater gør det tit - til gengæld kan de "skjulte" fysiologiske reaktioner ikke fakes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
LastResort skrev, for 5 timer siden:

Det er før set at man kobler empati, endda stor empati, på beskrivelser af GPer. Er det egentligt et særkende ved GPer? Eller er der måske bare gået inflation i begrebet? 

Der er enhverv hvor det at have egenskaben empati er en fordel. Det er når man har med mennesker at gøre.

Det kan være alt fra pædagoger, lærer, sosu'er, sygeplejersker, læger, og en masse andre erhverv herunder GP-erhvervet.

Mht GP-erhvervet så er det da en fordel at være empatisk, eller lade som om man er det. Der skal jo ikke meget til før visse mænd bliver bløde i knæene, og synes GPen er åh så empatisk ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LastResort skrev, for 20 timer siden:

Det er før set at man kobler empati, endda stor empati, på beskrivelser af GPer. Er det egentligt et særkende ved GPer? Eller er der måske bare gået inflation i begrebet? 

Et eller andet sted afhænger det jo også af hvordan hver enkelt opfatter empati.  Helt grundlæggende defineres empati vel som evnen til at forstå andres følelser, adfærd og reaktioner  - At.  at kunne sætte sig i den andens sted.

For mit eget vedkommende mener jeg også, at der typisk følger nogle andre karakteristika med det at være meget empatisk. Det er mit indtryk at de er gode til at lytte fordomsfrit, hvilket bestemt er en fordel som GP, hvor en stor del at gæsterne er utro mod deres partner.  Det er jo ikke ensbetydende med at de i alle sammenhænge synes utroskab er specielt fedt, men når de hører og lytter til gæstens begrundelser kan de rumme det og sætte sig i gæstens sted.

Det er ej heller mit indtryk at meget empatiske mennesker har det store behov for at svare ”jeg synes sådan og sådan”.  De er nok mere nysgerrige og opslugt af hvad der fortælles, snarere end at de skal svare et eller andet.  Dette er bestemt også en fin egenskab i en branche gæsternes baggrund, liv og holdninger m.v spænder meget bredt.   Så at være fordomsfuld vil nok besværliggøre ens egen trivsel i jobbet som GP. 

Det at være empatisk fordre nok også at man kan håndtere at verdenen sjældent er sort/hvid uden at forstyrrer ens egne værdier og livssyn. 

Det er vel også logisk nok, at hvis man er en god lytter og forholder sig til modpartens situation m.v. uden fordømmelse eller behov for at sige ”Du er forkert på den e.lign”, så skaber det den reaktion hos fortælleren at modparten virkelig forstår en, hvilket selvfølgelig gør et kæmpe indtryk, hvis man typisk oplever det modsatte.

Nu har de fleste mennesker jo empati, nogen bare mere end andre, så ja, jeg kunne da sagtens forestille mig, at de piger der klarer sig godt i branchen over en længere periode har en høj grad af empati.  Modsat fordre det helt sikkert et passende niveau for at kunne have succes som glædespige, selvfølgelig sammen med alle mulige andre egenskaber  - Det er ikke nok at være kvinde og have et sæt patter og en fisse. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, for 7 timer siden:

 Det er ikke nok at være kvinde og have et sæt patter og en fisse

Nej, hun skal for mit vedkommende også gerne være udstyret med et dejligt slikbart numsehul :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
TheVoice skrev, den 12/6/2018 at 14:00:

Et eller andet sted afhænger det jo også af hvordan hver enkelt opfatter empati.  Helt grundlæggende defineres empati vel som evnen til at forstå andres følelser, adfærd og reaktioner  - At.  at kunne sætte sig i den andens sted.

Vil nu være så kæk at påstå, at man som glædespige har ret nemt ved at udvise empati ;-) i hvert tilfælde under de fysiske udskejelser.

Har man bare den mindste smule indblik i krybdyrhjernens funktion så er det lige til.

En mand der kommer hos en gp....er som regel i "reptilen"

Reptilen forstår kun tre ting. "Kan jeg slå den, kan jeg æde den, eller kan jeg PARRE den"

Kort sagt...forstår man som gp at fange reptilens opmærksomhed gennem nonverbalkommunikation, så vil hun virke yderst empatisk på ham.

Snørklet...ja ik ;)

Ps. Piger I spørg bare hvis i har lyst til at forske lidt....

Det er sjovest med mænd der ik er kunder. 

F.eks. bankrådgiveren....mekanikeren.... skolelæren.

Jeg har f.eks. indfanget synsmanden. Det tog 5 min - maks.

En politimand på vagt- kan desværre ik oplyse hvor. Det tog nok ca 12 min sammenlagt.

Det er nogle år siden jeg jagtede mit bytte. Så gutter i kan roligt gå ud uden frygt for at møde "sex"monstret.:rolleyes: Det er nu buret inde i en dansk leverpostegsfamilie. 

 

****for god ordens skyld, arbejder man også med tre andre begreber i krybdyrshjernen. FLYGT, FRYS ELLER KÆMP. men de kommer i spil når der er fare på færre ****

Redigeret af Missen666
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Missen666 skrev, for 45 minutter siden:

Vil nu være så kæk at påstå, at man som glædespige har ret nemt ved at udvise empati ;-) i hvert tilfælde under de fysiske udskejelser.

Har man bare den mindste smule indblik i krybdyrhjernens funktion så er det lige til.

En mand der kommer hos en gp....er som regel i "reptilen"

Reptilen forstår kun tre ting. "Kan jeg slå den, kan jeg æde den, eller kan jeg PARRE den"

Kort sagt...forstår man som gp at fange reptilens opmærksomhed gennem nonverbalkommunikation, så vil hun virke yderst empatisk på ham.

Snørklet...ja ik ;)

Ps. Piger I spørg bare hvis i har lyst til at forske lidt....

Det er sjovest med mænd der ik er kunder. 

F.eks. bankrådgiveren....mekanikeren.... skolelæren.

Jeg har f.eks. indfanget synsmanden. Det tog 5 min - maks.

En politimand på vagt- kan desværre ik oplyse hvor. Det tog nok ca 12 min sammenlagt.

Det er nogle år siden jeg jagtede mit bytte. Så gutter i kan roligt gå ud uden frygt for at møde "sex"monstret.:rolleyes: Det er nu buret inde i en dansk leverpostegsfamilie. 

 

****for god ordens skyld, arbejder man også med tre andre begreber i krybdyrshjernen. FLYGT, FRYS ELLER KÆMP. men de kommer i spil når der er fare på færre ****

Ha ha....:D  Ja taler vi forståelse at den generelle mands seksualitet passer det såmænd meget godt.  Der skal mere kendskab, forståelse m.v til . før man kan kalde det et udtryk for empati, at man ved at mænd tænker "kan det kneppes, kan det spises, osv"  

Men, et sjovt formuleret indlæg.  Jeg har så fået øje på en anden sjov vinkel og spørgsmål, som man nok ikke taler så meget om, og det tager udgangspunkt i kvinders opfattelse som bestemt også langt hen af vejen er rigtig, nemlig "jeg kan altid komme i seng med manden, uagtet at han starter med at sige nej".  Min spørgsmål er bare omkring dette er blot "hvad kan man så bruge det til"?  Jeg ser umiddelbart nogle kedelige følgevirkninger, hvis man reelt ikke kan bruges til andet, eller at man bruger det lidt for flittigt til at "handle" med i parforhold.  

Jeg er da ikke i tvivl om, at stort set alle GPér er nogle gode knald, men..... det er næppe et udtryk for empati. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666

Småklukker lidt....

TheVoice skrev, for 28 minutter siden:

Men, et sjovt formuleret indlæg.  Jeg har så fået øje på en anden sjov vinkel og spørgsmål, som man nok ikke taler så meget om, og det tager udgangspunkt i kvinders opfattelse som bestemt også langt hen af vejen er rigtig, nemlig "jeg kan altid komme i seng med manden, uagtet at han starter med at sige nej".  Min spørgsmål er bare omkring dette er blot "hvad kan man så bruge det til"?  J

Tro mig....man kan ik altid komme i seng med manden.....

Og så alligevel....Mmmmmmm.

Altså min ægtefælle er total uimodtagelig over for alle mine tricks. Måske han er blevet immun.

Men når en kvinde møder sit offer. Og her taler jeg ikke om gp/kundeforhold.

Så skal han være uvidende om kvindens hensigt....og det er sjovest hvis han ikke kender kvinden.

Hvor lang tid tror du det tager at få manden til at bruge reptilhjernen ?

Selvfølgelig er nogle mænd sværere end andre.....;)

Det tager ik længere tid end få sekunder at få kontakt med reptilhjernen.....nogle kan bare styre sig lidt længere tid.

Det er sådanne mænd jeg personligt fandt i interessante;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Missen666 skrev, for 2 timer siden:

Det er sjovest med mænd der ik er kunder. 

F.eks. bankrådgiveren....mekanikeren.... skolelæren.

Jeg har f.eks. indfanget synsmanden. Det tog 5 min - maks.

En politimand på vagt- kan desværre ik oplyse hvor. Det tog nok ca 12 min sammenlagt.

Det er nogle år siden jeg jagtede mit bytte. Så gutter i kan roligt gå ud uden frygt for at møde "sex"monstret.:rolleyes: Det er nu buret inde i en dansk leverpostegsfamilie.

