Kvindebeundre 169 Skrevet 7. Juni, 2018 Har endnu ikke vendt om, når jeg er mødt op hos en GP, men jeg har prøvet for godt styk tid siden nu, hvor jeg kun var på udkik efter noget sports massage, at blive spurgt da jeg ankom om jeg ønskede afslutning, sagde pænt nej tak (var kun interesseret på det tidspunkt, efter at få afhjulpet muskelsmerte i bene), blev så af en anden thai kvinde kvinde fulgt ind til briksen hvor jeg skulle have 1 times sports massage (bibeholdte under bukserne på), og hun spurgte så også om det skulle være med afslutning (fair nok de 2 kvinder havde måske ikke fået talt sammen... men skulle nok være smuttet der), herefter begyndte hun så på massagen, og jeg syntes der var en lidt kedelig stemning, efter mit nej tak, mod slutningen af massagen spurgte hun for anden gang om jeg ønskede afslutning, og jeg sagde endnu en gang pænt nej tak. Da massagen var færdig og jeg var kommet i tøjet, sagde jeg pænt farvel (for at prøve at slutte af på en god måde og forbedre stemningen lidt), fik intet svar, og blev vist pænt til døren og ud uden et farvel eller noget (er aldrig kommet der siden). Kvindebeundren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg