Rejsenetværk 9741 Skrevet 31. Maj, 2012 Så vender Seduction Girls stærkt tilbage efter længere tid fravær på party fronten: Sex have party http://www.seductiongirls.net/sex-party/ Sex ad libitum i 4 timer med de fire underskønne glædespiger: Mercedes Manifique http://www.seductiongirls.net/pigerne/mercedes/ Olivia Wild http://www.seductiongirls.net/pigerne/olivia/ Miss Lulu http://www.seductiongirls.net/pigerne/miss-lulu/ Sofie Satisfaction http://www.seductiongirls.net/pigerne/sofie/ Plus mad og drikke til tørstige og sultne sjæle, at styrke sig på, til dåd på ny undervejs, når deltagerne dyrker masser af sex gennem 4 timers hedt party. Seduction Girls er berømt blandt party folket, adskillige meget positive anmeldelser gennem tiden borger for Seduction kvalitet, piger oplevelser og den hele stemning. Har du råd lyst og mulighed, da tøv ikke, men meld dig til sexparty hos Seudction Girls: Dato Lørdag den 7 juli kl 17 - 21 Pris 2600 kr For betaling og vilkår, læs linket Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovebuen 21 Skrevet 31. Maj, 2012 spænde..... det må der godt komme lidt af her over i det midt jyske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 31. Maj, 2012 Det interessante er at Seduction Girls denne gang har henlagt sit have party til en lørdag. Såvidt jeg husker foregik deres sexparties tidligere mestendels i lighed med Pussy Galores på en hverdag, med mulighed for flest mulige deltagende mænd. De 2 havde tidligere nærmest party for sig selv, Seduction Girls kørte med 4 pigeri 4 timer for 2500 i døren og 2200 kr ved forudbetaling, mens Pussy Galores kørte med 3 piger i 4 timer for 2000 kr. Fælles for dem var at der kunne deltage op til 18 - 20 mænd. Pussy Galores er fortsat uden nye parties på programmet, mens SMS Planet har afholdt en række succesfulde lørdags parties med 4 piger i 4 timer for 2500 kr, men med den for os mænd væsentlige forskel at der kun deltog ca 10 - 14 mænd. Samme lørdags party tager SMS Planet nu 3500 kr for i 4 timer, jeg er ikke herefter stødt på nye anmeldelser af deres party på nettet. Forudsat at Seduction Girls ved valget af en lørdag til deres næste party, har valgt dagen for at give mændene samme mulighed for et party med færre deltagende mænd til samme pris, som SMS Planet havde så stor succes med, og at præmissen holder på dagen, ja så kan det tænkes at et i antal væsentligt færre mænd end 18 - 20, vil kunne få en oplevelse på niveau med SMS Planet, hos Seduction Girls, men for 2600 kr i stedet for 3500 kr. Det er måske nok ikke optimalt målt på kortsigtet profit, alene på party dagen, men vellykkede for mændene fordelagtigere parties kan have en betydelig markedsførings værdi, i kraft af gode anmeldelser, heraf afstedkommende betydelig interesse for klinik og piger. Forståelse af markedsføring, og en vilje til at vise initiativ, også ud fra andet og mere end bare kortsigtet cool cash betragtninger, har tidligere udgjort et særkende for Seduction Girls i branchen. Hvis de igen er parat til at rykke som dem der gør en forskel, er det særdeles velkomment, særligt nu hvor SMS Planet tilsyneladende i en for tiden blodfattig tid indenfor nichen i markedet "gangbang og sexparty", prøver at omsætte branding profitten af deres tidligere succesfulde lørdags parties, til en stærkt øget profit af egne lørdags parties. Det er SMS Planet selvfølgelig i deres gode ret til, men jeg tror at de med 3500 kr har strammet skruen så meget, at de har overspændt buen. Ingen i branchen bør undervurdere Seduction Girls dybt professionelle forståelse, både for økonomien og psykologien i udbud og efterspøgsel, trods så begrænset disse faktorer ellers virker i denne ikke helt normale branche, også desangående. Så velkommen på banen igen Seduction Girls, med jeres vanlige flair for timing Nu mangler vi blot at få Cassiopiea Stars på banen med et arrangement, som det lykkes for dem at få afholdt. To gange tog de tilløb, men begge gange måtte de aflyse, trist for de har alle muligheder for også at kunne gøre sig indenfor nichen i markedet "gangbang og sexparty". Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 11. Juni, 2012 Nu er datoen blevet ændret fra lørdag den 7 juli til torsdag den 5 juli. Følg med på: Seduction Girls http://www.seductiongirls.net/ Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stylez 16 Skrevet 11. Juni, 2012 Hej folkens her på eroguide! Jeg vil starte med at rose denne side, rigtig fed side. Bare jeg dog kendte til den noget før. Jeg er ny på siden, har dog prøvet købe sex, uden den store succes. Jeg er helt vild med ideen omkring Gang bang og bare at have sex med smukke dejlige kvinder, men det virker også grænseoverskridende for mig f.eks. Gang bang. Jeg vil høre om det er vildt at melde sig til sådan et arrangement når man er ny? Og er der nogen herinde fra der tager afsted? Håber ser er nogen friske herinde der kan dele nogle oplevelser;), og ser frem til nogle vilde sexoplevelser. Mvh. Stylez Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 11. Juni, 2012 Hej Stylez Jeg har selv lagt op til fælles deltagelse, som et led i dette initiativ: Herreklub på Sjælland viewtopic.php?f=15&t=623&start=20 Jeg er sådan set fortsat interesseret, hvis nogle er med på at bruge den fælles deltagelse som afsæt for et initiativ til fremme af flere gode, gerne anderledes arrangementer. Måske som et forslag til Seduction Girls, Cassiopeia Stars mfl, i som udenfor branchen. Om jeg deltager afhænger også af om jeg når at bruge penge på anden købesex forinden, for gør jeg det, deltager jeg nok ikke hos Seduction Girls. For mig at se er det nærliggende for branchen at lave en art Erlebniswhohnung som i Berlin, med 4 - 5 piger i 6 - 8 timer. Foreksempel kan der blot serveres sandwich, varme og kolde non alkoholiske drikke, ikke nødvendigvis det store traktement som Seduction Girls er kendt for. Pigerne kunne så stille og roligt deltage på lagnerne 1 - 2 piger af gangen hen over dagen, skiftes til at holde pause, i stedet for de koncentrerede sexparties i 4 timer med op til 20 mænd, der ellers udgør flagskibet i den danske branche indenfor nichen ganbang/sexparty. Vi mænd må så ligesom i Berlin, blot stille os i kø til der bliver ledigt, eller hygge med de øvrige pt inaktive piger og mænd over kaffen, en kold vand. Det kræver at alle har god tid på dagen, men hvorfor ikke prøve med 1500 kr for sådan et arrangement, i stedet for de 2600 kr som Seduction Girls, de 3500 kr som SMS Planet tager for et traditionelt 4 timers party. Hvis det kan bygges op til at der kommer 40 - 60 mænd henover 6 - 8 timer, der er indstillet på at få nok, men relativt betragtet mindre sex, sådan en dag end til de koncentrerede traditionelle parties, vil det da økonomisk være en bedre forretning for pigerne, og mændene har råd til at deltage noget oftere, hvis der er piger nok der gerne gør det til et mere etableret tilbud. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stylez 16 Skrevet 11. Juni, 2012 Hej Rejsenetværk Tak for responsen. Jeg er frisk d. 05.07, hvis du også er game on. Deuden kunne det være federe at følges nogle stykker der er erfaren indenfor dette univers. Mvh. Stylez Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 11. Juni, 2012 Lyder godt Stylez Ja, jeg er klar, hvis I er flere der vil med, og I er med på at arbejde sammen i forum bagefter om at pirre interessen for vores fælles oplevelse. Selvfølgelig er der ingen garanti for succes, men jeg kan vanskeligt forestille mig at party ikke bliver en succes, når nu der er tale om navnkundige Seduction Girls - eller hvor tilfældet eksempelvis SMS Planet eller Cassiopeia Stars. Men lige en detalje Vi har haft begejstrede anmeldelser på Hedomax.com af lørdags parties hos SMS Planet, særligt gående på at der erfaringsvis ikke kan deltage så mange mænd på en lørdag, som eksempelvis hos Pussy Galores på tirsdage, hvor der har deltaget op til 18 - 20 mænd i 4 timer med 3 piger for 2000 kr. SMS Planet er fortsat med lørdags party, men har sat prisen op fra 2500 i døren/2200 kr forud til nu 3500 kr for 4 timer med 4 piger. Det kan så være prisen for et party, hvor der erfaringsvis kun kommer ca halvdelen + mænd af så mange, som der tidligere har deltaget i party på hverdage hos Seduction Girls til 2500 kr i 4 timer med 4 piger. Det kommende party havde Seduction Girls sat til lørdag den 7 Juli, men de har nu ændret det til en hverdag torsdag den 5 Juli. Måske har de tænkt nærmere over udviklingen hos SMS Planet, derfor ønsket at optimere chancen for at der kommer flest mulige mænd til prisen 2600 kr. Max plejer at være 20 mænd hos Pussy Galores og Seduction Girls, har jeg læst gennem tiden. Nille, Knajten og jeg deltog i et sexparty hos Seduction Girls i 2010, hvor vi deltog nok max antal mænd, og vi oplevede party som en stor succe, hvad Seduction Girls da også generelt har ry for. Jeg er derfor stadig interesseret, også efter at datoen er blevet flyttet, og håber at vi kan aftale, så mange som muligt at vi deltager samlet. Nille - er du der Det er småt med fridage for mig resten af Juni, men skulle vi mødes et eller andet sted til en kop kaffe eller et koldt glas torsdag den 21/6 mellem kl 16 og kl 19? Det kunne være fedt på stedet at aftale at vi herefter hurtigts muligt betaler depositum eller hele summen til Seduction Girls - jeg selv kan tage direkte fra en komsammen ud til dem for at betale. Er der flere der vil med mig og Stylez til have sex party hos Seduction Girls Torsdag den 5 juli? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 13. Juni, 2012 Nu er holdopstillingen ændret Oliwia Wild er ikke længere på listen, men det er nu: Honnie Moon http://www.seductiongirls.net/pigerne/honnie/ Bare Mercedes Manifique, nu ikke skiftes ud inden at vi når så langt - på den eksisterende liste, er hun den der først og fremmest har motiveret mig til at deltage i party. Det er lidt dilemmaet - skal man betale i god tid i forventning om en bestemt holdopstilling, eller skal man vente til sent lige før party afholdes? Jeg har intet imod at betale i god tid, og jeg har også forståelse for at der kan ske ændringer i holdopstillingen, men tilfældet er vel at 4 piger for de fleste, ikke vægtes samlet lige op, hvor dejlige de så end alle er. Går ud fra at et depositum på 1300 kr betyder en reserveret plads, og at man ikke får pengene igen, hvis man ikke kommer, hvilket jeg finder helt rimeligt. Modsat står klinikken vel også i et dillemma - behovet for at melde ud i god tid, og det at mænd vægter så forskelligt, og at deres beslutningsgrundlag kan ændre sig til begge sider, hvor der sker ændringer i holdopstillingen undervejs. Nå, men vi er da stadig foreløbig 3 herfra der har tænkt os at deltage samlet Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Juni, 2012 Ja det var hyggelig hos Seduction Girls til sidste GB, Jeg har ikke planlagt sommerferie endnu, så måske tager jeg på ferie i udlandet på det tidspunkt. Så jeg kan ikke melde ud om jeg kan deltagene denne gang... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tjalfe Skrevet 13. Juni, 2012 Jeg er aldrig gået skuffet fra en fest hos Seduction Girls. Det skal nok blive sjovt! Ærgeligt jeg ikke kan være med denne gang men økonomien kan ikke holde till det. Det kan pikken nok i virkeligheden heller ikke efter min føjten i Tyskland. Men rigtig god fornøjelse.. glæder mig til at høre om det Jeg har ikke selv været til party hos Seduction Girls siden 2010, mener jeg det var. Ærbødigst Tjalfe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 13. Juni, 2012 Ja, vi glæder os også Har de ikke afholdt et party siden 2010, eller har der bare været et par gange, der blev aflyst inden at det blev til noget? Ja der var en periode, nogle år tilbage, hvor det stod helt anderledes til på party fronten. Siden er det blevet økonomisk smalhals for mange. Gad vide om der i virkeligheden foregår en del, som lukkede arrangementer for velhavere, det bare er de åbent arrangerede arrangementer det er gået tilbage for. Netop fordi, os der ikke er velhavende, vi ikke har råd, hver gang til de få åbent arrangerede arrangementer, kunne det være godt hvis branchen organiserede interessen for gangbang og sexparty mere mellem de tilfældige tilbud der er. På den måde kunne vi måske blive mange nok, til at vores deltagelse kunne gå lidt på skift, uden at alle interesserede behøver at deltage hver gang for at der kan komme økonomi i det for piger og sted. Modsat velhaveres lukkede arrangementer, der nok giver kassen, er det vi andre der sørger for den omtale, der mere end økonomien i arrangementet kan betyde noget for klinik og piger. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 19. Juni, 2012 Så er der en ny ændring i holdopstillingen til sex have party hos Seduction Girls torsdag den 5 Juli kl 17 - 21 Clara Covergirl http://www.seductiongirls.net/pigerne/clara/ Bemærk Der er kommet nye billeder af deltager i sexparty Sofie Satisfaction Det er vist ved at være tid til at drage forbi Seduction Girls for at få betalt 2600 kr for deltagelse i dette party, som al erfaring tilsiger at vi kun kan glæde os til Sex have party http://www.seductiongirls.net/sex-party/ Til nu har Papi, Stylez og jeg aftalt at deltage samlet i party herfra. Papi og jeg mødes hos mig til kaffe og kage 3 timer før party, Stylez er selvfølgelig også velkommen. Er der mon efterhånden flere, der har lyst til at slutte sig til os, som en samlet gruppe til sex have party hos Seduction Girls torsdag den 5 juli kl 17? Er vi nogle med den rette skrivekløe, kan vi nok sammen få spredt budskabet i forum bagefter om partylivets glæder Det kunne være godt hvis klasse bordeller genfinder interessen for oftere at tilbyde et godt gangbang eller party. For at vi skal kunne håbe herpå, kræver det nok at vi få samlet bedre op på interessen herfor hos flere? Vi er på sigt nødt til at være så mange, at det ikke kræver at vi alle deltager hver gang, for at der er fornuftig økonomi i det for bordellerne. Sådan at vi kan skiftes lidt til at deltage, for som Tjalfe og Papi er inde på, har de færreste af os råd til at deltage hver gang. Optimalt udvikler der sig et reelt hjemligt alternativ til Berlin, hvilket absolut vil være velkomment. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 20. Juni, 2012 Ha er godt party, håber for jer det ikke bliver aflyst lige som alle de andre herovre skal man jo til GB igen 4 Juli - men det er jo en anden sag :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 21. Juni, 2012 Jeg har dags dato været forbi Seduction Girls, har erlagt det fulde beløb for deltagelse i sexparty, og er nu sikret en plads til sex have party hos Seduction Girls torsdag den 5 juli kl 17 - 21: Sex have party http://www.seductiongirls.net/sex-party/ Prøv at trække musen hurtigt henover pigernes billeder, det giver en virkning som bevægede pigerne sig. Knajt Jeg sætter en kasse kolde Tuborg på højkant for at sexparty hos SG ikke bliver aflyst, og du skal ikke en gang af med en kasse til mig, hvis jeg taber Der er fortsat ledige pladser, men se at få betalt, så der ikke bliver udsolgt inden at I får besluttet jer Og til alle jer der gerne vil deltage, men altid går på bordel på normalvis, for ikke at risikere at blive set af nogen I kender, hvorfor ikke tage turen fra Jylland eller øerne, hvis I kan klare det mellem kl 14 eftermiddag og ca midnat ud og hjem? Nogle kører eller flyver langt ned i Tyskland for det samme, men nu får I chancen for et SG party for første gang i knap 2 år - grib chancen, I vil næppe fortryde - ses vi? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 27. Juni, 2012 Kære venner For hver dag der går er der nu en dag mindre til sex have party hos Seduction Girls. Vi ser andre komme på banen med kort varsel, aflyser, kommer med en lavere pris for et party med færre piger i kortere tid. Seduction Girls har nu efter et par indledende justeringer af pige party teamet, nu holdt denne opstilling stabilt et godt stykke tid - håber den holder Sex have party http://www.seductiongirls.net/sex-party/ Mercedes Manifique http://www.seductiongirls.net/pigerne/mercedes/ Miss Lulu http://www.seductiongirls.net/pigerne/miss-lulu/ Clara Covergirl http://www.seductiongirls.net/pigerne/clara/ Sofie Satisfaction http://www.seductiongirls.net/pigerne/sofie/ Seduction Girls har også andre særlige kvaliteter, som de ikke er ene om at have, men party og gangbang er ofte ret improviseret, hvor nogles lokaliteter er mindre egnet end andres. Her står Seduction Girls stærkt, med et parcelhus ret velegnet til formålet: Bemærk de smukke bollerum: Stedet http://www.seductiongirls.net/stedet/ Huset har gode omklædningsfaciliteter, havde det ihvertfald sidst i 2010 - forståeligt er det ikke tilfældet for en del bordeller, der jo ikke er målrettet party. Omend brusebadet ikke rækker til et fodboldhold, så har vi dog 4 timer til at komme under strålerne Huset har både køkken, have og gode muligheder for at spise ved bord, sidde i pigernes venterum med en kop kaffe. Seduction Girls Google maps http://maps.google.dk/maps?q=R%C3%B8dov ... e&t=m&z=16 Seduction Girls Google Streetwiev http://maps.google.dk/maps?q=R%C3%B8dov ... 74.55,,0,0 Bemærk at huset er godt indhegnet, vinduerne blændede, og er vejret god på dagen kan vi forhåbentlig nyde haven med. Der et parkerings areal lige i nærheden, men vær også opmærksom på at Metroen går lige til Vanløse Station, hvor det blot er at skifte til Bus 13 retning Glostrup: Stå af ved stoppestedet Rødovrevej/Jyllingevej Søg på Rejseplanen og du kan under se mere, både se stoppested ( linke til Steetwiev ), og vandre ruten de 2 minutter til Seduction Girls. Skulle du således nu være blevet yderligere inspireret til at deltage i sex have party hos Seduction Girls torsdag den 5 juli kl 17 - 21, ja så er det blot at studere kontaktinfo og betalingsvilkår under deres link til party. Det kunne være alletiders hvis nogle er interesseret i at bruge anledningen til at netwærke omkring vores fællesinteresse for gangbang og sexparty - måske det kan være med til at bakke de gode intiativer op i branchen, hvis vi er nogle der gør det lidt mere organiseret? Papi og jeg lægger ud med at vi mødes hos mig kl 13 på dagen, til kaffe og kage inden at vi sammen drager til Rødovre - vi glæder os Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 27. Juni, 2012 Hejsa Jyder, øboere og svenskere Sidder I og ønsker jer at deltage, så overvej næmere om det mon er så vanskeligt at få til, som I måske umiddelbart føler at det er? Søgning 27 06 12 På: Dsb.dk http://www.dsb.dk/ Udrejse: Fredericia - København Torsdag d. 5. juli Afg. 13:34 01:50 timer IC-Lyntog 344 kr standard Ank. 15:24 Hjemrejse: København H - Fredericia Torsdag d. 5. juli Afg. 22:00 02:14 timer IC-tog standard 178 kroner orqange Ank. 00:14 Pris i alt: 522 kr. Svenskerne kan tage toget til Københavns lufthavn, skifte til metroen der kører til Vanløse station på under 30 minutter, skifte til bus 13 mod Glostrup eller tage en taxi. Andre kan komme over Storstrøms broen, over Øresundsbroen eller Storebælts broen. Kender man nogle der vil køre med kan man jo dele udgiften. Det er mindre afstanden der betyder noget, end det er hvordan man komme til og fra, hvor hurtigt og til hvilken pris. Det kan næsten være mere besværligt at bo i udkants Danmark, og gå på bordel i udkants Danmark, end det er at komme til og fra Seduction Girls til deres første sexparty i knap 2 år. Grib chancen mens den er der, vi ved aldrig hvornår vi får muligheden igen. Hamburg og Berlin byder altid på muligheden, men hånden på hjertet, vil vi ikke helst sexe med danske piger, som pigerne hos Seduction Girls, i rammer og på den måde vi party mænd gerne vil, når blot muligheden byder sig - jeg vil altfald Hvad med Ålborg - kan I stadig tage en flyver til lavpris, nå det, hvis I gerne kommer? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 27. Juni, 2012 Rejseservice by Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 28. Juni, 2012 Så er der sket en ændring i holdopstillingen til Sexparty hos Seduction Girls torsdag den 5 juli kl 17 - 21 Camilla Gold http://www.seductiongirls.net/pigerne/camilla/ Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sanne 82 Skrevet 28. Juni, 2012 Åhhhh gud hvor er det dog belastende at du går sådan i selvsving. Man skulle tro du fik rabat for at reklamere. Dog tror jeg ikke din evindelige gentagelser gavner dette sexparty TVÆRTIMOD !!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenOmrejsende 7 Skrevet 29. Juni, 2012 Åhhhh gud hvor er det dog belastende at du går sådan i selvsving. Man skulle tro du fik rabat for at reklamere. Dog tror jeg ikke din evindelige gentagelser gavner dette sexparty TVÆRTIMOD !!!!! Energisk, det må man sige. Studsede godt nok også over den med DSB-planen Ikke noget ondt ord om dig som person RN, men det er en tand for meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 29. Juni, 2012 Ok - jeg er ret energisk og jeg glæder mig rigtig meget. Har få, sjældne, gamle gode minder fra egen deltagelse i arrangementer, som Seduction Girls har afholdt, eller hart været medarrangør af, og har jo også over flere år kunnet læse hvor glade andre, der har fået oplevelsen oftere har været for at komme hos Seduction Girls. Når så de endelig kommer igen i markedet med et arrangement, i en indpakning som de har et fantastisk godt ry for, er det bare at jeg gerne ser at vi bliver mange nok til at også pigerne har lyst til at prøve igen. Man kan tænke meget snævert - fint, hvis der kun kommer 10, så er der mere albuerum for os andre, men de hiver altså samlet 6 timer ud af den daglige drift, for at kunne afholde sexparty i 4 timer. Hvis der skal være økonomi i det for piger og sted, og betænkt at prisen inkluderer mad og drikke, ja så er jeg ikke sikker på at selv udsolgt til party giver mere på bundlinjen end 6 timer i daglig drift. Ønsker vi os muligheden oftere, afhænger det nok ret meget af hvor mange, eller få vi kommer på dagen. Men ok - var det økonomi alene der talte, fik vi nok slet ikke muligheden, hvilket nok heldigvis ikke er tilfældet. Der er meget markedsføring og branding i sådant er arrangement, som ikke kun stedet, men også pigerne selv kan profitere af en rum tid efter, et arrangement og mellem arrangementerne. Om vi kommer for få, eller for mange beror på en balance mellem at pigerne opnår en tilstrækkelig omsætning, og vi mænd/pigerne med, sammen kan få en god nok oplevelse, de 4 timer vi har sammen. DSB.dk - rejseplanen - Google - hvorfor ikke? Ikke alle læser den slags med samme naturlighed som jeg, men ser de at jeg gør det, får det måske en eller flere til at tænke - ja, hvorfor ikke? Har da selv brugt ca 5 timer hver vej flere gange til Hamburg, andre har taget turen fra Jylland før, til både Pussy Galores og Seduction Girls. For mig har det ikke tidligere været attraktivt at rejse til Jylland for at få oplevelsen, alternativt hovedstaden/Tyskland, men er da ikke afvisende, hvis det rigtige tilbud kommer transportlogistisk optimalt, og jeg samtidig har råd når muligheden opstår. Har man lige brugt pengene, er jeg tilbageholdende, men har jeg ikke kan det blive en mulighed. Sådan har de fleste af os det nok, og jo flere der vil komme, des længere væk fra, des bedre basis for flere gode tilbud i det hjemlig marked. Går selv og overvejer Berlin til oktober, men det rette eller et par rette hjemlige tilbud forinden kan godt gå hen og kuldsejle den plan - man må jo prioritere Er der nogle, der kan, vil skrive at de kommer fra Jylland, eller andre steder langvejs fra til party hos Seduction Girls torsdag den 5 juli? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papi 0 Skrevet 29. Juni, 2012 Hej alle Kender ikke Rejsenetværk synderlig godt, men jeg ved at han er fuld af gode intensioner. Jeg kan fornemme hans forventningsfulde begejstring og kan forstille mig at hans mål er at gøre så meget reklame så muligt, for at undgå en aflysning. Til dig som ikke har prøvet et party er det forholdsvis skræmmende, men fantastisk inspirerende. SG tilbyder det bedste af slagsen, hvor der altid bliver taget sig godt af dig på alle måder (maden, sex´en, omsorgen og tøserne er super frække) Til dig der har prøvet SG... Du ved hvad jeg taler om Håber at selvom det er sommerferie og dette party, bliver et af dem der går over i historien. Vel mødt til jer alle... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papi 0 Skrevet 2. Juli, 2012 Det er mig en stor glæde at kunne informere følgende.... Jeg ringede ned og talte med telefonpigen og spurgte om deres sexparty ville blive til noget? Der fik jeg bekræftet at de vil gennemføre det planlagte sexparty og der er nok tilmeldinger, men der er stadig nogle få pladser tilbage. Så jer der er nervøse for endnu et aflyst party skal skynde jer, for det bliver et brag af en fest. Så skal sommerferien knaldes i gang. Super godt gået SG, endnu en gang viser i, at i har format (selvom der har været stor forvirring med udskiftning af værtinder) og viser med rette at der kan lade sig gøre. Nu må vi se om de andre kan følge med og levere den samme gode SG kvalitet. Ser frem til jeg spændende aften... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 3. Juli, 2012 Kære Alle. Efter flere henvendelser kan vi bekræfte at sexparty torsdag den 5 juli bliver afholdt. Der er stadig 7 pladser tilbage, så skynd jer at meld jer til årets party, hvor intet kommer til at mangle, hverken på kropsvæsker eller de kølige væsker Mon ikke der også kommer en lille konkurrence den dag, som en af vores virile dejlige deltager kan vinde Pigerne er mere end klar, så glæd jer Ps. Dette er første gang vi er herinde, så bær over med os, hvis vi gør noget forkert ellers har vi jo et sm rum, i kan straffe os i :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg