Hop til indhold
hhen

Polly/Ploy Aalborg

Recommended Posts

Buttman76 skrev, for 9 timer siden:

Kort svar men så må hun da bare besøges :P

Er der et sted man kan se billede af hende?? Vil nødig bestille tid med hende og så få en af hendes hjælpere. 

Jeg ved hun har en medhjælper lige nu, jeg ved ikke hvor meget hun er der selv, men hendes medhjælper har jeg hørt skulle være godt i stand, så ring og book Ploy inden du besøger stedet, og husk at gøre hende helt klart at det er hende du vil mødes med, hun kan godt finde på at smutte lige pludselig og glemme alt om aftalen, så be hende på en pæn måde om at overholde aftalen..  :-) 

Her er en annonce af hendes medhjælper, men her kan du ikke se hun er stor 

https://annoncelight.dk/showad/255899

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, for 31 minutter siden:

Jeg ved hun har en medhjælper lige nu, jeg ved ikke hvor meget hun er der selv, men hendes medhjælper har jeg hørt skulle være godt i stand, så ring og book Ploy inden du besøger stedet, og husk at gøre hende helt klart at det er hende du vil mødes med, hun kan godt finde på at smutte lige pludselig og glemme alt om aftalen, så be hende på en pæn måde om at overholde aftalen..  :-) 

Her er en annonce af hendes medhjælper, men her kan du ikke se hun er stor 

https://annoncelight.dk/showad/255899

Okay mange tak. Vil ringe til ploy imorgen og booke hende. 

Hendes hjælper har nu et kønt ansigt og jeg har intet imod brede hofter og en fyldig mås :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 3 timer siden:

Hmm nu bliver jeg dog lidt nysgerrig, da jeg kender hende på billeder?

Så, hvem hvad hvor, men måske Ålleren ved noget :huh:

Ja og måske andre?

Jeg ved desværre ikke en helt masse om medhjælperen.... ikke andet end hun skulle være ret godt istand, men om det er hende på billederne eller ej, det ved jeg desværre ikke, men jeg er selv nået dertil, at bliver der snydt med billederne så er jeg den der drejer rundt på hælene og er smuttet igen, så på et tidspunkt lære man vel det ikke kan svare sig, eller det er da mit håb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Ålleren skrev, for 9 timer siden:

Jeg ved desværre ikke en helt masse om medhjælperen.... ikke andet end hun skulle være ret godt istand, men om det er hende på billederne eller ej, det ved jeg desværre ikke, men jeg er selv nået dertil, at bliver der snydt med billederne så er jeg den der drejer rundt på hælene og er smuttet igen, så på et tidspunkt lære man vel det ikke kan svare sig, eller det er da mit håb. 

Hej. Det er hende på billederne. Jeg har været på stedet og spurgte efter hende fra billederne. Hun bekræftede, at det var hende, men som hun sagde, at det er nogle kilo siden. Hendes ansigt og er helt sikkert genkendeligt, men jeg kunne ikke tænde på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ja Ok, men det bekræfter så ikk om hvem pigen (medhjælper er, udover hun har taget et par kg på?)

Man ska sku da også ta sagen i egen hånd, som sædvanligt, men lidt nemmere for dem i Nord :huh:

Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ok, jeg spør på en anden måde, er der nogen som kan bekræfte billeder af medhjælper?

 

Kunka.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...