Hop til indhold
Rejsenetværk

Tillyke til Knajten

Recommended Posts

Tillyke til Knajten :)

Konkurrence: Vind en halv time med Nikita Darling

viewtopic.php?f=4&t=346

Så har admin fundet en vinder - tillykke til Knajten med en halv time sammen med skønne Nikita

Vi får nok en anmeldelse af oplevelsen efterfølgende - glæder mig til at læse den.

Mon ikke det har overrasket både admin og os brugere at en sådan gevinst, over ca 6 uger kunne forårsage en strøm af anmeldelser i et antal der næppe var blevet skrevet uden denne gevinst mulighed?

Det er formidabelt at Eroguide har fået så meget medvind på så kort tid, at sitet allerede og mens vi stadig venter på lanceringen af version 2, har udviklet sig til reelt nr 2 community på nettet ved siden af Venuslogen med sine ca 10 år på bagen.

Det viser at den rette person kan tilbyde et gratis tilbud, der har eller kan få faktisk værdi for både piger og drenge. Om så planen er at udvikle en betalingsvinkel på sigt får tiden vise, men jeg tror at succeskriteriet for Eroguide i såfald kommer til at bero på en anden balance mellem brugerbetaling/annoncering, end som tilfældet eksempelvis er hos VL, der på sin måde har opnået kommerciel succes.

En indikation heraf kan være den reklameværdi det må have for, nu i dette tilfælde at have sit banner på i ca 6 uger, og det boost af trafik, aktivitet og brugere det har været med til at give sitet.

Det er altsammen udtryk for et meget betydeligt udbytte for en meget beskeden indsats - det kan der måske bygges videre på?

Jeg tror bare at det kræver en anden opbakning på sigt fra både piger og drenge, andet og mere end blot bruger betaling eller annoncering, hvis dette spor skal kunne lykkes langsigtet.

Ser at admin beder om forslag til emne piger via pm til den næste konkurrence, håber at også piger vil tilbyde at stille op, foreksempel for egen regning, ved udsigten til et forside banner og alt den opmærksomehd samme afstedkommer før og efter konkurrencen.

Hvis der er piger der selv vil sponsorere konkurrencen, kunne det måske være en ide med 2 givenster, 1 øst/ Sjælland, 1 vest/Jylland og øer?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Tak for det, ja jeg glæder mig, jeg har aldrig vundet noget nogensinde

så det var da en overraskelse, og jeg har fået lov af Nikita at bringe en fyldestgørende rapport..

Jeg skal besøge hende snarest i Randers.. og jeg glæder mig meget :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

TILLYKKE med en forkælelsestur hos Nikita til Knajten! (Og jeg er SLET ikke misundelig, nej!!! :? ).

Glæder mig til at læse beretningen fra oplevelsen.. ;)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror sgu, jeg ringer til Nikita og siger, at knajten tager 41 tilskuere med .. det vil han helt sikkert ikke have noget imod. Han kan jo betragte det som gangbang med solo-performance :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Jeg tror sgu, jeg ringer til Nikita og siger, at knajten tager 41 tilskuere med .. det vil han helt sikkert ikke have noget imod. Han kan jo betragte det som gangbang med solo-performance :D

Det er da rart du tiltror mig at kunne lave en forestilling

men jeg tror det vil komme til at knibe..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...