Hop til indhold

Recommended Posts

På dette liberale forum kan jeg vel tillade mig at henvise til min anmeldelse af Sawadee i Hvidovre på gimel.dk

Det er et indlæg på en fortsat streng om stedet, så derfor ligger den her:

Gå ind på gimel.dk, vælg "Kbh/sjælland", og her finder du strengen "Jessie25 fra Sawaddee i Hvidovre..!" påbegyndt af JaDa.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flot anmeldelse. Kan se den er fra januar. Nogen der har været der for nyligt?

Ja, jeg var der da i sidste uge. Det er rigtigt, at JaDa startede strengen i januar, men en del har skrevet videre på den, deriblandt jeg. Du skal bare rulle dernedad.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der i går og besøgte On for 4. gang. Hun har lige været knap 3 måneder i Thailand og har fået lavet perfekte bryster. Hun er smuk, veloplagt, piv fræk og har masser af tid. Klart min favorit på 505, men hendes Tantra massage er godt nok alternativt. Det minder mest af alt om en times lang kildetur, så med mindre du er til den slags, så vælg oliemassage eller b2b.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så skulle der ske lidt igen.

Jeg havde undersøgt forskellige muligheder på EB, men billedet er, som tidligere angivet, lidt broget i øjeblikket.

Valget faldt da på noget af det sikre: Sawadee i Hvidovre. Jeg bestilte tid i håbet om, at Nancy var på arbejde, og det var hun. Hun er en lille uimodståelig charmetrold.

Jeg bestilte en B2B, så var jeg da sikker at blive betjent tekstilfrit. Massagen var ikke så dybdegående som sidst, men det gjorde ikke mig noget, for der var i dag ting, jeg havde mere lyst til. Sådan havde Nancy det tilsyneladende også, for der gik end ikke den vanlige tid, før jeg blev bedt om at vende mig.

Så tog hun ellers fat på forpartiet, og det var en ren (og pirrende) fornøjelse, så periskopet kom hurtigt op. Da hun havde drillet det tilstrækkeligt længe med hænder, lidt tungestrejf og især bryster, spurgte hun troskyldigt, om jeg ellers kunne hitte på noget. Ja, hvad troede hun selv?

Efter den obligatoriske hentning af gummi, vendte jeg bunden i vejret på Nancy, og det lykkedes mig faktisk at få hende op og ringe - med en smule egen indsats.

Nancy er med hele vejen, så jeg fik også, så hatten passede. Derefter var det tid til et bad, og jeg blev sæbet ind efter alle kunstens regler, og periskopet reagerede igen.

Jeg gik veltilfreds derfra efter 5 kvarter. Prisen var 1500 godt udgivne kroner.

Jeg kan således stadig anbefale stedet varmt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest handyman

God historie - ja, jeg har også oplevet Nancy. Hun er vel nok den mest 'sprælske' pige, jeg endnu har mødt i DK. Det er vel hende, der også en overgang var hos Classic Thai massage i Herlev? For det kan næsten ikke være andre, efter din beskrivelse. Den ene gang, jeg mødte hende, prøvede jeg kun et HJ - men efter at have læst dette, har jeg lyst til noget mere :mrgreen:

handyman

Del dette indlæg

Link til indlæg

God historie - ja, jeg har også oplevet Nancy. Hun er vel nok den mest 'sprælske' pige, jeg endnu har mødt i DK. Det er vel hende, der også en overgang var hos Classic Thai massage i Herlev? For det kan næsten ikke være andre, efter din beskrivelse. Den ene gang, jeg mødte hende, prøvede jeg kun et HJ - men efter at have læst dette, har jeg lyst til noget mere :mrgreen:

handyman

Nej, Handyman, der er ikke tale om den sagnomspundne Nancy, men en anden.

Hvis du klikker ind på Gimel.dk, er der en længere streng om Sawadee påbegyndt af JaDa i januar.

Her finder du også 12. juni beretningen om mit første besøg på Sawadee, hvor jeg fremsatte muligheden af, at jeg havde "genfundet" Nancy, men dette blev imødegået af andre.

Læs nærmere på http://gimel.dk/log/Anmeldelser1/ShowMe ... sp?ID=6134

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det sted lyder skønt.

Har aldrig vovet pelsen til mere end bare massage og en spiller, så jeg må prøve en stor omgang snart.

Så vidt jeg kan læse så er Nancy og On i høj kurs?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan også godt anbefale Sawadee. Flotte og rene lokaler og tiden bliver altid overholdt. Ofte får man endda lidt flere minutter, end man har betalt for.

Priserne på ekstraydelserne varierer meget fra pige til pige. Et par gange, hvor priserne efter min mening har været alt for høje, har jeg haft succes med at bestille en times oliemassage og intet andet. Når pigen så har masseret mig et stykke tid, og det efterhånden er gået op for hende, at hun risikerer kun at få de 300 kr. for selve oliemassagen, så har hun som oftest været villig til at sænke priserne på ekstraydelserne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidste weekend var jeg for første gang på besøg hos Sawadee og det var en ganske god oplevelse.

Jeg bestilte en times body to body med en pige der hed Ann eller noget lignende. Pris 800,- kroner Ann er en slank pige på omkring de 30 med store bryster, der godt nok var hjulpet noget på vej, men var rigtig lækre.

Body to body massagen startede med mig liggende på maven og Ann brugte herefter hele sin krop, inkl de mere intime dele, til at massere mig med. Ikke nogen særlig hård massage, men det egentlig heller ikke det, der var meningen. Til gengæld var det frækt at mærke hendes fisse køre op og ned af arme og ben og jeg fik også lov at få et par fingre inden for og mærke varmen.

Da jeg fik vendt mig om fortsatte behandlingen og her blev der også gnubbet godt og grundigt op og ned ad min pik med både fisse og babser. Rigtig lækkert og dejlig frækt.

Efter i alt ca. 45 minutter spurgte Ann så om jeg havde lyst til mere og vi fik forhandlet os frem til at jeg skulle betale yderligere 700,- for den fulde pakke. Desværre skulle hun først ud og hente kondom, så jeg fik lov at ligge og vente i fem minutter, hvilket ødelagde gejsten lidt. Men bodymassagen blev dog sluttet af med et godt knald.

Bagefter var der tid til et fælles bad, hvor jeg så kunne ærgre mig over, at vi ikke kunne fortsætte hyggen under bruseren.

Pigen: 8/10 (lækker krop med dejlige bryster.)

Lokalerne: 10/10 (super dejlige omgivelser)

Pris/kvalitet: 7/10 (1500 er en anelse i overkanten synes jeg)

Del dette indlæg

Link til indlæg

For en go uges tid siden var jeg på besøg hos Sawadee og fik en super betjening.

Pigen var den altid smilende og glade Nancy.

Fordelen ved Nancy syntes jeg er at hun er en af de få der nede der ikke har siliconebryster. Så det er altid et plus.

Jeg har før fået massage af Nancy og det er altid godt. Hun kan virkelig finde ud af at give massage.

Vi startede med at gå ind i rummet og straks efter kom der 2 andre piger ind. De ville også være med og ha mig til at give massage.

Øhh. Jamen Ok. Det kan jeg da godt. Så måtte de jo smide tøjet. Det ville de dog ikke selv om jeg stod i bar røv og dolk.

Nå men op på briksen med dem og så ellers igang. Det er dog lidt et problem med 3 bredrøvede skønheder på 1 briks. Så der var ikke meget plads til mit halvfede legeme.

Et andet problem ved at have 3 piger på en gang er at jeg desværre kun er udstyret med 2 arme så det hele udviklede sig til noget halt andet end massage.

pludselig havde jeg 3 piger der på skift begyndte at pille og geje mig op.

Det var nu ikke så dårligt igen. Altså lige indtil der kom 1 kunde. Så måtte de 2 af dem forlade selskabet.

Det var nu også godt nok for det var nu Nancy jeg var kommet for at besøge.

Jeg havde heldigvis penge nok med til at kunne få hele pakken og nu da vi alligevel var godt igang fortsatte vi med det et godt stykke tid.

Det hele endte med kun 5-10 min massage da Nancy begyndte at gejle mig op igen. Hun ville dog ikke en gang mere da hun ikke mente at vi alligevel havde tid nok til at gøre det færdig.

Så anden gang må jeg have til gode til næste gang og så håbe at der ikke kommer kunder midt i det hele. Det kun jo være jeg var heldig at få 3 piger på en gang igen.

Gentagelsesfare: Ufattelig stor. Drømmer stadig om denne gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er lige hjemvendt fra Sawadee og har stadig smil på læben.

Rigtig god gang massage (halvhård oliemassage).

Sluttede af med et håndjob som var usædvanligt frækt udført.

Jeg vil ikke komme nærmere ind på det, men selve afslutningen

var noget af det mest ophidsende jeg længe har prøvet, og så

på hendes helt eget initiativ. :D

Pigens navn er "Kage" og er i midt 30'erne. -wow!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu bliver man jo så nysgerrig at man bliver nødt at prøve... Eller ligge vågen resten af livet og undre hvad det var OD fik være med til? :?

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor så overhovedet skrive noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu bliver man jo så nysgerrig at man bliver nødt at prøve... Eller ligge vågen resten af livet og undre hvad det var OD fik være med til? :?

B

Da jeg havde skrevet anmeldelsen om den gode oplevelse jeg lige

havde haft, så den lidt vulgær ud på skrift, så den blev som den blev.

Der er i forvejen skrevet en del om stedet.

Tilbage står at massagen var rigtig god, det samme var afslutningen

og så er der, tror man kalder det "overladt lidt til fantasien".

Men bananas du trænger jo til en god oplevelse, så du må tage derud og få

styret din nysgerrighed. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg havde skrevet anmeldelsen om den gode oplevelse jeg lige

havde haft, så den lidt vulgær ud på skrift, så den blev som den blev.

Nej det er ikke alle forundt at kunne beskrive sin oplevelse så den ikke bliver vulgær, men sanselig. Disse her fora er jo ikke befolkede med særligt mange poeter :) Alligevel sidder jeg her med en anelse at du måske er en af dem der havde kunnet klare det!? ;)

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cake er en perle!! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgt Cake igen i går, og fik den mest sindsoprivende B2B der endte i en nærmest GFE agtig oplevelse. Højeste anbefaling herfra.

Hvad gør Cake, og hvad er prisen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte for et stykke tid siden Kage eller Cake, hvor jeg skulle have en gang oliemassage. Hun tog selv sin top af og sikke nogle lækre bryster jeg også måtte kramme. Der gik heller ikke lang tid førend hun gik i gang med kalorius lidt hårdt men super godt og så kom rutinespørgsmålet om jeg kunne tænke mig lidt mere, hvilket var meget svært at sige nej til. Gav 1000 oveni for fuld pakke og så fik hun ellers pik så hun vred sig og kom flere gange. Hun er godt nok en frækkert men har haft noget svært ved at lave en ny aftale med hende så ved ikke om hun stadig er der. Glemte lige at hun giver superfransk uden og det kan hun virkelig godt finde ud af, he he :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...