Hop til indhold

Recommended Posts

kasperaalborg skrev, for 1 time siden:

var det ikke lettere du svarede nej ,eller undlod med at skrive negativt ??

Spurgt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
norge79 skrev, for 19 timer siden:

Er det noen her som vet åpnigstidene til Cat ?

Hun har åbent mere eller mindre alle dag. Også helligdage. Jeg har fået tid som tidlig som kl 9 på en søndag (aftalt dagen før) har været der på helligdag. I søndags fik jeg en tid kl 16 og mens vi snakkede sagde hun at hun normal lukker kl 15 på en søndag, men der var ikke så travlt om formiddag, så fik jeg en tid.

Så bare ring eller test og bestil en tid... Hun bider ikke (Med mindre du kan lide det) og hun skal nok fortal dig om det kan lade sig gøre eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calif65 skrev, for 5 timer siden:

Hun har åbent mere eller mindre alle dag. Også helligdage. Jeg har fået tid som tidlig som kl 9 på en søndag (aftalt dagen før) har været der på helligdag. I søndags fik jeg en tid kl 16 og mens vi snakkede sagde hun at hun normal lukker kl 15 på en søndag, men der var ikke så travlt om formiddag, så fik jeg en tid.

Så bare ring eller test og bestil en tid... Hun bider ikke (Med mindre du kan lide det) og hun skal nok fortal dig om det kan lade sig gøre eller ej.

Takk så mye for svar , ser da ut som jeg kan treffe hun på kvelsdstid .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...