Guest Sofie Studine Skrevet 23. Maj, 2018 Som titlen antyder, så håber jeg, at I vil dele jeres erfaringer og tilhørende priser, så jeg ved om jeg er fair Er ny til det her, men ud fra hvad jeg kan se på andres priser, så er 500 kr. for 15 min. blowjob med slug og uden gummi ikke urimeligt? Eller er det bare mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 23. Maj, 2018 Det er en helt fair pris. Har du fået negative reaktioner på den pris siden du spørger? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 23. Maj, 2018 Næh, det er nærmere for lidt. Jeg forlanger selv 700 kr, for herlighederne og det er uden slug! 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 23. Maj, 2018 (edited) Sofie Studine skrev, for 6 minutter siden: Som titlen antyder, så håber jeg, at I vil dele jeres erfaringer og tilhørende priser, så jeg ved om jeg er fair Er ny til det her, men ud fra hvad jeg kan se på andres priser, så er 500 kr. for 15 min. blowjob med slug og uden gummi ikke urimeligt? Eller er det bare mig? Grrr.. Jeg er allerede på vej på flyveren til Aalborg. Æv, hvorfor er alle de friske piger jyske..? Det er så få som sluger også selvom jeg medbringer attest fra lægen.. Redigeret 23. Maj, 2018 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 23. Maj, 2018 500 er meget rimeligt. Det er vidt mest frodige Ida der er utilfreds med dine priser. Det skal du ikke tænke videre på. Hun er altid på mærkerne når hun ser en konkurrent. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 23. Maj, 2018 (edited) Det lyder sådan lidt cheap...... særligt taget i betragtning den ekstra risiko du selv løber med mega og slug. 8-900 ville ikke være urimeligt. Redigeret 23. Maj, 2018 af Calletti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 23. Maj, 2018 Jeg synes 500 for blow med slug er i den billige ende, jeg betalte gerne 500 uden slug. For mig tæller det ikke så meget om klatten ryger ud bagefter, men at blive suttet helt færdig er bare den dejligste fornemmelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 23. Maj, 2018 sugarshooter skrev, Lige nu: Jeg synes 500 for blow med slug er i den billige ende, jeg betalte gerne 500 uden slug. For mig tæller det ikke så meget om klatten ryger ud bagefter, men at blive suttet helt færdig er bare den dejligste fornemmelse. lige præsis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Isex Skrevet 23. Maj, 2018 Det er en helt fin pris meget rimelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Isex Skrevet 23. Maj, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 11 minutter siden: Næh, det er nærmere for lidt. Jeg forlanger selv 700 kr, for herlighederne og det er uden slug! Det var ikke det hun spurgte om. Ihh altså Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 23. Maj, 2018 Skal da vist have fyldt noget blå benzin på Skodaen og til Aalborg - meget attraktiv pris... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 23. Maj, 2018 Sofie Studine skrev, for 21 minutter siden: Som titlen antyder, så håber jeg, at I vil dele jeres erfaringer og tilhørende priser, så jeg ved om jeg er fair Er ny til det her, men ud fra hvad jeg kan se på andres priser, så er 500 kr. for 15 min. blowjob med slug og uden gummi ikke urimeligt? Eller er det bare mig? Hvor ER du bare dejlig!! Aalborgs Friske Fyre er bare heldige! Jomfru Ane Gade, Karneval og nu dette!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 23. Maj, 2018 Fin pris – for mig er slug ikke vigtig – anyway jeg er heldigvis gammel nok til at komme i betragtning til en aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 198 Skrevet 23. Maj, 2018 Jeg når ikke at komme på 15 minutter, så på den måde tænker jeg ikke, at det er rimelig pris. Jeg blev faktisk overrasket over, at en jeg snakkede med, altid købte 15 eller 20 minutter. Jeg køber altid en halv time første gang ved en gp. Men for tiden holder jeg mig mest til sugardating, hvor jeg kan få et par timer til en overkommelig pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Basarm Skrevet 23. Maj, 2018 Jeg synes også det er en fair pris. Det er heller ikke af stor betydning om klatten sluges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 198 Skrevet 23. Maj, 2018 Jeg havde nu overvejet at prøve Sofie, men de 15 minutter og andre planer har holdt mig væk indtil videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Maj, 2018 (edited) Hvis du modtager nok af henvendelser passer dit koncept til den målgruppe af mænd som finder dig interessant. Hvis du selv er afklaret med at dit sug og slug er 500 kr værd, er det jo helt perfekt. Det handler i høj grad om udbud og efterspørgsel. Velkommen til og god fornøjelse. Redigeret 23. Maj, 2018 af Nemtøs Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 23. Maj, 2018 (edited) Basarm skrev, for 39 minutter siden: Jeg synes også det er en fair pris. Det er heller ikke af stor betydning om klatten sluges ...Men sidstnævnte er alligevel prisværdigt, bare mændene husker at forkæle pigens smagsløg ved dagen før at indtage fødevare som gør det til en større nydelse..Masser af vand, masser! og jordbær, melon måske også champagne? skulle også hjælpe på at "konsistensens som østers" glider ned med nydelse Redigeret 23. Maj, 2018 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Basarm Skrevet 23. Maj, 2018 ppd skrev, for 12 minutter siden: ...Men sidstnævnte er alligevel prisværdigt, bare mændene husker at forkæle pigens smagsløg ved dagen før at indtage fødevare som gør det til en større nydelse..Masser af vand, masser! og jordbær, melon måske også champagne? skulle også hjælpe på at "konsistensens som østers" glider ned med nydelse Ok, det var jeg ikke klar over, men det er skrevet ned i hukommelsen Takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 23. Maj, 2018 Synes det lyder meget fair. Jeg tror dog ikke nogen ville rynke på næsen hvis det var 600 kr. Men plov er dog nemmere at ‘overse’ og giver nok flere kunder end hvis man kan nøjes med en enkelt seddel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 284 Skrevet 23. Maj, 2018 Super pris, jeg ville i hvertfald komme tit forbi til den pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydhavsmand 479 Skrevet 23. Maj, 2018 Jeg synes ikke det er for meget, slet ikke med slug, tror det er i den lidt billige ende. jeg er nu mere til længere tid. Så jeg ville tage en halv time. Hvis det ikke var fordi, jeg er i den modsatte ende af landet, havde jeg besøgt dig, du ser dejlig ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 23. Maj, 2018 I virkeligheden er det umuligt at svare på. Hvis du er god til det så er det billigt, ellers er det dyrt Det er også individuelt, hvordan manden synes det skal være. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen1999 75 Skrevet 23. Maj, 2018 jenslillemandhansenv2 skrev, for 2 timer siden: slug er det bedste da og 500 kr ok fin pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 23. Maj, 2018 Med mindre du holder decideret vagt, med et passende antal gæster pr. vagt, ville jeg droppe de korte enkelt ydelser, og bare sælge tid startende med en ½ time, 3/4, 1 time osv. Som privat/diskret med en enkelt eller to kunder er der for meget forberedelses tid til en så kort ydelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg