Hop til indhold

Recommended Posts

Bent Nielsen skrev, for 7 minutter siden:

Så er det på tirsdag jeg skal opleve nynne, nogle gode råd eller nogle der kan dele nogle oplevelser. Kan se hun har mange positive anmeldelser :-)

Jo mindre du ved om mødet på forhånd, jo mere vil du opleve og sanse under det. 

Gå ind i mødet uden forventninger, referencer eller forpligtelser. Slip alt du kender af forbehold og fordomme, og erkend din egoisme til at ville nyde dig selv og din seksualitet. Du vil opdage nye og gode sider af dig selv. 

Et vil jeg dog sige: Uanset om det første menneske du møder efter Nynne, er en møgsur gammel dame med en fed og klam hund, der pisser på din bil, så vil du smile til hende. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Aarhuselsker skrev, for 27 minutter siden:

Jo mindre du ved om mødet på forhånd, jo mere vil du opleve og sanse under det. 

Gå ind i mødet uden forventninger, referencer eller forpligtelser. Slip alt du kender af forbehold og fordomme, og erkend din egoisme til at ville nyde dig selv og din seksualitet. Du vil opdage nye og gode sider af dig selv. 

Et vil jeg dog sige: Uanset om det første menneske du møder efter Nynne, er en møgsur gammel dame med en fed og klam hund, der pisser på din bil, så vil du smile til hende. ;) 

Hvor er jeg enig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om der er noget at glæde sig til, så må det være pengene værd. Kan jo ikke  vente nu. Men hvad udgør det er så fantastisk evt. må i gerne skrive en besked til mig, hvis i har nogle fif eller insider info, hvad der kommer til at ske :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bent Nielsen skrev, for 1 minut siden:

Det lyder som om der er noget at glæde sig til, så må det være pengene værd. Kan jo ikke  vente nu. Men hvad udgør det er så fantastisk evt. må i gerne skrive en besked til mig, hvis i har nogle fif eller insider info, hvad der kommer til at ske :-)

Hold nu da mand :D Vil du også vide hvad der sker, før du kører ind i Hurlumhejhuset - eller nyder du gyset og glæden når det uventede og dejlige sker? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriv dine spørgsmål op og tag dem med og spørg hende.

Første gang, jeg var til tantramassage, sagde jeg til massøren, at jeg nok ville have svært ved at holde mine hænder for mig selv, men det gik næsten alt for godt, og til sidst inviterede hun mig til at røre lidt blidt.

Ved den næste massør, jeg var ved, blev jeg opfordret til at sætte lyd på mine egne reaktioner og reagere mere med kroppen.

Men der er også retninger, hvor modtageren skal ligge stille og koncentrere sig om oplevelsen uden at reagere.

Jeg tænker, at det det ene måske handler om fokus på lyst, og det andet måske handler om fokus på nærvær.

Mahamudra skolen fokuserer meget på et gensidigt møde, mens Tao tantramassage vist deler op i klient og behandler, men det handler også om, hvad massøren har taget med af det, som skolen har præsenteret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22

Det er lidt pussigt at læse de forrige opslag, når der bliver spurgt ind til hvilken oplevelse der kan vente en , så bliver der svaret "hemlighedsfulgt " når det gælder Nynne, Men med andre anmeldelser og svar på spørgsmål bliver der givet fuld skrue, (dårlige som gode )Det er bare en betrakning, Jeg vil også super gerne besøge Nynne , derfor også gerne vide lidt om hvad man kan forvente, ( dette forum er jo lide Sexuelt  og piring betonet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
bamse22 skrev, for 4 minutter siden:

Det er lidt pussigt at læse de forrige opslag, når der bliver spurgt ind til hvilken oplevelse der kan vente en , så bliver der svaret "hemlighedsfulgt " når det gælder Nynne, Men med andre anmeldelser og svar på spørgsmål bliver der givet fuld skrue, (dårlige som gode )Det er bare en betrakning, Jeg vil også super gerne besøge Nynne , derfor også gerne vide lidt om hvad man kan forvente, ( dette forum er jo lide Sexuelt  og piring betonet :)

Når du besøger en glædespige, så køber du en seksuel ydelse. Denne kan aftales på forhånd. 

Når du besøger en tantra massør køber du ikke en seksuel ydelse. 

Så simpelt er det;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Når du besøger en glædespige, så køber du en seksuel ydelse. Denne kan aftales på forhånd. 

Når du besøger en tantra massør køber du ikke en seksuel ydelse. 

Så simpelt er det;) 

Netop. Ellers kan man lige så godt opsøge en thaipige, der giver B2B. Det er i de fleste tilfælde også billigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22

Ok men derfor kunne det være spændende, at høre om andres oplevelser, men tandra er åbenbart noget man beholder for sig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
bamse22 skrev, for 1 minut siden:

Ok men derfor kunne det være spændende, at høre om andres oplevelser, men tandra er åbenbart noget man beholder for sig selv

Ja, det gør man vel. Netop fordi det er ret privat :) Det hjælper ikke du læser om mine oplevelser, for du oplever ikke det samme. Tantra er så langt væk fra købesex, at man ikke kan give et tilsvarende retvisende referat fra mødet. Jeg har haft over 50 tantra møder og aldrig oplevet det samme. Mange af møderne har været med samme massør. Måske er EG det helt forkerte forum at diskutere tantra i, men der er ikke rigtig andre muligheder, ud over FB. Men grundlæggende, og dette er helt seriøst; Tantra er ikke er seksuelt møde, det er et sensuelt ditto. Hvis man ikke forstår forskellen, kan et par timer på Goodle, med søge ordene. Sensuel, tantra, shiva, shakti, mahamudra, lingam, yoni sikkert fremme forståelsen. Tantra tar tid, det kræver en indsats, en indleven. Men så får du også rigtig meget mere tilbage, end du investerede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
onlybeas skrev, for 1 time siden:

Jeg fortæller gerne om frække nynne privat ;) 

Så burde du også smides ud af EG i brintbombefart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22

Utrolig ,hvor meget Tandra oplevelser skal være hemmelige,fatter det ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
bamse22 skrev, for 19 minutter siden:

Utrolig ,hvor meget Tandra oplevelser skal være hemmelige,fatter det ikke

De er ikke hemmelige. Du kan bare ikke forklare dem, for det du oplever er ikke hvad andre oplever. Forstår ikke du ikke forstår det :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...