Hop til indhold
Guest mature man

Tintin

Recommended Posts

Guest mature man
Nicolai97 skrev, for 3 timer siden:

tintinbaise.jpg

Det er osse en af mine "undersættelser" – hvad står der egentligt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 2 timer siden:

Det er osse en af mine "undersættelser" – hvad står der egentligt ;)

Noget i retning af:

- Det var da okay, hvorfor græder du?

- Jeg var elendig... gør mig til jomfru... det er hårdt at være en helt og blive ved med at være det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 5 minutter siden:

Noget i retning af:

- Det var da okay, hvorfor græder du?

- Jeg var elendig... gør mig til jomfru... det er hårdt at være en helt og blive ved med at være det.

Enig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
slip skrev, for 36 minutter siden:

Noget i retning af:

- Det var da okay, hvorfor græder du?

- Jeg var elendig... gør mig til jomfru... det er hårdt at være en helt og blive ved med at være det.

jeg fatter intet :P har i bare brugt google – det kan jeg osse –  eller kan i faktisk noget fransk :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 2 minutter siden:

jeg fatter intet :P har i bare brugt google – det kan jeg osse –  eller kan i faktisk noget fransk :lol:

Kan lidt fransk :) Men lige netop "me faire une pucelle" checkede jeg med google fordi jeg ikke syntes det gav mening :) 

Tænkte det måske er et fransk ordspil... må i så fald melde fortabt.

Meningen er måske bare at Tintin vil tilbage til albummerne hvor han ikke havde noget sexliv, fordi det var nemmere at være helt dér end i sengen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 1 time siden:

jeg fatter intet :P har i bare brugt google – det kan jeg osse –  eller kan i faktisk noget fransk :lol:

Jeg havde en fransktalende far og kan klare mig. Jeg måtte dog bruge ordbog til pucelle. 

Ved nærmere eftersyn er jeg ikke enig i oversættelsen til "J'suis un misérable!"   Her ville jeg sige: "Jeg er en stakkel".

Redigeret af Nicolai97

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicolai97 skrev, for 1 time siden:

Ved nærmere eftersyn er jeg ikke enig i oversættelsen til "J'suis un misérable!"   Her ville jeg sige: "Jeg er en stakkel".

Du har nok ret; jeg oversatte vist til hvad jeg syntes passede til situationen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Tintin har tilsyneladende osse været i Thailand – sammen med flere af hans gamle venner – tænker på hvad de har lavet ;)

Tintin in Thailand front page.jpg

Redigeret af mature man

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Tintin på ferie med den søde Kesa fra Randers :)

tintin og kesa.jpg

Redigeret af mature man

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, den 28/9/2018 at 17:10:

Tintin har tilsyneladende osse været i Thailand – sammen med flere af hans gamle venner – tænker på hvad de har lavet ;)

Tintin in Thailand front page.jpg

Professor Tournesol er i færd med at udvikle en vibrator som han vil have Kaptajn Haddock til at finansiere.  

Kaptajnen er IKKE INTERESSERET !!!!!!!       Fru Haddock støtter projektet.  Hun får aldrig noget. Kaptajnen ligger bare og snorker efter at have drukket rom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Nicolai97 skrev, for 14 timer siden:

Professor Tournesol er i færd med at udvikle en vibrator som han vil have Kaptajn Haddock til at finansiere.  

Kaptajnen er IKKE INTERESSERET !!!!!!!       Fru Haddock støtter projektet.  Hun får aldrig noget. Kaptajnen ligger bare og snorker efter at have drukket rom.

Under dække af Tintin’s popularitet forsøger Rastapopoulus at rekruttere nye og billige piger til hans bordeller i Grækenland,  samtidig med at han starter en narkoring i det nordlige Thailand også kaldet Den gyldne trekant ved grænsen til det østlige Burma.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Lagaffe skrev, den 26/9/2018 at 21:47:

ABEFBDE5-FFA3-4F3C-943D-ABD9A0CA0339.jpeg.f5899c2bbede273a87cb6a896466a7a4.jpeg

 

UHA hvis man ikke vil have et kys af Natacha er man .....................!!

Har tilladt mig at digte lidt ;)

tintin og natacha_m dk txt.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...