Hop til indhold

Recommended Posts

Tror også efterhånden jeg har forstået at tantra handler om andet en sex som en målrettet handling der sigter mod udløsning. Ikke desto mindre blev jeg en smule usikker på hvordan man skulle tolke hendes forklaring første gang jeg læste på hendes hjemmeside, hvor hun skriver således:

Er der forskellige “typer” af massage? Er det sex (penetration) eller kun berøring? Må jeg røre? Må jeg bevæge mig, eller skal jeg ligge helt stille? Og hvad hvis jeg får udløsning?

og senere selv besvarer sådan:

Disse spørgsmål, og flere til, er meget normale at have inden mødet i en Tantra massage. Og som udgangspunkt er der ingen enstavelsessvar på disse spørgsmål. 

Og det tolker jeg som at der ikke kan svares ja eller nej til om der er penetration eller udløsning, igen altså at det måske kan forekomme? Og det var jeg mest optaget af da jeg skrev til hende på mail. Hun var virkelig sød og besvarede meget sobert mine spørgsmål. Fx på om hun nogensinde havde haft en tantra (session?) med penetration. Det svarede hun nej til.  Men jeg synes nu også at Nynne forklarer det ganske fint længere nede i teksten på hjemmesiden, så man får lidt mere forståelse for betydningen af berøring, elskov og mødet mellem to nøgne mennesker.

Det er nok blot sådan at nogen af os har lidt svært ved at tro på det forløsende i en masse kropslighed med en nøgen kvinde uden at der indgår mere direkte lystfyldt erotik. 

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...