Hop til indhold
hhen

Polly/Ploy Aalborg

Recommended Posts

Jeg har besøgt Polly. Hun er en køn super sød pige med naturlige former. Smukke fyldige, naturlige bryster og en god fast røv.

Hun giver den absolut bedste behandling man kan få for penge. Det nærmeste man kommer en kæreste oplevelse. Hun giver så meget af sig selv og jeg forstår godt hun somme tider melder pas og tager hjem, når hun ikke orker at betjene liderlige mænd længere den dag. Det er prisværdigt at hun kun gør det når hun er oplagt til det. Det giver den bedste oplevelse for kunderne.

Hun er en sådan pige som enhver kunne forelske sig i.

Du er en ener polly. Husk det ,og det er ikke din skyld at de andre piger ikke leverer den samme oplevelse som dig.

Knus til dig

Redigeret af hhen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KunModneKvinder
Smiley5 skrev, for 5 timer siden:

Det kan godt virke lidt betænkeligt med sådan en anmeldelse som den første du lave.... nå det ser jeg så bort fra, men jeg er tildels enig med dig i næsten alt du skriver, lige med et par men.... du skriver  "jeg forstår godt hun somme tider melder pas og tager hjem, når hun ikke orker at betjene liderlige mænd længere den dag" det er også fair nok, så kan man måske tænke at det måske ikke er det helt rette hun laver, eller som det mindste blive der og betjene de kunder hun har en aftale med, jeg har selv prøvet at komme til en lukke dør, selvom jeg havde en aftale, og har en kammerart der havde taget tidligere fri fra job og kom til en lukket dør... altså det dur bare ikke... sårn er det... og nej de piger hun har til at hjælpe hmmm de skal enten i noget oplæring eller bare stoppe, hende jeg var sammen med virkede virkelig som om det ikke var hendes ønske job, hun kunne heller ikke skjule det... Men ja Polly er dejlig nok, hun skal måske bare tage nogle fridage eller færre timer og ikke lave aftaler hun ikke holder, måske det er anderledes siden hun har fået de par medhjælpere på, eller hvad de nu er. 

 

God dag :-) 

Jeg ved såmænd ikke, hvad der er mest betænkeligt. Dit medlemskab af EG i 6 uger eller anmelders i 4 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da Polly holdt til i Hvam besøgte jeg hende flere gange, og det var helt bestemt en super fræk oplevelse hver gang, ikke noget pjat med tid og hvor mange gange og hvordan og hvorledes, det var "kæreste sex" på højt plan og hun var næsten ustoppelig når hun først var startet. :wub:

Så jeg har bestemt kun godt at sige om hende.

Det var et STORT tab for Viborg/Skive området da hun flyttede nord på. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
hhen skrev, den 23/5/2018 at 19:31:

Jeg har besøgt Polly. Hun er en køn super sød pige med naturlige former. Smukke fyldige, naturlige bryster og en god fast røv.

Hun giver den absolut bedste behandling man kan få for penge. Det nærmeste man kommer en kæreste oplevelse. Hun giver så meget af sig selv og jeg forstår godt hun somme tider melder pas og tager hjem, når hun ikke orker at betjene liderlige mænd længere den dag. Det er prisværdigt at hun kun gør det når hun er oplagt til det. Det giver den bedste oplevelse for kunderne.

Hun er en sådan pige som enhver kunne forelske sig i.

Du er en ener polly. Husk det ,og det er ikke din skyld at de andre piger ikke leverer den samme oplevelse som dig.

Knus til dig

Det svarer helt til mine oplevelser med Ploy. Det er iøvrigt også mit indtryk, at hun har strammet op på at overholde indgåede aftaler. Selv har jeg ikke haft problemer i den retning. Måske skyldes det, at jeg altid aftaler en tid med hende via stedets Facebook side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
abdane skrev, den 24/5/2018 at 22:50:

Det svarer helt til mine oplevelser med Ploy. Det er iøvrigt også mit indtryk, at hun har strammet op på at overholde indgåede aftaler. Selv har jeg ikke haft problemer i den retning. Måske skyldes det, at jeg altid aftaler en tid med hende via stedets Facebook side.

Enig med deg Hun er en SKAT !!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har Polly ikke været i Randers førhen?

Jeg glemte at spørge hende da jeg var hos hende i Aalborg, men der var noget genkendeligt ved hende og jeg mener det genkendelige er fra Randers. 

Bortset fra det, så er hun et rigtig god knald. Ikke sidste gang jeg skal omkring hende når jeg er i Aalborg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hhen skrev, den 23/5/2018 at 19:31:

Jeg har besøgt Polly...........

Du er en ener polly. Husk det ,og det er ikke din skyld at de andre piger ikke leverer den samme oplevelse som dig.

Knus til dig

og hvor finder man så denne Polly / Ploy? Et link eller kontaktmuligheder ville være godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det mærkeligt at lige efter der er en del dårlige anmeldelser af hende, så starter denne tråd med positive anmeldelser.

jeg kan slet ikke genkende nogen af de positive ting i skriver om hende. 

(Læg mærke til mine flere års bruger af eroguide, samt utallige anmeldelser) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, den ‎13‎-‎06‎-‎2018 at 06:08:

Jeg syntes det mærkeligt at lige efter der er en del dårlige anmeldelser af hende, så starter denne tråd med positive anmeldelser.

jeg kan slet ikke genkende nogen af de positive ting i skriver om hende. 

(Læg mærke til mine flere års bruger af eroguide, samt utallige anmeldelser) 

 

efter lort kommer lagkage. Bønderne vil bare ploye igen, no harm

Del dette indlæg


Link til indlæg
hhen skrev, den 23/5/2018 at 19:31:

Jeg har besøgt Polly. Hun er en køn super sød pige med naturlige former. Smukke fyldige, naturlige bryster og en god fast røv.

Hun giver den absolut bedste behandling man kan få for penge. Det nærmeste man kommer en kæreste oplevelse. Hun giver så meget af sig selv og jeg forstår godt hun somme tider melder pas og tager hjem, når hun ikke orker at betjene liderlige mænd længere den dag. Det er prisværdigt at hun kun gør det når hun er oplagt til det. Det giver den bedste oplevelse for kunderne.

Hun er en sådan pige som enhver kunne forelske sig i.

Du er en ener polly. Husk det ,og det er ikke din skyld at de andre piger ikke leverer den samme oplevelse som dig.

Knus til dig

Hej Polly Jeg har prøvet at ringe og skrive til dig de sidste dage men du er ikke til at få forbindelse til lige nu 

Er din telefon gået død. Skal man bare dukke op og håbe på du er der :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basarm
abdane skrev, den 24/5/2018 at 22:50:

Det svarer helt til mine oplevelser med Ploy. Det er iøvrigt også mit indtryk, at hun har strammet op på at overholde indgåede aftaler. Selv har jeg ikke haft problemer i den retning. Måske skyldes det, at jeg altid aftaler en tid med hende via stedets Facebook side.

Hvor på facebook finder du hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende nogle gange i Randers, hun er vanedannede og dejlig. Ja hun kan være svær at få hold i men hold fast drenge, hun er det værd.

Redigeret af hotred

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er jo umulig at komme i kontakt med.

Facebook besked besvares ikke.

Der er lys i OPEN på adressen men mørkt derinde og døren låst.

Hun har annonce på AL, men svarer ikke på mobil, ej heller på mobilnr på facebook.

Useriøst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basarm
stresset skrev, for 2 timer siden:

Hun er jo umulig at komme i kontakt med.

Facebook besked besvares ikke.

Der er lys i OPEN på adressen men mørkt derinde og døren låst.

Hun har annonce på AL, men svarer ikke på mobil, ej heller på mobilnr på facebook.

Useriøst

Har hørt, at hun vist havde fået smæk af en kunde. Derfor er hun ikke på arbejde lige for tiden...

Redigeret af Basarm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Basarm skrev, for 12 timer siden:

Har hørt, at hun vist havde fået smæk af en kunde. Derfor er hun ikke på arbejde lige for tiden...

Helt vildt hvis det er rigtigt

/ Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basarm skrev, for 14 timer siden:

Har hørt, at hun vist havde fået smæk af en kunde. Derfor er hun ikke på arbejde lige for tiden...

Har du bare hørt, eller er det noget du ved?

Dette her er jo bare med til at sprede rygter der måske ikke er sande..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basarm
Den glade murer skrev, for 2 timer siden:

Har du bare hørt, eller er det noget du ved?

Dette her er jo bare med til at sprede rygter der måske ikke er sande..

Det er noget jeg ved. Skrev med hende på facebook. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, for 6 timer siden:

Ja :-) 

Kort svar men så må hun da bare besøges :P

Er der et sted man kan se billede af hende?? Vil nødig bestille tid med hende og så få en af hendes hjælpere. 

Redigeret af Buttman76

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...