Hop til indhold
Finn1101

Listigt sted med strip og letlevende drink-sælgere i Hamburg - noget du genkender?

Recommended Posts

Nu har jeg været i Hamburg utallige gange i forbindelse med mit arbejde, og af og til har der også været tid til at se lidt på byens spændende natteliv.

Jeg har flere gange besøgt et mindre, diskret sted, hvor der var stripshow, og hvor stripperne, når de ikke optrådte, hygge og drak med gæsterne.

Selvom det var lidt dyrt, og selvom der ikke var garanti for andet end at man fik lov til at drikke med en dejlig dame (man kunne dog være heldig mod behørig ekstra betaling), så synes jeg at dette sted var meget underholdende.

Der var så et par år, hvor jeg ikke kom der, og da jeg så igen ville besøge stedet, kunne jeg ikke finde det.

Er der nogen, der kan genkende stedet? (I bekræftende fald: Hvad hedder det eller hvor ligger der?) Findes det stadig eller er det lukket?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, 1 time siden:

Nu har jeg været i Hamburg utallige gange i forbindelse med mit arbejde, og af og til har der også været tid til at se lidt på byens spændende natteliv.

Jeg har flere gange besøgt et mindre, diskret sted, hvor der var stripshow, og hvor stripperne, når de ikke optrådte, hygge og drak med gæsterne.

Selvom det var lidt dyrt, og selvom der ikke var garanti for andet end at man fik lov til at drikke med en dejlig dame (man kunne dog være heldig mod behørig ekstra betaling), så synes jeg at dette sted var meget underholdende.

Der var så et par år, hvor jeg ikke kom der, og da jeg så igen ville besøge stedet, kunne jeg ikke finde det.

Er der nogen, der kan genkende stedet? (I bekræftende fald: Hvad hedder det eller hvor ligger der?) Findes det stadig eller er det lukket?

Jeg er ikke helt sikker, om det link Rejsenetværk sender her, er det du efterlyser. Men måske er det.

Jeg kan genkende lidt af beskrivelsen. Jeg har været der en eller to gange. Sidste gang for 3-4 år siden, hvor de mildest talt snød med afregning af drinks osv. efter at jeg ikke var interesseret i selskab af en ældre dame. Jeg glemmer aldrig denne oplevelse. Efterfølgende hørte jeg, at stedet var blevet lukket grundet bedrageri i flere tilfælde.

Jeg ved desværre ikke, hvad stedet hed, men det var ikke specielt stort og lå ikke så langt fra Laufhaus. Personligt håber jeg de har lukket det ned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetværk

Tak for linket. Jeg kender godt denne hjemmeside, og har – udover nogle lange gåture frem og tilbage i Hamburgs gader – forsøgt at finde stedet dér, men det er desværre ikke en af de natklubber, der er på listen.

Det er/var et pænt, intimt og hyggeligt sted, i centrum. Hvis der var 20 gæster, var der fyldt godt op.   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nis

Ja, det lyder som det sted, jeg efterlyser. Personligt har jeg dog haft gode oplevelser på stedet, men man skal være indstillet på at købe og betale drinks til pigerne, ellers er det ikke stedet. Og personligt er jeg altid gået efter mere end det, når jeg har besøgt stedet. 

I de år jeg er kommer der, har jeg dog ikke oplevet snyd, men der kan jo ske meget på et par år, og efter tyske forhold er/var det et dyrt sted at besøge, men ikke bare kostbart end en tur på Herbertstrasse hurtigt kan blive ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 minut siden:

@Nis

Ja, det lyder som det sted, jeg efterlyser. Personligt har jeg dog haft gode oplevelser på stedet, men man skal være indstillet på at købe og betale drinks til pigerne, ellers er det ikke stedet. Og personligt er jeg altid gået efter mere end det, når jeg har besøgt stedet. 

I de år jeg er kommer der, har jeg dog ikke oplevet snyd, men der kan jo ske meget på et par år, og efter tyske forhold er/var det et dyrt sted at besøge, men ikke bare kostbart end en tur på Herbertstrasse hurtigt kan blive ;) 

Ok - det var nok min "fejl", at jeg ikke var interesseret i hende, men hun var på alder med min mor, så det kunne jeg simpelthen ikke ..

Men uanset hvad, så formoder jeg at myndighederne fik lukket stedet ned. Kan dog ikke huske, hvem der har fortalt mig det, så hvis du går op i kildekritik, skal du ikke lytte til mig her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne denne klub udgøre et muligt alternativ på din tur:

Relax Nightclub

Relax-Nightclub 
Adenauerallee 30 
20097 Hamburg 
Telephone: +49 (0) 40 280 37 90

We are here for you from Monday to Friday 18.00hrs – 05.00hrs and Saturday 20.00hrs – 05.00hrs Closed on sunday

http://www.relax-nightclub.com/en.htm

På Google maps

https://www.google.com/maps/place/Adenauerallee+30,+20097+Hamburg,+Tyskland/@53.5528946,10.0128542,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47b18ee625a9798d:0x6cd20f48cacd305d!8m2!3d53.5528946!4d10.0150429

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetværk

Tak for forslaget. Jeg har faktisk overvejet Relex flere gange, har sågar talt med dørmanden en gang og har skrevet til stedet for at få flere oplysninger uden dog at blive væsentlig klogere. Så det tætteste jeg er kommet er en dialog med dørmanden, som lod mig forstå at det var ”dyrt, men godt.” Måske ikke den bedste sælger at have stående i døren, men omvendt troværdig og tillidsvækkende. 

Så vidt jeg husker, koster det €50 bare at komme ind! Og det kan man jo få noget for i Tyskland.  

For noget tid siden havde jeg faktisk besluttet mig for at nu skulle det være, men det endte så i stedet med et besøg på det berømte Paradise megabordel i Stuttgart, og det har jeg ikke fortrudt. (Har skrevet om oplevelsen i dette forum).

Men Relex er på listen. Jeg vil nok starte med bare at gå ind og se mig lidt omkring, købe en drink – drikke den (forholdsvis) hurtigt og forsvinde igen. Jeg har vitterlig ikke nogen idé om prisniveauet, men jeg forestiller mig at det er et sted, hvor det kan løbe op (og på et helt andet niveau end det sted, jeg efterlyser). Men jeg ved det ikke - endnu. 

Jeg lover at skrive her på forum, hvis jeg en dag får vovet mig derind. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 21/5/2018 at 14:59:

Jeg har flere gange besøgt et mindre, diskret sted, hvor der var stripshow, og hvor stripperne, når de ikke optrådte, hygge og drak med gæsterne.

Willst du mal zum Party - så besøg Club Frivol på Steindamm lige bag HBf

https://www.modelle-hamburg.de/locations/hamburg/st-georg/geil_poppen_party_6783.html

- det koster kun € 50,- om onsdagen og € 20,- nogen af de andre dage - ikke at der er decideret strip, men du kan sidde og hygge dig med pigerne, inden de lister afsted med kurven - og så er det med at løbe den anden vej rundt i Entengang ;-)

Finn1101 skrev, den 21/5/2018 at 18:54:

Jeg har faktisk overvejet Relex flere gange, har sågar talt med dørmanden en gang og har skrevet til stedet for at få flere oplysninger uden dog at blive væsentlig klogere. Så det tætteste jeg er kommet er en dialog med dørmanden, som lod mig forstå at det var ”dyrt, men godt.” Måske ikke den bedste sælger at have stående i døren, men omvendt troværdig og tillidsvækkende. 

Ja, det er sådan en hyggelig ældre fyr i rød liberi - tror måske at de ikke vil have almindelige gæster til at ødelægge stemingen - og kun er interesseret i virkelig "big-spenders"

Kan kun anbefale dig at tage på FKK istedetfor - her er der ikke noget med dyre drinks, krav om jakkesæt, men derimod hel- til halvnøgne unge piger, der gerne stiller sig til rådighed for private seancer til kun € 50/60,-/½ time ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...