Hop til indhold

Brug af egne kondomer??

Featured Replies

Skrevet
NatasjaDelight skrev, Lige nu:

Bryder mig simpelthen ikke om følelsen. Det føles som om, at der er dyr eller sådan noget, som kribler på mine skamlæber :)

Ad! Ok, tak

vh. Piraten

• Svar 51
  • Visninger 5.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Seductiongirls
    Seductiongirls

Vi bruger ikke billige skod kondomer ( testvinder )  og er det sidste sted, hvor vi ønsker at spare penge  Næsten alle vores piger, bruger dem vi har i huset og ønsker kun at bruge dem pga sikker

• underdog40
    underdog40

Bare ikke de røde sataner....dem har jeg et mega problem med...ham eller hende der kom på den nederdrægtige idé er et skidt menneske  

• Det handler vel i bund og grund om, at pigerne bruger de kondomer, som de selv har, fordi de ved hvor de kommer fra. Ovenover er det jo fint fortalt, at nogle kan finde på narrestreger med medbra

Postede billeder

Skrevet

Jeg bruger et bestemt mærke som jeg selv køber da jeg hverken kan tåle husets mærke eller andre typer der kan købes derude. Jeg har altid 2 str liggende som passer de fleste. Jeg takker altid nej til selv medbragte kondomer da jeg ikke vil risikere irritationer i misen. 

Min mis er lidt  af en Diva :lol:

Redigeret af SEXY JASMIN HERLEV

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.