Hop til indhold
Onslow

Kære Bananas

Recommended Posts

Din karantæne må nu efterhånden være udløbet for en måneds tid siden.

Er det ikke på tide, at du melder dig under fanerne igen, du er savnet. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke se at en der skriver falske anmeldelser om en pige som han har noget kørende med og som opretter 4 forskellige brugere til at stemme i en afsteminig er savnet.
Det er nok også derfor hen ikke er vendt tilbage under sit tidligere nick.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det var ikke det smarteste han gjorde, så jeg forstår godt hvis han vælger et nyt nick.

Men han har jo udstået sin straf, og så er der vel ikke mere at sige til det.

Lige bortset fra den tossede fejl han lavede, synes jeg at han var et berigende medlem her på boardet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 31 minutter siden:

Han har skam været aktiv her på lille EG under et andet Nick. :lol:

Jeg synes nu ikke, jeg har bemærket indlæg med et glimt af svensk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes nu ikke, jeg har bemærket indlæg med et glimt af svensk

Jeg synes nu ikke du behersket et glimerende svensk :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 28 minutter siden:

Kan ikke se at en der skriver falske anmeldelser om en pige som han har noget kørende med og som opretter 4 forskellige brugere til at stemme i en afsteminig er savnet.
Det er nok også derfor hen ikke er vendt tilbage under sit tidligere nick.

Med til den korte gengivelse af hans  mange skriverier på VL og EG skal det nok også nævnes, at han har også har skabt megen glæde på disse medier.  Så.... der er vist ikke så unaturligt, at han har været savnet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja Bananas har taget sin tid, så også jeg vilsætte pris på hans tilbagekomst...og kommentarer om hvad har gjort er lidt plat, han har sommsagtvudlevet sanktionen. Velkommen til en frisk start...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Kan kun være enig - Bananas er savnet. Han har begået nogle af de mest læsværdige skriverier på EG. Hvis du læser med derude gamle, håber jeg du returnerer og skaber lidt rav i andedammen igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Onslow.
Jeg havde tænkt vente lidt endnu, inden jeg eventuelt begik comeback. Men når Onslow kalder så venligt .... Dog ved jeg ikke hvis det bliver nogen egentlig comeback. Ligesom Zlatan har jeg nok haft min glansperiode.


Helt ærligt? Det er temmelig dejligt og skønt herude, udenfør EG. Har faktiskt nydt at ikke "være tvunget" at reagere på alle idiotier, så egentlig skal jeg takke førerbunkern for befrielsen. Den havde jeg sgu brug for.
At jeg desuden fik en helt egen tråd hvor folk kunne skrive hvad som helst og spride det lort de havde lyst til uden hindringer er jo nærmest en æresbevisning, selvom det næppe var hensigten. Det er jo nemlig ikke rigtigt set før på EG. Heller ikke senere. 
Dmitrijev, Dreyfus... Bananas slutter sig till legenderne.;)

 

Til KBJr. og andre pikansjoser:
Synes egentlig ildesindede løgne - hvis noget - burde give karantæne.
Nej - Bananas har ikke været aktiv under et andet nick. Bananas har ikke skrevet noget som helst på EG under karantænen. Under noget som helst nick.


Der er ingen paragraf der siger at man skal være interesseret i GP-universet herinde, eller at man skal bidrage med anmeldelser eller noget andet konstruktivt. Men der er heller ingen som tvinger en at kommentere hist og her uden at bidrage med andet end irriterende nonsens. Det er svært at bebrejde fluerne der summer om smørrebrødet en ellers dejlig morgen i haven - de er jo fluer. Men hvad er din undskyldning Krølle Bølle?
Ret eller fejl; jeg har dig for temmelig nærtagende og glad i at rapportere indlæg. Kunne være spøjst hvis du rapporterede din egen løgn i denne tråd.
Er du heldig får du måske karantæne, til gavn for både dig og EG.


