ZEUS 1592 Skrevet 10. Maj, 2018 (edited) https://www.apple.com/dk/newsroom/2017/09/apple-watch-series-3-features-built-in-cellular-and-more/ Nogen der ved hvad et apple watch 3 koster i thailand ? Ps ved godt det er i forkert forum, men forsøgt nu en halv time at udgive det her i efterlystninger. Med det resultat den bare popper op med at jeg enten skal linke noget og hvis ikke så trykke 2 gange på afsend besked. Men hvor intet virker. Så nu min tålmodighed brugt op, og smider det her Redigeret 10. Maj, 2018 af ZEUS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 486 Skrevet 11. Maj, 2018 https://www.apple.com/th/shop/buy-watch/apple-watch Det plejer ikke at kunne betale sig at købe den slags i Thailand. BB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 11. Maj, 2018 Du kan måske finde en kopimodel i Tukcom til halv pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 325 Skrevet 11. Maj, 2018 I Thailand skal du regne med at ALT er kopi'er. Med mindre du handle i de store indkøbscentre, men her er priserne nogle gange dyrere ende herhjemme. Sååååå - køb den slags herhjemme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hexxx 126 Skrevet 11. Maj, 2018 Enig. For dyrt, hvis det er til dig selv / brug i DK. Hvis du skal købe det til en i Thailand (og vil sikre thailandsk support) skal du regne med at det koster mindst det samme eller mere end i DK Det var i øvrigt mest series 1 og series 2 de havde - til priser højere end jeg ville give. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gregsom 85 Skrevet 11. Maj, 2018 Jeg kober gerne Apple i lufthavnen i UK, der er der 10% rabat. Maaske kan du vaerer heldig hvis du mellemlander et sted? Mvh G Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1100 Skrevet 11. Maj, 2018 Der er meget tit penge at spare i de store shopping centre i BKK eks https://www.paragondepartmentstore.com/promotion/119/POWER+MALL+SMART+TECHNOLOGY der har de før være konkurrence dygtige med priser billigere end i DK og med world wide warranty! Check dem ud , så får du også en hyggelig dag ud af det....hold dig fra MBK og Panthip Plaza medmindre du er til kopi ting...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alone2013 91 Skrevet 11. Maj, 2018 Bbullersen skrev, for 3 timer siden: https://www.apple.com/th/shop/buy-watch/apple-watch Det plejer ikke at kunne betale sig at købe den slags i Thailand. BB Samme priser som i DK - har lige været i THAILAND ... måske lidt dyrere ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alone2013 91 Skrevet 11. Maj, 2018 gregsom skrev, for 1 time siden: Jeg kober gerne Apple i lufthavnen i UK, der er der 10% rabat. Maaske kan du vaerer heldig hvis du mellemlander et sted? Mvh G Selv i lufthavnen i DUBAI er det IKKE billigere ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gregsom 85 Skrevet 11. Maj, 2018 Alone2013 skrev, for 2 timer siden: Selv i lufthavnen i DUBAI er det IKKE billigere ... Det skal nok passe, de fleste lufthavne jeg kommer i er det normal priser, men af en eller anden grund har Dixons Tax Free det billigere - man kan normal ogsaa forhandle lidt ekstra - gratis case etc. Feks. iPhone X 256 GB koster Apple UK 1149 men i lufthavnen 1099 Mvh G Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 11. Maj, 2018 (edited) Visti-Vistisen skrev, for 7 timer siden: Du kan måske finde en kopimodel i Tukcom til halv pris. Ligger det i Bangkok ? Rettelse , så lige det også ligger i Pattaya ihvertfald. Men spørgsmålet er stadig om større chance for udvalg af de her produkter i Bangkok vel ? Redigeret 11. Maj, 2018 af ZEUS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 11. Maj, 2018 pdrhan skrev, for 5 timer siden: Der er meget tit penge at spare i de store shopping centre i BKK eks https://www.paragondepartmentstore.com/promotion/119/POWER+MALL+SMART+TECHNOLOGY der har de før være konkurrence dygtige med priser billigere end i DK og med world wide warranty! Check dem ud , så får du også en hyggelig dag ud af det....hold dig fra MBK og Panthip Plaza medmindre du er til kopi ting...... Super info !! Ja for bare læst mig frem til at Apple faktisk var ca 1000 kr billigere i Thailand. Men var en artikel i 2016 Behøver nødvendigvis heller ikke være apple. Bare tændt på et smart watch nu. Fandt et som lidt tændt på. Kinavare og sikkert skod kvalitet, men billigt https://trendr.dk/collections/fitnessure-lobeure-skridttaellere/products/fitnoh-exquisite-fitness-ur-1?variant=8400688480300 Det her ur der tager det bare minimum 2-3 uger for levering. Og så prisen helt nede på 140 hos Ebay , men leveringstiden stadig de der 2-3 uger. Ville gerne have et nu, og rejser jo til Thailand om 14 dage. Derfor interesseret i steder hvor de sælger sådanne her smart watch. Kopi eller ej , hvis bare prisen er meget lav så intet at miste Sådanne steder findes der ikke rigtigt i Pattaya vel ? Mener hvor der er stort udvalg af sådanne ting ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1100 Skrevet 11. Maj, 2018 (edited) ZEUS skrev, for 45 minutter siden: Super info !! Ja for bare læst mig frem til at Apple faktisk var ca 1000 kr billigere i Thailand. Men var en artikel i 2016 Behøver nødvendigvis heller ikke være apple. Bare tændt på et smart watch nu. Fandt et som lidt tændt på. Kinavare og sikkert skod kvalitet, men billigt https://trendr.dk/collections/fitnessure-lobeure-skridttaellere/products/fitnoh-exquisite-fitness-ur-1?variant=8400688480300 Det her ur der tager det bare minimum 2-3 uger for levering. Og så prisen helt nede på 140 hos Ebay , men leveringstiden stadig de der 2-3 uger. Ville gerne have et nu, og rejser jo til Thailand om 14 dage. Derfor interesseret i steder hvor de sælger sådanne her smart watch. Kopi eller ej , hvis bare prisen er meget lav så intet at miste Sådanne steder findes der ikke rigtigt i Pattaya vel ? Mener hvor der er stort udvalg af sådanne ting ? Hvis du alligevel ønsker et billigt kopi smart watch er der et KÆMPE udvalg af disse i MBK Center i Bangkok - så vent med at købe til du så kommer til BKK,ved ikke hvor du skal bo men metrolinien fra Siam interchange kører lige til MBK (National Stadium) stationen så har du i hvert fald intet at tabe , lad være at bestille online før du tager afsted , dernede kan du se og prøve det samtidig! Når du så kommer ind i MBK tager du rulletrapperne op til 4 og 5 etage , det er der alt elektronik findes i alskens afskygninger! Go fornøjelse! Lad mig hører hvad du ender op med.... Redigeret 11. Maj, 2018 af pdrhan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 11. Maj, 2018 (edited) pdrhan skrev, for 1 time siden: Hvis du alligevel ønsker et billigt kopi smart watch er der et KÆMPE udvalg af disse i MBK Center i Bangkok - så vent med at købe til du så kommer til BKK,ved ikke hvor du skal bo men metrolinien fra Siam interchange kører lige til MBK (National Stadium) stationen så har du i hvert fald intet at tabe , lad være at bestille online før du tager afsted , dernede kan du se og prøve det samtidig! Når du så kommer ind i MBK tager du rulletrapperne op til 4 og 5 etage , det er der alt elektronik findes i alskens afskygninger! Go fornøjelse! Lad mig hører hvad du ender op med.... Super og tak for råd !. Det vil jeg gøre Min plan var netop også at droppe at købe over nettet og håbe jeg kunne finde noget nu jeg skulle til thailand. Den jeg linkede til ovenover som kostede 600 kr havde jeg ellers bestilt her i nat. Turde ikke vente hvis der var mulighed for at få den inden min rejse som er om 14 dage. Men googlede videre og fandt ud af at navnet på den var noget andet, og fandt så pludselig flere udbydere. Blandt andet Ebay hvor den ikke kostede mere end 140 kr. Så skyndte mig at få annulleret ordren. Og fuldstændigt korrekt at det er meget bedre at have den i hånden og se hvad der ellers er af udvalg der i MBK Centret. Meningen jeg skulle til Pattaya med det samme, men tager så 1-2 dage først i Bangkok. Og ser om jeg kan finde et hotel i nærheden og også hvor der er sjov. Nu slet ikke kendt i Bangkok, men er jo spredt og der kun været ved Nana plaza. MBK center hvor ligger det tættets på af følgende steder: Soi Cowboy, Nana Placa og Patpong ? Så se om jeg kan finde ud af bruge den der metro. Hvad ville en taxi koste der ca hvis det var ? Ved den sikkert ofte er langsommere end tog, men er bare ikke kvik der hvor jeg skal finde ud af noget hvor meget står på thailands og enkelt på engelsk. Redigeret 11. Maj, 2018 af ZEUS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1100 Skrevet 11. Maj, 2018 ZEUS skrev, for 3 timer siden: Super og tak for råd !. Det vil jeg gøre Min plan var netop også at droppe at købe over nettet og håbe jeg kunne finde noget nu jeg skulle til thailand. Den jeg linkede til ovenover som kostede 600 kr havde jeg ellers bestilt her i nat. Turde ikke vente hvis der var mulighed for at få den inden min rejse som er om 14 dage. Men googlede videre og fandt ud af at navnet på den var noget andet, og fandt så pludselig flere udbydere. Blandt andet Ebay hvor den ikke kostede mere end 140 kr. Så skyndte mig at få annulleret ordren. Og fuldstændigt korrekt at det er meget bedre at have den i hånden og se hvad der ellers er af udvalg der i MBK Centret. Meningen jeg skulle til Pattaya med det samme, men tager så 1-2 dage først i Bangkok. Og ser om jeg kan finde et hotel i nærheden og også hvor der er sjov. Nu slet ikke kendt i Bangkok, men er jo spredt og der kun været ved Nana plaza. MBK center hvor ligger det tættets på af følgende steder: Soi Cowboy, Nana Placa og Patpong ? Så se om jeg kan finde ud af bruge den der metro. Hvad ville en taxi koste der ca hvis det var ? Ved den sikkert ofte er langsommere end tog, men er bare ikke kvik der hvor jeg skal finde ud af noget hvor meget står på thailands og enkelt på engelsk. Jamen hvis du bor på Nana Plaza , så er det så nemt bare at tage metro toget fra Nana station og køre ind til Siam hvor du så bare krydser perronen og hopper på næste tog der kommer , den kører lige til MBK (National Stadium) som er endestationen og du går lige fra metrostation direkte ind i MBK , det kan ikke være nemmere , bor du ved soi Cowboy er det Asok station du skal stige på og samme fremgangsmåde , det er Sukhumvit Line der kører der...meget nemt at finde ud af , modsat en taxi fra Nana til MBK koster ca 60-70 THB og de kører samme vej bare under metroen som kører ovenover , der kan du så bare blive opholdt af trafikken på Sukhumvit Rd , jeg tager altid metro derude fra , det tager ca 10-15min fra Nana station Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 11. Maj, 2018 pdrhan skrev, for 2 timer siden: Jamen hvis du bor på Nana Plaza , så er det så nemt bare at tage metro toget fra Nana station og køre ind til Siam hvor du så bare krydser perronen og hopper på næste tog der kommer , den kører lige til MBK (National Stadium) som er endestationen og du går lige fra metrostation direkte ind i MBK , det kan ikke være nemmere , bor du ved soi Cowboy er det Asok station du skal stige på og samme fremgangsmåde , det er Sukhumvit Line der kører der...meget nemt at finde ud af , modsat en taxi fra Nana til MBK koster ca 60-70 THB og de kører samme vej bare under metroen som kører ovenover , der kan du så bare blive opholdt af trafikken på Sukhumvit Rd , jeg tager altid metro derude fra , det tager ca 10-15min fra Nana station Super og tak igen for god info. Så må vi se om jeg tør. Ikke sjovt hvis jeg havde ender i et tog til Nord Thailand Men nu info så se vi hvad jeg vælger. Taxi lyder ihvertfald også billigt, og godt jeg har en ca pris der at forholde mig til når der skal pruttes. For tror jeg vælger taxi. Så bare finde ud af hvor jeg vil bo denne gang. Tror det bliver soi Cowboy for at prøve det sted også. Sidste gang var det Nana Plaze. Afstanden (ganske vist på kort) ser kort og overskuelig ud. Se der også er andre storby centre i nærheden, så har jeg et par dage så ose lidt der. http://www.ruteplanner-afstand.com/ruteplan Så kan jeg de kommende dage lige nørde lidt rundt på kort og finde et passende hotel for et par dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 11. Maj, 2018 Så fandt jeg meget billigt men fint hotel lige ved soi Cowboy Bliver så tilbudt kørsel gennem Agonda. Men virker dyrt.. Hvad er ca prisen fra lufthavn til soi Cowboy ? Nogle der har det i hovedet ? Til Pattaya tænkt mig at booke Mr Taxi som sidste gang. Deres priser sindsygt lave og står lidt i kontrast til det tilbud jeg fik fra Agoda der lød på 172 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 12. Maj, 2018 Laver lige en anden tråd med forberedelse på selve turen. Så den her kan være om køb af smart watch i thailand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1100 Skrevet 12. Maj, 2018 (edited) Taxi fra airport til Sukhumvit er ca 200-300THB incl motorvejs afgift og drikkepenge hvis du bor der og tager metro , som jeg har beskrevet ender du i MBK!! det er sindsygt nemt at finde ud af og alt står på engelsk , mr Taxi til Pattaya er et godt valg , priser ligger på ca 1200THB Fra BKK til Pattaya - den anden vej ca 1000-1100THB Redigeret 12. Maj, 2018 af pdrhan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 13. Maj, 2018 pdrhan skrev, den 12/5/2018 at 09:32: Taxi fra airport til Sukhumvit er ca 200-300THB incl motorvejs afgift og drikkepenge hvis du bor der og tager metro , som jeg har beskrevet ender du i MBK!! det er sindsygt nemt at finde ud af og alt står på engelsk , mr Taxi til Pattaya er et godt valg , priser ligger på ca 1200THB Fra BKK til Pattaya - den anden vej ca 1000-1100THB Takker for info Men når du siger Sukhumvit, hvor er det så ? Vel ikke der hvor MBK centret ligger ? Jeg har allerede booket hotel lige omkring soi Cowboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1100 Skrevet 13. Maj, 2018 Soi cowboy ligger ved krydset Asoke/Sukhumvit så du tager bare metro sukhumvit line fra Asoke station ind til siam intercahnge , krydser perron og tager metro til MBK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg