Hop til indhold
Guest Sofie Studine

Er 500 kr. for meget for et blowjob?

Recommended Posts

Sofie Studine skrev, for 3 timer siden:

Som titlen antyder, så håber jeg, at I vil dele jeres erfaringer og tilhørende priser, så jeg ved om jeg er fair :)

Er ny til det her, men ud fra hvad jeg kan se på andres priser, så er 500 kr. for 15 min. blowjob med slug og uden gummi ikke urimeligt?

Eller er det bare mig? :rolleyes:

Syntes det er okey hvis det er med slug.

Desværre er det få der gør dette men da jeg selv syntes vild godt om blow med slug ville jeg uden tvivl betale dette..især hvis jeg bestilte tid hos dig.

Please send PM til mig ..da jeg gerne aftale nået.

Mvh Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofie Studine skrev, for 4 timer siden:

Som titlen antyder, så håber jeg, at I vil dele jeres erfaringer og tilhørende priser, så jeg ved om jeg er fair :)

Er ny til det her, men ud fra hvad jeg kan se på andres priser, så er 500 kr. for 15 min. blowjob med slug og uden gummi ikke urimeligt?

Eller er det bare mig? :rolleyes:

Nej selvfølgeligt er det da ikke for meget for et skønt blowjob med slug og uden gummi. De der siger det, fortjener slet ikke dit besøg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 10 timer siden:

500 er meget rimeligt. Det er vidt mest frodige Ida der er utilfreds med dine priser. Det skal du ikke tænke videre på. Hun er altid på mærkerne når hun ser en konkurrent. 

 

Stop dog dig selv.  Prøv at læse den anden tråd igen. Måske du fatter det anden gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 11 timer siden:

500 er meget rimeligt. Det er vidt mest frodige Ida der er utilfreds med dine priser. Det skal du ikke tænke videre på. Hun er altid på mærkerne når hun ser en konkurrent. 

 

Stop dog dig selv.  Prøv at læse den anden tråd igen. Måske du fatter det anden gang. 

 

Sofie hvis du syntes at prisen er den rigtige uanset prisen så er det det du skal gøre. Du kan altid justere den med tiden.

De bedste at satse på er de faste gæster som man opbygger igennem tiden. Og her i nord er de generelt fantastiske søde .;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har flere gange overvejet et BJ hos en af jer skønne glædes piger ,  det eneste der afholder mig fra det er , at jeg har det lidt stramt med at skulle skyde kanonen af på tid , altså sådan lidt , nu går vi igang og nu har du så 12 minutter til at levere varen .. 
hvem ved , måske der går 20 ...  og så er vi over i ca 1000 kr ...  så er det jeg tænker, så spare jeg dem og napper en hånder .. :D

 

Når det så er sagt syntes jeg ikke 500 lyder af meget og gav jeg gerne for sådan en tur ;)

Redigeret af Naboen
manglede noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest trille8700

synes 500 kr er meget billigt

Jeg vil ikke gå under 700 kr uden gummi pga sikkerheden

 

Husk og pas på dig selv derude :-)

God vind

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trille8700 skrev, for 4 timer siden:

synes 500 kr er meget billigt

Jeg vil ikke gå under 700 kr uden gummi pga sikkerheden

 

Husk og pas på dig selv derude :-)

God vind

 

Hej Trille,

Skal det forstås på den måde, at de 200 kr gør det mere sikkert for dig??.....:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 1 time siden:

Hej Trille,

Skal det forstås på den måde, at de 200 kr gør det mere sikkert for dig??.....:huh:

Guld kommentar .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Butch skrev, for 3 timer siden:

Hej Trille,

Skal det forstås på den måde, at de 200 kr gør det mere sikkert for dig??.....:huh:

Mon ikke det skal læses som er risiko-for-gonoré-klamydia-og-syfilis-tillæg. 

Vel ganske rimeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie Studine
Naboen skrev, for 9 timer siden:

Har flere gange overvejet et BJ hos en af jer skønne glædes piger ,  det eneste der afholder mig fra det er , at jeg har det lidt stramt med at skulle skyde kanonen af på tid , altså sådan lidt , nu går vi igang og nu har du så 12 minutter til at levere varen .. 
hvem ved , måske der går 20 ...  og så er vi over i ca 1000 kr ...  så er det jeg tænker, så spare jeg dem og napper en hånder .. :D

 

Når det så er sagt syntes jeg ikke 500 lyder af meget og gav jeg gerne for sådan en tur ;)

Har endnu ikke mødt én, der kunne holde længere end de 15 min. men tænker, at jeg for mit vedkommende, ville være lidt large og ikke straks forlange mere i betaling. I hvert fald ikke på første møde. Er der gentagelser ville jeg nok anbefale dig, at du tilkøbte mere tid ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, 1 time siden:

Mon ikke det skal læses som er risiko-for-gonoré-klamydia-og-syfilis-tillæg. 

