Hop til indhold
Administrator

Nedetid i dag den 10. juni 2012

Recommended Posts

Vi har desværre haft en længere nedetid i dag den 10. juni 2012, fra klokken ca. 18:38 til 21:44. Grunden til nedetiden skyltes at firmaet der hoster server hvorpå EroGuide.dk bor, havde valgt at give serveren en ny IP-adresse, dog uden at give mig besked omkring det. Dette opdagede jeg selv ved en tilfældighed og fik dermed rettet IP-adressen så alt nu køre igen.

Det er naturligvis fuldstændig uacceptabelt at jeg ikke har fået nogen besked om dette, derfor vil jeg flytte EroGuide.dk over på en ny server som står hos et andet firma i løbet af natten i nat. Der vil derfor kunne opstå en smule mere nedetid i løbet af natten, men jeg vil forsøge at foretage flytningen i et tidsrum hvor der er meget få besøgende.

Update den 10. juni kl. 22:05: Jeg kan nu også konstatere at der mangler indlæg på siden fra de seneste 10 dage. Jeg er ved at undersøge hvad der sker sket, og vender tilbage med en update.

Update den 10. juni kl. 22:42 Noget kunne tyde på at firmaet der hoster serveren hvorpå EroGuide.dk ligger, har valgt at flytte mig over på en ny server. I den forbindelse har de åbenbart brugt en backup fra den 31/5 2012. I øjeblikket afventer jeg en melding fra firmaet om hvad der er sket.

Update den 11. juni kl. 02:37 Jeg har nu flyttet EroGuide.dk over på en anden server, som står hos et anden hostingfirma. Dette betyder samtidig at den server der hoster EroGuide.dk nu står i Danmark, frem for i Holland som den tidligere server gjorde. Jeg afventer stadig svar fra det gamle hostingfirma, omkring hvad der er sket med den seneste 10 dages data.

Update den 11. juni kl. 15:35 Hostingfirmaet hvorpå EroGuide.dk lå, arbejder i øjeblikket på at få udleveret den manglende data fra deres underleverandør. Dette afventer jeg i øjeblikket.

Update den 13. juni kl. 20:14 Hostingfirmaet hvorpå EroGuide.dk lå, har nu fået svar fra deres underleverandør om at de godt kan redde den gamle data, derfor venter jeg i øjeblikket på at modtage de 10 dages data der mangler. Derefter kommer arbejdet med at få det hele flettet ind i databasen igen.

Hvad angår de billeder der mangler i nogle indlæg, så er jeg også ved at finde ud af om det er noget jeg kan redde. Indtil videre har jeg åbnet for muligheden for at redigere sine gamle indlæg i en begrænset periode, så man kan tilføje billederne igen, hvis man stadig har dem.

Update den 19. juni kl. 20:36 Jeg har nu fået adgang til de 10 dages data som her mangler på EroGuide.dk. Nu består arbejdet så i for mig at få flettet de data ind i databasen igen, hvilket ikke er det nemmeste arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Samt at den ikke mere kan huske vores gamle login

jeg måtte bede om at få tilsendt for at komme ind..

og har så rettet det til det jeg plejer..

Private Beskeder er også slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Kan se alle billeder. i alle tilfælde de indlæg jeg har tjekket

er ødelagte, eller helt mangler, det er sgu en skam

ØV, der burde da være bedre backup

der er jo ikke noget ved et gammelt backup hvor tingene er ødelagt..

og os der har skrevet indlæg og lagt billeder ind vi kan ikke engang

efterredigere og smide dem ind igen, hvis man ellers kunne finde dem..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se alle billeder. i alle tilfælde de indlæg jeg har tjekket

er ødelagte, eller helt mangler, det er sgu en skam

Jeg skulle mene jeg nu har fået reddet alle billederne igen, efter jeg har fået adgang til den gamle data igen. Lad mig endelig høre hvis i finder nogle indlæg hvor billederne ikke virker endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...