Hop til indhold

Recommended Posts

http://pussygalores.dk/

Had a great time with her. Small stripper type girl. Boobs way too big and hard for her body! Thought she was nice and naughty. Was willing and very peppy :-)  she isn’t 21 but no surprise there! Hope you will enjoy her too.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Emma på PussyGalores.

Det kan kun bekræftes at hun har store stenhårde bryster. Det skal dog også bemærkes at hun virker relativt uerfaren i faget, hvilket sagtens kan være positivt, hvis man er til sådanne noget. 

En lille nips der trods den ovenstående anmeldelse altså lader til at være først i tyverne efter min mening. Men det kan jo være svært at vurdere helt præcist :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Correct! Good to hear you had a good time with her. No doubt she is new. She told me she was 21 so hence my comment! Mid 20’s she is

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, den 21/5/2018 at 08:20:

http://pussygalores.dk/

Had a great time with her. Small stripper type girl. Boobs way too big and hard for her body! Thought she was nice and naughty. Was willing and very peppy :-)  she isn’t 21 but no surprise there! Hope you will enjoy her too.

 

Could she be the same Emma who was at Romantica some time ago?

Her measurements seem to be the same...

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, den 21/5/2018 at 08:20:

http://pussygalores.dk/

Had a great time with her. Small stripper type girl. Boobs way too big and hard for her body! Thought she was nice and naughty. Was willing and very peppy :-)  she isn’t 21 but no surprise there! Hope you will enjoy her too.

 

Heeey love (: i'm so Happy that u enjoyed my company AND i Remember you Because you have been my only English speaking friend  yet(: its true im totally like a baby in this business,  i had my debut One Month Ago... but now i know the place and know what to do so things just Got easier (: by the way its true that im not 21 to be honest.. but Thats what i was told to say ... and Yes i dropped 12 kg by a mistake so my boobs are to big.. im gonna gain weight again so og Will look more natural.. but thanks for the lovely comments!

dongding skrev, den 21/5/2018 at 08:20:

http://pussygalores.dk/

Had a great time with her. Small stripper type girl. Boobs way too big and hard for her body! Thought she was nice and naughty. Was willing and very peppy :-)  she isn’t 21 but no surprise there! Hope you will enjoy her too.

 

 

DSC_8725(1).jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

"and Yes i dropped 12 kg by a mistake so my boobs are to big."

Hader når det sker ;)

Men, bortset fra det, så ligner du/hun jo en lækker snack .. Tror vi ses :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg besøgte Emma var hun meget sød i starten, men pludselig sagde hun at hun ikke gad mere for hun kunne ikke lide det og tog tøjet på, jeg spurgte om jeg så kunne få nogen af mine penge tilbage når hun vil afslutte det midt i det hele, det kunne jeg ikke når vi nu havde knaldet. Hun spurgte om jeg mener at jeg bare kan gøre med hende hvad der passer mig fordi jeg har betalt for det, det sagde jeg at jeg ikke mener at jeg kan, men at hovedsagen er at jeg kan lide det. Så blev hun sur og gik, lidt efter kom hun ind igen med telefondamen og beskyldte mig for at mene at jeg bare kunne gøre med hende hvad der passer mig, jeg sagde igen at det ikke passede men det ville hun ikke diskutere, hun ville bare holde på sin løgn. Telefondamen sagde at jeg kunne få nogen af pengene tilbage, det sagde jeg var helt fint.

Redigeret af Zukla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden

Må lige ha købt popcorn og Cola, lyder til det her kunne blive underholdende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zukla skrev, for 6 timer siden:

Da jeg besøgte Emma var hun meget sød i starten, men pludselig sagde hun at hun ikke gad mere for hun kunne ikke lide det og tog tøjet på, jeg spurgte om jeg så kunne få nogen af mine penge tilbage når hun vil afslutte det midt i det hele, det kunne jeg ikke når vi nu havde knaldet. Hun spurgte om jeg mener at jeg bare kan gøre med hende hvad der passer mig fordi jeg har betalt for det, det sagde jeg at jeg ikke mener at jeg kan, men at hovedsagen er at jeg kan lide det. Så blev hun sur og gik, lidt efter kom hun ind igen med telefondamen og beskyldte mig for at mene at jeg bare kunne gøre med hende hvad der passer mig, jeg sagde igen at det ikke passede men det ville hun ikke diskutere, hun ville bare holde på sin løgn. Telefondamen sagde at jeg kunne få nogen af pengene tilbage, det sagde jeg var helt fint.

Du har betalt, og må ikke gøre, hvad der passer dig ? Du skal overveje at starte en borgerrettighedskamp. Jeg kommer til at tænke på Martin Luther King. Held og lykke - du har en vindersag. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zukla skrev, den 29/6/2018 at 14:48:

Da jeg besøgte Emma var hun meget sød i starten, men pludselig sagde hun at hun ikke gad mere for hun kunne ikke lide det og tog tøjet på, jeg spurgte om jeg så kunne få nogen af mine penge tilbage når hun vil afslutte det midt i det hele, det kunne jeg ikke når vi nu havde knaldet. Hun spurgte om jeg mener at jeg bare kan gøre med hende hvad der passer mig fordi jeg har betalt for det, det sagde jeg at jeg ikke mener at jeg kan, men at hovedsagen er at jeg kan lide det. Så blev hun sur og gik, lidt efter kom hun ind igen med telefondamen og beskyldte mig for at mene at jeg bare kunne gøre med hende hvad der passer mig, jeg sagde igen at det ikke passede men det ville hun ikke diskutere, hun ville bare holde på sin løgn. Telefondamen sagde at jeg kunne få nogen af pengene tilbage, det sagde jeg var helt fint.

Hvad er det dog du skriver ? Tænk dig lige lidt om inden du skriver noget for at ødelægge min forretning. For det første var der ikke særlig meget tid tilbage. Og for det andet så når jeg siger der er noget jeg IKKE kan li så skal du gudhjælpemig ikke sige at du har betalt for det så du kan gøre hvad der passer dig. Hvem tror du du er ? Jeg er Max sød men har nul tolerance med mennesker som dig . Og for det tredje .. Jeg var bestemt ikke sur jeg var stille og rolig.. men ja dit opslag er til GRIN (; andre kan heldigvis sige at de har haft en fest i mit selvskab (;

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emma fro PG skrev, for 2 timer siden:

Hvad er det dog du skriver ? Tænk dig lige lidt om inden du skriver noget for at ødelægge min forretning. For det første var der ikke særlig meget tid tilbage. Og for det andet så når jeg siger der er noget jeg IKKE kan li så skal du gudhjælpemig ikke sige at du har betalt for det så du kan gøre hvad der passer dig. Hvem tror du du er ? Jeg er Max sød men har nul tolerance med mennesker som dig . Og for det tredje .. Jeg var bestemt ikke sur jeg var stille og rolig.. men ja dit opslag er til GRIN (; andre kan heldigvis sige at de har haft en fest i mit selvskab (;

Det er løgn alt hvad du skriver, du håber på at folk vil tro på dine løgne fordi du gentager dem. Jeg har haft gode oplevelser med alle de andre glædespiger jeg har været sammen med og har altid respekteret deres grænser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emma fro PG skrev, for 3 timer siden:

Hvad er det dog du skriver ? Tænk dig lige lidt om inden du skriver noget for at ødelægge min forretning. For det første var der ikke særlig meget tid tilbage. Og for det andet så når jeg siger der er noget jeg IKKE kan li så skal du gudhjælpemig ikke sige at du har betalt for det så du kan gøre hvad der passer dig. Hvem tror du du er ? Jeg er Max sød men har nul tolerance med mennesker som dig . Og for det tredje .. Jeg var bestemt ikke sur jeg var stille og rolig.. men ja dit opslag er til GRIN (; andre kan heldigvis sige at de har haft en fest i mit selvskab (;

Emma! I'm in love!

In L O V E <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt du kan sætte grænser, Emma!

Mit spørgsmål om du er dansk blev afklaret, men jeg vil stadig gerne høre om du har (mange) tatoveringer..?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zukla skrev, for 12 timer siden:

Det er løgn alt hvad du skriver, du håber på at folk vil tro på dine løgne fordi du gentager dem. Jeg har haft gode oplevelser med alle de andre glædespiger jeg har været sammen med og har altid respekteret deres grænser.

Og jeg har altid haft gode oplevelser med andre end dig . Så get over it.  Du kan ikke bære gøre hvad der passer dig når du betaler for en kvinde.  Jeg gik fordi jeg ikke kunne li noget som helst af det du gjorde og så  sagde du at jeg ikke bare kunne stoppe fordi du har betalt for mig og du kunne gøre hvad du ville. Jeg synes du skal besøge en anden for eftertiden :) Du er ikke velkommen på mine vagter da jeg som sagt ikke tolererer din slags. Kan du have det godt. Jeg svarer ikke mere. Denne side er til at anmelde mig og det har du gjort. Det er ikke et sted at starte diskussion  . Mvh Emma from PG !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...