Hehe ...
Er det nu ikke din krybdyrhjerne der er på spil hér?
.. når du indfanger synsmanden og politimanden ... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666

Jeg har aldrig påstået jeg ikke tænker som en mand;)

Jeg vil sige både og....jeg er tildels istand til at styrre min reptilhjerne når jeg "jæger"

Omvendt....så kan jeg da også rammes.....og blive så kvindelig som gud har skabt mig....og befinde mig i den kvindelige reptilhjerne hvor man bare vil tages med storm.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Missen666 skrev, for 3 timer siden:

En mand der kommer hos en gp....er som regel i "reptilen"

Reptilen forstår kun tre ting. "Kan jeg slå den, kan jeg æde den, eller kan jeg PARRE den"

Kort sagt...forstår man som gp at fange reptilens opmærksomhed gennem nonverbalkommunikation, så vil hun virke yderst empatisk på ham.

Snørklet...ja ik ;)

Ps. Piger I spørg bare hvis i har lyst til at forske lidt....

Jeg ville ønske at jeg kunne være mere reptil og mindre intellektuel -da det vi mænd godt kunne tænke, os er svedig, dyrisk sex, men måske ikke reptillian sex - da det kræver mindst 100 IQ points under mange af os, så det bliver mere en sag for Oliver and Hardy,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
Louie De Palma skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ville ønske at jeg kunne være mere reptil og mindre intellektuel -da det vi mænd godt kunne tænke, os er svedig, dyrisk sex, men måske ikke reptillian sex - da det kræver mindst 100 IQ points under mange af os, så det bliver mere en sag for Oliver and Hardy,

Søde skat...selv mænd/kvinder med intellekt over normalen kommer i "reptilen"....og det er på nøjagtig samme vis som hr og fru Jensen.

Måske vi lige skulle begrebsafklare....når jeg taler om reptildelen i cerebrum er det langt fra det samme som at have dyrisk sex.

Redigeret af Missen666

Del dette indlæg


Link til indlæg
Missen666 skrev, for 12 timer siden:

Småklukker lidt....

Tro mig....man kan ik altid komme i seng med manden.....

Og så alligevel....Mmmmmmm.

Altså min ægtefælle er total uimodtagelig over for alle mine tricks. Måske han er blevet immun.

Men når en kvinde møder sit offer. Og her taler jeg ikke om gp/kundeforhold.

Så skal han være uvidende om kvindens hensigt....og det er sjovest hvis han ikke kender kvinden.

Hvor lang tid tror du det tager at få manden til at bruge reptilhjernen ?

Selvfølgelig er nogle mænd sværere end andre.....;)

Det tager ik længere tid end få sekunder at få kontakt med reptilhjernen.....nogle kan bare styre sig lidt længere tid.

Det er sådanne mænd jeg personligt fandt i interessante;-)

 

 

Jeg kommer til at tænke på "player-adfærd", når jeg læser ovenstående.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Missen666 skrev, for 13 timer siden:

Småklukker lidt....

Tro mig....man kan ik altid komme i seng med manden.....

Og så alligevel....Mmmmmmm.

Altså min ægtefælle er total uimodtagelig over for alle mine tricks. Måske han er blevet immun.

Men når en kvinde møder sit offer. Og her taler jeg ikke om gp/kundeforhold.

Så skal han være uvidende om kvindens hensigt....og det er sjovest hvis han ikke kender kvinden.

Hvor lang tid tror du det tager at få manden til at bruge reptilhjernen ?

Selvfølgelig er nogle mænd sværere end andre.....;)

Det tager ik længere tid end få sekunder at få kontakt med reptilhjernen.....nogle kan bare styre sig lidt længere tid.

Det er sådanne mænd jeg personligt fandt i interessante;-)

 

 

Er selv blevet indfanget engang på den måde, efter udført dåd. rejste kvinden sig og sagde at nu kunne jeg godt gå, hun havde fået hvad hun ville..., :-) , og lige der skiftede scenen så, for jeg tænke, hvad f..., skulle hun "bare bruge et knald?, så jeg gik i total "jæger mode, og fik hende "nedlagt" (frivilligt, ikke at forglemme), og overpræsterede i en sådan grad at jeg næsten kneppede mig selv til døde ! hehe. Vi fik begge et godt grin begefter og sagde pænt tak og forvel, så hende aldrig siden, men har tit tænkt på oplevelsen...

En lille anekdote, jeg havde i mine unge dage en god ven, ikke specielt køn eller tiltrækkende, men meget charmerende, han yndede, når vi var i byen, at gå hen til de kønneste piger og sige,;

"jeg synes du ser utroligt sød ud, skal VI IKKE GÅ HJEM TIL MIG OG BOLLE?"

Han fik godt nok mange øretæver, men også meget fisse !!

Hav en god weekend !

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
TheVoice skrev, for 8 timer siden:

Jeg kommer til at tænke på "player-adfærd", når jeg læser ovenstående.  

Bare fordi man får manden liderlig...er det jo ikke ensbetydende med han nedlægges vel ;)

Først sikrede jeg mig da altid, at han havde noget at "rykke" rundt med. Og her taler jeg ikke om intellekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...