Hop til indhold
Tehtdk

Brug af egne kondomer??

Recommended Posts

Hejsa,

Er der en generel regel eller princip om at man ikke bruger sine egne kondomer og at GP'erne selv har nogen og at det bare er dem man bruger?. Har været ved et par stykker efterhånden og har selv haft kondomer med men begge gange har de brugt deres egen uden at spørge om jeg selv har med eller deslige. Medbringer af princip altid kondomer og har nogen på mig, både for min og andres skyld for dem ved jeg passer og virker godt på mig, kontra de der mange gange billige skod kondomer man får smidt i nakken for "næsten ingen penge".

Men er det bare ikke noget man gør, eller skal man gøre opmærksom på det / spørge om det før at man går i gang eller hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Mon ikke at der indforstået ligger en forståelse for, at GPerne bidrager med gummi.

Mange besøgende har ikke samme mulighed for at gå rundt med kondomer, de er måske gift ell i forhold og det ville vække mistanke.

Jeg har aldrig spurgt en besøgende - og har næppe tænkt over, at han kunne have egne med...

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 4 minutter siden:

Mon ikke at der indforstået ligger en forståelse for, at GPerne bidrager med gummi.

Mange besøgende har ikke samme mulighed for at gå rundt med kondomer, de er måske gift ell i forhold og det ville vække mistanke.

Jeg har aldrig spurgt en besøgende - og har næppe tænkt over, at han kunne have egne med...

Men hvis jeg nu fx nævnte som kunde at jeg selv havde kondomer med og om det var ok vi brugte dem. Ville det så være ok eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Tehtdk - jamen absolut.. Det ville da være helt naturligt.. der kan jo være forskellige årsager til det valg. Så ja da !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi bruger ikke billige skod kondomer ( testvinder )  og er det sidste sted, hvor vi ønsker at spare penge ^_^

Næsten alle vores piger, bruger dem vi har i huset og ønsker kun at bruge dem pga sikkerhed.

Der har været mange historier om gæster / kunder, der stikker hul i kondomer med nål osv og netop grundet dette, er pigerne på den sikre side ved brug af deres egne..

Så hvis nogen siger nej til at du bruger dine egne, kan du næsten være sikker på at dette er årsagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 13 minutter siden:

Tja man går da hellere ikke ned til frisøren med kam trimmer og sakse.^_^ 

Neh, men nu kan man jo heller ikke sammenligne :P. Immervæk noget forskel på Kam,trimmer og saks og så et kondom ;)

Seductiongirls skrev, for 7 minutter siden:

Vi bruger ikke billige skod kondomer ( testvinder )  og er det sidste sted, hvor vi ønsker at spare penge ^_^

Næsten alle vores piger, bruger dem vi har i huset og ønsker kun at bruge dem pga sikkerhed.

Der har været mange historier om gæster / kunder, der stikker hul i kondomer med nål osv og netop grundet dette, er pigerne på den sikre side ved brug af deres egne..

Så hvis nogen siger nej til at du bruger dine egne, kan du næsten være sikker på at dette er årsagen.

Personligt kunne jeg alrig finde på at stikke hul for hvorfor så overhovedet bruge kondom. Ønsker ikke og vil ikke gøre nogen gravide og ønsker ej heller nogen kønssygedomme. Har bare haft alt for mange dårlige erfaringer med kondomer der var for små, sad for dårlig eller på forskellige måde bare efterlod mig med en træls fornemmelse. Enten er de for små eller også så kan jeg ikke mærke en skid under sex og så ryger lysten altså bare :/. Og nu har jeg bare fundet kondomet der bare spiller max.

Men så må jeg bare spørge under forhandlingerne om det er ok at jeg selv medbringer kondomer pga de ovennævnte årsager. Og hvis det bliver et nej så må jeg enten sige nej tak eller lave et kompromis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Seductiongirls skrev, for 17 minutter siden:

Vi bruger ikke billige skod kondomer ( testvinder )  og er det sidste sted, hvor vi ønsker at spare penge ^_^

Næsten alle vores piger, bruger dem vi har i huset og ønsker kun at bruge dem pga sikkerhed.

Der har været mange historier om gæster / kunder, der stikker hul i kondomer med nål osv og netop grundet dette, er pigerne på den sikre side ved brug af deres egne..

Så hvis nogen siger nej til at du bruger dine egne, kan du næsten være sikker på at dette er årsagen.

Det forstår jeg simpelthen ikke. Er der en mulig årsag til at nogen skulle ønske at ødelægge kondomet? Jeg er i vildrede, kan nogen anføre et muligt motiv? 

Pft. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Arhh da jeg var en skurkeknægt i 70 erne og passe studiet og et job, på den lokale esso tank, lavede vi bitte små huller i kondomerne som vi solgte, det feste vi meget over dengang, men det var jo før aids o.s.v. Vi syntes bare det var sjovt at “Hansen”  skulle have gummi og så kunne kvinde blive gravid..en anden tid....men sjov og frisindet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Alkoholikeren skrev, for 6 minutter siden:

Arhh da jeg var en skurkeknægt i 70 erne og passe studiet og et job, på den lokale esso tank, lavede vi bitte små huller i kondomerne som vi solgte, det feste vi meget over dengang, men det var jo før aids o.s.v. Vi syntes bare det var sjovt at “Hansen”  skulle have gummi og så kunne kvinde blive gravid..en anden tid....men sjov og frisindet...

Jo, det forstår jeg, men her er det udlagt som om kunden skulle have interesse i enten smitte med kønsygdom, pådrage sig kønsygdom eller gøre en pige gravid? Det giver da ingen mening?

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilke kondomer er så jeres favoritter? Jeg er helt blank og ender bare med at købe dem der hænger yderst i supermakedet. 

Hos GP’er bruger jeg deres. Så det er kun når jeg laver noget ved siden jeg har brug for at købe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Seductiongirls skrev, for 3 timer siden:

Vi bruger ikke billige skod kondomer ( testvinder )  og er det sidste sted, hvor vi ønsker at spare penge ^_^

Næsten alle vores piger, bruger dem vi har i huset og ønsker kun at bruge dem pga sikkerhed.

Der har været mange historier om gæster / kunder, der stikker hul i kondomer med nål osv og netop grundet dette, er pigerne på den sikre side ved brug af deres egne..

Så hvis nogen siger nej til at du bruger dine egne, kan du næsten være sikker på at dette er årsagen.

Jeg elsker Seductiongirls (!) , men lige på kondomsiden synes jeg ikke specielt godt om valget.....virker lidt små/stramme og af en eller anden grund fjerner de, i mit tilfælde, for meget feeling. 

Hvis kunderne ikke selv må medbringe, kunne det så være en ide med et lille udvalg af kondomtyper? Eller er det bare mig der er sart? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 34 minutter siden:

Hvis kunderne ikke selv må medbringe, kunne det så være en ide med et lille udvalg af kondomtyper? Eller er det bare mig der er sart? 

Nej det er ikke kun dig der er sart. 

Jeg kan godt forstå hvis pigerne kun vil tillade deres egne kondomer af forskellige årsager, og så ville det være en rigtig god ide med et lille udvalg i størrelser på stedet . 

Har selv oplevet kondomer, der var så stramme at de bare fjernede følelsen fuldstændig, hvor det ville have været rart med et nummer større  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 17 minutter siden:

 

Har selv oplevet kondomer, der var så stramme at de bare fjernede følelsen fuldstændig, hvor det ville have været rart med et nummer større  

 

 

Nå, jeg synes altid de falder af før man når at få hældt dilleren ind ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg har en enkelt gang prøvet at selv ha’ kondom med og foreslog pigen at vi brugte den, det var en “sagami” ultratynd hvis jeg husker rigtig (det er en to-tre år siden), men det var intet problem for pigen, hun var faktisk lidt nysgerrig, og ville faktisk gerne prøve den og få noget erfaring med den :)

Konspirationsteorierne om mænd som prikker huller i deres egne kondomer tror jeg ganske enkelt ikke på :rolleyes: hvad skulle formålet dog være med det :P forstod måske hvis de ikke ville bruge det, men prikke hul – det gir’ ingen mening :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 26 minutter siden:

Nå, jeg synes altid de falder af før man når at få hældt dilleren ind ?? 

