warmgun 4162 Skrevet 10. Juni, 2018 (edited) Midtj skrev, for 38 minutter siden: Ja, jeg foretrækker en gravhund. Min fransklærer sagde, at Mona Lisas uudgrundelige smil kom af, at hun blev slikket i fissen af en gravhund, mens hund blev malet. Redigeret 10. Juni, 2018 af warmgun 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 10. Juni, 2018 warmgun skrev, for 3 minutter siden: mens hund blev malet. Mona Lisa eller hunden ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 11. Juni, 2018 slip skrev, for 22 timer siden: MM du er tæt på_ frit men kildetro oversat: "Du godeste Terry, lad os hurtigt fortælle den pige at hun ingen trusser har på". Tak for info – jeg mener nu min egen fortolkning rammer mere præcis – han er jo ved at ta' frakken af så han kan dække pigen til han er jo en kedelig gentleman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 11. Juni, 2018 Tintin på Motel i Støvring – hvem er pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 11. Juni, 2018 LastResort skrev, for 22 timer siden: Mona Lisa eller hunden ??? Ups! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 12. Juni, 2018 Tintin i København – den lille havfrue holder pause Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 17. Juni, 2018 Nicolai97 skrev, for 1 time siden: Satans osse – skal man virkelig til at læse manualen – men det ser jo osse ud til at staklen ikke er udstyret med det "nødvendige værktøj" til at klare opgaven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 2. Juli, 2018 tænker på hvad rødhætte har i kurven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 2. August, 2018 Tænk jer lige om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 16. August, 2018 tintin download (1).jfif Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 17. August, 2018 (edited) Nicolai97 skrev, den 16/8/2018 at 12:05: Redigeret 17. August, 2018 af mature man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 18. August, 2018 mature man skrev, for 17 timer siden: Nicolai97 skrev, den 16/8/2018 at 12:05: Teksten siger: "Glem nu ikke, at jeg aldrig har fortalt nogen om dengang, jeg overraskede dig sammen med Terry!" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 18. August, 2018 Nicolai97 skrev, for 2 minutter siden: Teksten siger: "Glem nu ikke, at jeg aldrig har fortalt nogen om dengang, jeg overraskede dig sammen med Terry!" Det er sikkert rigtigt – jeg kan ikke læse fransk, men jeg kan godt li' at digte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 18. August, 2018 mature man skrev, for 1 minut siden: Det er sikkert rigtigt – jeg kan ikke læse fransk, men jeg kan godt li' at digte Det var også sjovt det, du skrev. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg