Hop til indhold

Recommended Posts

bp122 skrev, for 2 timer siden:

Godt du kan sætte grænser, Emma!

Mit spørgsmål om du er dansk blev afklaret, men jeg vil stadig gerne høre om du har (mange) tatoveringer..?

 

Ja ønsker ikke at møde mennesker som ham. Jeg kunne os fornemme på ham at han var en lidt særlig type... virkelig unlikerble person.. telefondamen sagde os at pigerne plejer at sige de er optaget når han kommer fordi han er lidt stange.. nej ikke mange  og de er små:)

Knus Emma

Redigeret af Emma fro PG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar, du lyder både fornuftig - og ser hamrende dejlig ud!

Jeg vil gerne komme forbi tirsdag på PG. Især hvis du har en bikini du kan tage med (og på)..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emma fro PG skrev, for 2 timer siden:

Ja ønsker ikke at møde mennesker som ham. Jeg kunne os fornemme på ham at han var en lidt særlig type... virkelig unlikerble person.. telefondamen sagde os at pigerne plejer at sige de er optaget når han kommer fordi han er lidt stange.. nej ikke mange  og de er små:)

Knus Emma

Det passer ikke, det er noget du selv har fundet på, så jeg bliver nød til at fortælle sandheden selvom du siger du ikke vil diskutere, man kan alligevel ikke diskutere med nogen der taler usandt. Jeg er bestemt ikke unlikerble og jeg kommer altid til en pige når jeg kommer, og selv om der er lang ventetid kommer de alligevel ind i venteværelset og hilser på mig, inden de går ind til den kunde der venter. Mange af dem beder mig om at komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Guys who have visited Emma, and Emma herself I suppose, I have a quick boob question. I read big and hard (I like :D) but was wondering what her nipples are like, are they small? Any comparison pics from other girls, because I can't find any fully nude picture of her boobs, I have a fake boob fetish and I would love to visit Emma if the wares are right, so to speak ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
naudir skrev, den 2/7/2018 at 17:46:

Guys who have visited Emma, and Emma herself I suppose, I have a quick boob question. I read big and hard (I like :D) but was wondering what her nipples are like, are they small? Any comparison pics from other girls, because I can't find any fully nude picture of her boobs, I have a fake boob fetish and I would love to visit Emma if the wares are right, so to speak ;)

Small to normal:) .. no fried eggs here

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emma fro PG skrev, for 11 minutter siden:

Small to normal:) .. no fried eggs here

:D Thanks for the answer, from the babe herself, awesome. I was 100% gonna book you but I found out you're not working next week which is when I'm visiting CPH, I guess I'll have to save it for another visit.

 

EDIT: wait... I just checked the vagtplan again to be 100% sure and you are there now :O

Redigeret af naudir

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emma fro PG skrev, den 25/5/2018 at 21:18:

 and Yes i dropped 12 kg by a mistake so my boobs are to big.. im gonna gain weight again so og Will look more natural..

 

 

I might not be the norm here but what I love is that "too big", fake, tight boobs look. Have you gained weight back and looking more natural or are they still "stripper boobs"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
naudir skrev, 1 time siden:

I might not be the norm here but what I love is that "too big", fake, tight boobs look. Have you gained weight back and looking more natural or are they still "stripper boobs"?

Det er nok det bedste spørgsmål jeg nogensinde har set :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beøgte Emma sidste uge og havde en virkelig god oplevelse. Kan genkende meget af det (positive) der er skrevet. Hun er meget åben og snakkesagelig og under akten virkede hun til at have følelserne udenpå tøjet (jaja hun var nøgen) så man kunne mærke hvor tændt hun var. Jeg kan faktisk ikke huske en pige der har været så indlevende. Hun gik til den med sit blow og var nærmest ikke til at stoppe. Slank krop med store kunstige bryster der sidder som de skal. Ret unik i oplevelse - ny og uspoleret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

Er der nogen der ved om hun er stoppet? Jeg har kigget inde på pussygalores.dk og kunne ikke finde hende :(

Eller arbejder hun andre steder udover PG?

Redigeret af Maxi90

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 17 minutter siden:

Er der nogen der ved om hun er stoppet? Jeg har kigget inde på pussygalores.dk og kunne ikke finde hende :(

Eller arbejder hun andre steder udover PG?

Hvis man googler Emmas e-mail adresse finder man hurtig en dagsaktuel annonce på Annoncelight ang privat/diskret i Brøndby. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LilleSkutt skrev, den 29/11/2018 at 22:49:

Hvis man googler Emmas e-mail adresse finder man hurtig en dagsaktuel annonce på Annoncelight ang privat/diskret i Brøndby. :)

kan besøges privat men ikke på faste dage. man kan fange mig når det lige passer(:

Del dette indlæg


Link til indlæg
naudir skrev, den 6/7/2018 at 18:16:

I might not be the norm here but what I love is that "too big", fake, tight boobs look. Have you gained weight back and looking more natural or are they still "stripper boobs"?

Still stripper boobs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Micki skrev, for 18 timer siden:

Still stripper boobs

@Micki.. Lidt forvirret nu. Er det dig, der før var:o Emma? Måske er det bare tømmermændene der gør mig lidt langsom i låget:D

Tilbyder du rigtige kys? :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, for 7 timer siden:

@Micki.. Lidt forvirret nu. Er det dig, der før var:o Emma? Måske er det bare tømmermændene der gør mig lidt langsom i låget:D

Tilbyder du rigtige kys? :wub:

 

Det er mig har akiftet navn og ja ved kemi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Micki skrev, 1 time siden:

Det er mig har akiftet navn og ja ved kemi

Det lyder fantastisk. Jeg skriver en pb til dig<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha hvis der nogebsinde har stået 43 så er det den største fejl !!!! Er 22

Hed emma da jeg startede på pg.. måske derfor fejlen at jeg var debuterende

nu hedder jeg micki og hygger herhjemme 

Ellers er det fordi der er en ny emma i huset som bruger navnet skaæ jeg ikke kunne sige... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

Hvorfor stoppede du egentlig på pg? Mener også jeg så dig på menuen hos citygirls i Helsingør :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...