Du bør prøve de der opspændingskondomer...... de kommer med seler :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 22 minutter siden:

Du bør prøve de der opspændingskondomer...... de kommer med seler :ph34r:

Tak for tippet. 

Har hidtil klaret det ved at trække det ned om løgposen. Det virker nogenlunde. 

Det er ikke nemt med en 80/20 pik. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare ikke de røde sataner....dem har jeg et mega problem med...ham eller hende der kom på den nederdrægtige idé er et skidt menneske :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det handler vel i bund og grund om, at pigerne bruger de kondomer, som de selv har, fordi de ved hvor de kommer fra.

Ovenover er det jo fint fortalt, at nogle kan finde på narrestreger med medbragt gummi.

Det forstår jeg sådan set godt, at pigerne ikke syntes er rigtig sjovt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 16 minutter siden:

Det handler vel i bund og grund om, at pigerne bruger de kondomer, som de selv har, fordi de ved hvor de kommer fra.

Ovenover er det jo fint fortalt, at nogle kan finde på narrestreger med medbragt gummi.

Det forstår jeg sådan set godt, at pigerne ikke syntes er rigtig sjovt ;-)

Har bare svært ved at tro den med narrestregerne når at man skal til en GP. Kunne forstå en pige kunne finde på at gøre det for at snyde fyren til at gøre hende gravid...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 1 minut siden:

Har bare svært ved at tro den med narrestregerne når at man skal til en GP. Kunne forstå en pige kunne finde på at gøre det for at snyde fyren til at gøre hende gravid...

Tja, men så tænk på at der faktisk er fyre der besøger GP for at genere dem, mere end for at få sex. Jeg forstår godt pigerne. I øvrigt er det nok sådan at såfremt pigen kender dig, kan du bruge dine egne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 25 minutter siden:

Har bare svært ved at tro den med narrestregerne når at man skal til en GP. Kunne forstå en pige kunne finde på at gøre det for at snyde fyren til at gøre hende gravid...

Tænk på hvor stor efterspørgsel er på ydelser uden gummi....hvis der så "helt tilfældigt" går hul på medbragt gummi....ja, så er ydelsen pludselig uden gummi...

Det tror jeg, at de fleste piger ser som en skidt ting.

Der er utrolig mange røvhuller derude, men heldigvis osse mange flinke fyre.....og en masse dejlige piger <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aaah nogen ser vist for mange spøgelser.  Jeg har lejlighedsvis selv medbragt kondomer, typisk ved privat/diskret besøg.  Jeg har nu aldrig oplevet, at pigen blev mistroisk. Det har måske også noget at gøre med hvordan man fortæller det. Jeg har som regel bare taget hele pakken frem og sagt "hvis det er ok med dig, vil jeg gerne have at du bruger et fra min pakke".  

Mon ikke der i branchen reelt er større problemer med gæster, der forsøger at tage kondommet af under akten ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 17/5/2018 at 20:19:

Bare ikke de røde sataner....dem har jeg et mega problem med...ham eller hende der kom på den nederdrægtige idé er et skidt menneske :( 

Præcis. Det ser ud som om, at strengen er sprunget... Eller der er kraftig mens... Eller noget andet med blod, smerte, død og ødelæggelse...

Røde kondomer er i hvert fald en stemningsdræber for mig. Pigen/kvinden skal være mere end gennemsnitssexet og jeg mere end gennemsnitsliderlig, for at 'begejstringen'/blodpølsen ikke falder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Cumalot skrev, for 4 minutter siden:

Præcis. Det ser ud som om, at strengen er sprunget... Eller der er kraftig mens... Eller noget andet med blod, smerte, død og ødelæggelse...

Røde kondomer er i hvert fald en stemningsdræber for mig. Pigen/kvinden skal være mere end gennemsnitssexet og jeg mere end gennemsnitsliderlig, for at 'begejstringen'/blodpølsen ikke falder.

Fantastisk, jeg har lige haft besøg af ham der sælger kondomer og har ikke brug for kondomer, men blødte faktisk igennem min hvide nederdel og nu skriver Comalot om blod, smerte, død og ødelæggelse. Sikken overdrivelse i ordets forstand når et menneske er så sygt og nævne blod, smerte død og ødelæggelse i sin streng som er sprunget. 

Det der, er netop sygt og syg tankegang der skal stoppes.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...