Vel ganske rimeligt. 

Tjo.....men nu var det ikke det der stod. ;)

Men lad os nu bare antage at det var ifølge din udlægning.

Hvad ville så være et ganske rimeligt risikotillæg for f.eks. HIV? .......bare for at få et tal på hvor meget en eventuel smitte er værd i rede penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sofie StudineVar lige et smut inde og læse din  annoncen Annonce.

Det er sådant set fint skrevet og informativ - Så ingen kritik af det.  Det er nok lidt forskelligt hvilket indtryk man får, når man læser annoncer.  Jeg får det indtryk, at du gerne vil have en lille skare af faste stamkunder.  Det er jo en ganske fin målgruppe at gå efter.  Der er mange fordele ved en sådan målsætning, man kommer til at kende hinanden bedre, spiltid bliver mindre osv osv.

Der hvor jeg så studser lidt er ved nedenstående


❤️ Alm. blowjob m. slug 15 min. 500 kr.
❤️ deepthroat/gagging blowjob m. slug 15 min. 750 kr.
❤️ Gensidig oralsex m. slug 15 min. 750 kr.
❤️ Samleje med gummi i doggy/missionær inkl. Oralsex m. slug 30 min. 1000 kr.

Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes mere at ovenstående sigter mod markedet for korte ydelser, og sikkert også mange engangskunder. Umiddelbart er det min opfattelse, at faste kunder hovedsageligt går efter halve og hele timer, og hvor man så bare fra gang til gang bliver enige om, hvad man har lyst til uden særlige tillæg.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie Studine
TheVoice skrev, for 38 minutter siden:

@Sofie StudineVar lige et smut inde og læse din  annoncen Annonce.

Det er sådant set fint skrevet og informativ - Så ingen kritik af det.  Det er nok lidt forskelligt hvilket indtryk man får, når man læser annoncer.  Jeg får det indtryk, at du gerne vil have en lille skare af faste stamkunder.  Det er jo en ganske fin målgruppe at gå efter.  Der er mange fordele ved en sådan målsætning, man kommer til at kende hinanden bedre, spiltid bliver mindre osv osv.

Der hvor jeg så studser lidt er ved nedenstående


❤️ Alm. blowjob m. slug 15 min. 500 kr.
❤️ deepthroat/gagging blowjob m. slug 15 min. 750 kr.
❤️ Gensidig oralsex m. slug 15 min. 750 kr.
❤️ Samleje med gummi i doggy/missionær inkl. Oralsex m. slug 30 min. 1000 kr.

Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes mere at ovenstående sigter mod markedet for korte ydelser, og sikkert også mange engangskunder. Umiddelbart er det min opfattelse, at faste kunder hovedsageligt går efter halve og hele timer, og hvor man så bare fra gang til gang bliver enige om, hvad man har lyst til uden særlige tillæg.  

 

Tak for din feedback - kan sagtens være du har ret. Er som sagt stadig ny, så er ved at undersøge, hvordan og hvorledes ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sofie, du skal tage den pris, du selv finder rimelig :) Selv har jeg kun enkeltydelser, når jeg er i Odense 2 x mdl. Der tager jeg 600,- for ca 10 min blow med gummi. Ellers er mindste mulighed en cocktail med fransk til ham og dansk til 800,- ca 15 min. Jeg har primært faste gæster, og i Odense også til de helt korte ydelser, de helt faste får oftest lidt mere, enten tid eller friere tøjler ;) Mærk efter, hvad du selv har det bedst med. Din mavefornemmelse har altid ret ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest trille8700
Frodige Ida skrev, den 25/5/2018 at 06:38:

Guld kommentar .

Nej ingen pris gør det sikkert.

Men jeg tilbyder også kun meget sjældent blowjob uden gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal tage den pris du selv synes er rimelig, og hvad du selv synes du er værd. Så må dine kunder gøre op med sig selv om de vil betale den :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...