Hop til indhold
Rejsenetværk

Ny konkurrence og version 2

Recommended Posts

Hej admin

Har du en ny anmelder konkurrence på trapperne, og kan du opdatere os lidt på din udvikling af version 2 af Eroguide.dk

Ikke nogen utidige hemmelige informationer, men måske noget ret generelt om hvordan det går, og hvornår ca vi kan vente os at version 2 går i luften.

Personligt tror jeg at tiden nu er moden til at tilføje en chat, den du tidligere mente, det var for tidligt med.

En chat kan være en kæmpe drivkraft i dialog om nye initiativer af, og networking brugerne imellem - selvfølgelig udover alt den ufokucerede hygge smalltalk, der også altid foregår i en chat.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg arbejder på at finde en pige til en ny konkurrence, og jeg sætter naturligvis en konkurrence i gang, så snart jeg har en aftale på plads.

Hvad angår version 2 af EroGuide.dk, så kan jeg ikke sige nogen endelig dato for hvornår jeg forventer det hele er færdigt. Men jeg regner med at begynde at åbne op for dele af den nye version i løbet af Juli måned. Lige i øjeblikket venter jeg bl.a. på at min designer og jeg selv, bliver helt enige omkring de endelige detaljer for det nye design som kommer sammen med version 2. Så snart designet er færdigt, så åbner jeg for nogle af de nye funktioner siden får.

En chat er altid en farlig ting, for hvis brugerne ser der er ingen eller meget lidt aktivitet på en chat, får de hurtigt opfattelsen af at hele siden er død, og vender derfor ikke tilbage igen. Dog er det noget jeg vil genoverveje når jeg har fået hele version 2 af EroGuide.dk lagt online, og besøgstallet gerne skulle være steget endnu mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

.

En chat er altid en farlig ting, for hvis brugerne ser der er ingen eller meget lidt aktivitet på en chat, får de hurtigt opfattelsen af at hele siden er død, og vender derfor ikke tilbage igen. Dog er det noget jeg vil genoverveje når jeg har fået hele version 2 af EroGuide.dk lagt online, og besøgstallet gerne skulle være steget endnu mere.

Hejsa.

Du skal også tænke på at nogen helst skal moderere chatten, ellers vil den hurtigt udvikle sig til et sted hvor folk kommer med upassende beskeder og blive en uklækningsanstalt for trolls, der måske vil brede sig ind i debat siderne.

Har du overvejet trimme siden til nogen færre men mere aktive tråde. Her er mine forslag;

1: Du har en tråd der hedder "ris og ros", og en der hedder "feedback", er det egentlig ikke det samme. De kan slås sammen.

2: sm og fetish tråden er næsten uden indhold, og det samme er ladyboy tråden.

De kan slås sammen med en ny overskrift der dækker det segment.

3: "thaimassage og thaipiger" står under tyskland og under udlandstråden.

Ville det ikke passe bedre hvis den stod under de danske tråde, dvs nedenunder københavn tråden.

Desuden har du overskriften i den blå bjælke som "anmeldelser og debat", det er misvisende da debat jo er længere nede.

4: "efterlysninger" har både en blå bjælke og en tråd, det fylder lidt meget.

Jeg ville fjerne "falsk markedsførings" tråden fra "annoncering" og lægger den op under efterlysninger.

Med overskriften Efterlysninger og falsk markedsføring, eller bare lade dem sidde i bunden af anmeldelses trådene, så sparer du en blå bjælke

5: Det er lidt surt for pigerne at falsk markedsføring ligger under annoncering, det ville være høfligt at fjerne den og lægge den som foreslået i punkt 4. :D

6: "Hyggesnak" og "generel debat". Kan man ikke klare det i en tråd.

De interessante debatter vil jo alligevel ligge øverst mens sjove links, billeder og generelt ævl vil falde ned gennem trådene.

Jeg ville eventuelt lægge den øverst, samme med feedback om eroguide og kalde den loungen.

Så havde vi en seriøs tråd (feedback) og et til lidt af hvert (loungen).

Det er jo kun forslag, siden kører jo fint allerede. Og tak for det i øvrigt. :mrgreen:

Hilsen sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sejanus

Konstruktive og velbegundede, efter mening meget anvendelige forslag.

Med så kvalificeret feedback til admin, står det ikke helt galt til på brugersiden, ejheller :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...