Desværre det beste rav jeg kunne idag, Lubovnik.:huh:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Det er da lidt trist hvis du har følt dig tvunget til at svare nogle idioter, som du tilsyneladende har fyldt med løgn:rolleyes:

Idioterne vil da gerne høre din version af beskyldningerne.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Dejligt at se og læse du er her Bananas :)

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke at Bananas handlinger er i orden, men i forhold til hvor meget vrøvl og hvor mange usandheder som man ellers kan finde på internettet, og hvor meget vrøvl og ingenting som man finder på dette forum, så synes jeg at tavlen må være vasket ren, nu da straffen er udstået. 

Og jeg er enig i at Bananas samlet set bidrager positivt til fællesskabet. Derfor hører jeg også til dem, der ønsker Bananas velkommen tilbage. 

Det ville dog have klædt Bananas ikke at skælde ud og beklage sig. Bliver man taget med bukserne nede, må man finde sig i et par uretfærdigheder - i en (forbigående) periode. 

 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommet tilbage.  Håber da, at du I karantænen har haft fin lejlighed til at udforske "junglen". ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden:

Dejligt at se og læse du er her Bananas :)

Tak Alko. Og jeg ser du bare bliver yngre og yngre;)

 

Enzo L'uri skrev, for 4 timer siden:

Det er da lidt trist hvis du har følt dig tvunget til at svare nogle idioter, som du tilsyneladende har fyldt med løgn:rolleyes:

Idioterne vil da gerne høre din version af beskyldningerne.

Enzo.

At jeg følt mig tvunget at svare på idiotiske indlæg er helt min egen fejl. Jeg har dog ikke fyldt nogen med løgn. "Tilsyneladende" er nøgleordet, men retssagen er over, dommen er faldet, straffen afsonet og jeg gider ikke.

 

Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

Og jeg er enig i at Bananas samlet set bidrager positivt til fællesskabet. Derfor hører jeg også til dem, der ønsker Bananas velkommen tilbage. 

Det ville dog have klædt Bananas ikke at skælde ud og beklage sig. Bliver man taget med bukserne nede, må man finde sig i et par uretfærdigheder - i en (forbigående) periode. 

Det klæder ikke Bananas at finde sig;) Men ellers tak for velkomsten.

 

TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Velkommet tilbage.  Håber da, at du I karantænen har haft fin lejlighed til at udforske "junglen". ;)

Tak Voice. Ja, det har blevet nogle spændende eventyr i junglen. På stier der var nye for mig. Især har jeg stødt på hunløver der jager sammen og nogle gange troede jeg det var ude med mig. Men jeg fik dem at spinde og vi blev hver gang gode venner og tumlede rundt i sjove lege.  Som man gør de gode dage i junglen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Dejligt at du er tilbage fra dit exil, Bananas. :)

Det føles mærkelig nok lidt ligesom om det var en elskerinde som kom tilbage efter igen at have haft smækket døren i ;)

Måske vi endda får en lille historie fra junglen derude?

Redigeret af Lubovnik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Ja, det har blevet nogle spændende eventyr i junglen. På stier der var nye for mig. Især har jeg stødt på hunløver der jager sammen og nogle gange troede jeg det var ude med mig. Men jeg fik dem at spinde og vi blev hver gang gode venner og tumlede rundt i sjove lege.  Som man gør de gode dage i junglen.

Velkommen tilbage Bananas, det er ovenstående jeg har savnet; dit skriv med et strejf af svensk og en tone fra en elsker jeg havde engang. Jeg kan høre din stemme, når jeg læser dine indlæg, selvom jeg aldrig har mødt dig og selv bor i en helt anden jungle ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Tak Voice. Ja, det har blevet nogle spændende eventyr i junglen. På stier der var nye for mig. Især har jeg stødt på hunløver der jager sammen og nogle gange troede jeg det var ude med mig. Men jeg fik dem at spinde og vi blev hver gang gode venner og tumlede rundt i sjove lege.  Som man gør de gode dage i junglen.

Et typisk Banan-indlæg: Anderledes på den fede måde :). Velkommen tilbage i ringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...