Hop til indhold

Recommended Posts

Hei jeg er helt ny bruger her inn,og vurderer og kjøre til Randers for en massasje av Cat. Er det bare Cat som jobber på dette sted og er spesielt denne tur med tunga rundt stjena som høres fantastisk ud  Er dette en vanlig service fra henne eller er dette bare til stamkunder ?

Takk for svar 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
norge79 skrev, for 3 timer siden:

Hei jeg er helt ny bruger her inn,og vurderer og kjøre til Randers for en massasje av Cat. Er det bare Cat som jobber på dette sted og er spesielt denne tur med tunga rundt stjena som høres fantastisk ud  Er dette en vanlig service fra henne eller er dette bare til stamkunder ?

Takk for svar 

Der har været mange problemer med Cat gennem tiderne. Når du laver en aftale med hende, skal du være absolut sikker på, hvad i har aftalt. Når hun er på toppen, er hun fantastisk, siger mange. (Jeg har aldrig besøgt hende, men har fulgt hende her på EG). Men ofte siger hun ja til det hele, og lader så en anden massøse tage det hårde arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker så mye for svar:-P er jo litt kjedelig å kjøre helt fra norge og at massasjen blir en nedtur:-| men overveier alikevel å ta turen. Er det noen brukere her som har besøkt henne i senere tid som kan fotelle meg om det er turen vert ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har egentlig aldrig haft problemer med aftaler med hende ... 

Allerede første gang jeg var der gik hun løs på min stjerne med tunge og fingre ... hun er meget glad for at lege dernede. Dog er hun ikke selv glad for at få den i stjernen ... 

Hun er hverken helt ung eller åleslank men hun er fræk og pervers ... 

@norge79 Jeg vil anbefale dig at du tjekker flere steder ud så du har et backup sted eller to hvis der nu skulle gå noget i vasken fra du laver en aftale til du når frem ... og det er jo også en lang tur at tage for bare et enkelt besøg :-p Om det er turen fra Norge værd skal jeg ikke kunne sige. Det er jo hvad man er til ... personligt ville jeg nok kigge mod Vejle. Der finder man både Am og Ten. Begge er et par dejlige og frække piger som giver sig meget hen og de er også med på det meste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
norge79 skrev, for 22 timer siden:

Takker så mye for svar:-P er jo litt kjedelig å kjøre helt fra norge og at massasjen blir en nedtur:-| men overveier alikevel å ta turen. Er det noen brukere her som har besøkt henne i senere tid som kan fotelle meg om det er turen vert ??

Eller du kan prøve Anni på Mariagervej de laver samme service:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok takk for tips, for ha det som en reserve plan hvis Cat skuffer meg :) må bare prøve massasje hos den dama for å ha prøvet det ut :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man få bad hos cat ?

Og kan i fortælle mere om hvordan hun ser ud? Har hun store/små og ægte / silicone bryster osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 6 timer siden:

Kan man få bad hos cat ?

Og kan i fortælle mere om hvordan hun ser ud? Har hun store/små og ægte / silicone bryster osv.

Søg i forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
steve skrev, for 11 minutter siden:

Det har jeg gjort og jeg fandt ikke svar på de to spg. Så derfor jeg spørger her i seneste post

Du kan ikk få Bad hos Cat, altså ikk den slags Bad du spør om :P 

Tilgengæld kan hun Bade din krop, mere end du formår, ha ha :-o 

Ja hun har silikone og forstår at vise dem for dig, ja der findes kun en Cat i Randers :D

Dog 20 m nede af samme gade kan du få Bad hos Sunshine hos Emmee, såfremt du 

Sku gå Tørskoet fra Cat :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, den 8/5/2018 at 10:00:

Eller du kan prøve Anni på Mariagervej de laver samme service:)

Samme service?? Kan du uddybe det?? Jeg har kendt anni i 7 år og jeg har aldrig oplevet i nærheden af det samme som cat. Men anni giver det bedste blow i Randers :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, det var så Pi jeg fik denne samme service af.....men ved Anni massage

hvis du har været hos cat, så behøver jeg ik uddybe for dig....skal lige siges jeg har ingen dårlig oplevelser hos cat, fik bare lyst til at prøve noget andet og spurgte hende direkte om hun kunne lave det samme som cat.....jo jo sagde hun....jeg var yderst tilfreds 

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 3 minutter siden:

Okay, det var så Pi jeg fik denne samme service af.....men ved Anni massage

hvis du har været hos cat, så behøver jeg ik uddybe for dig....skal lige siges jeg har ingen dårlig oplevelser hos cat, fik bare lyst til at prøve noget andet og spurgte hende direkte om hun kunne lave det samme som cat.....jo jo sagde hun....jeg var yderst tilfreds 

Du bliver hvis nød til at uddybe hvad samme service er, eller ved alle folk i Randers bare hvad cats service er :D ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 8 timer siden:

Du kan ikk få Bad hos Cat, altså ikk den slags Bad du spør om :P 

Tilgengæld kan hun Bade din krop, mere end du formår, ha ha :-o 

Ja hun har silikone og forstår at vise dem for dig, ja der findes kun en Cat i Randers :D

Dog 20 m nede af samme gade kan du få Bad hos Sunshine hos Emmee, såfremt du 

Sku gå Tørskoet fra Cat :razz:

Super tak for svaret. Men ærgerligt med manglende bad.

Redigeret af steve

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pi bruger tunge og finger ligeså meget som cat:) hun slår dog knap så meget som cat....

og så blev hun ved med at kalde mig “Sir” så tænker hun kan li og behage os mænd

lidt buttet dame, men dejlig fræk....ja okay jeg scorede også lige lidt billige point til slut:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er der nogen der har cats tlf nr for 50215022 kan jeg ikke komme igennem på. Og jeg kan ikke komme på thailisten....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
steve skrev, for 8 minutter siden:

Hej er der nogen der har cats tlf nr for 50215022 kan jeg ikke komme igennem på. Og jeg kan ikke komme på thailisten....

Thai listen er nedlagt. 

Brug Thai Kortet

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_jYz2OF_Jc_w7Sq7w-51EERYTRmY07R4&ll=57.342536748977096%2C8.551665000251774&z=7

Det er dog samme tlf nummer der er anført der på Kat. 

Når du finder det nye, hvis der er et nyt, må du gerne oplyse det i tråden: 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/83866-thai-kortet-jylland-og-fyn/?tab=comments#comment-749445

så jeg kan få det rettet. 

På forhånd tak :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 18/5/2018 at 11:51:

Thai listen er nedlagt. 

Brug Thai Kortet

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_jYz2OF_Jc_w7Sq7w-51EERYTRmY07R4&ll=57.342536748977096%2C8.551665000251774&z=7

Det er dog samme tlf nummer der er anført der på Kat. 

Når du finder det nye, hvis der er et nyt, må du gerne oplyse det i tråden: 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/83866-thai-kortet-jylland-og-fyn/?tab=comments#comment-749445

så jeg kan få det rettet. 

På forhånd tak :)

 

Jeg fik en tid med Kat i dag og det er den nr. (50215022) som jeg brugte uden problem (sms)...

Ud over det vil jeg bare sige at jeg har været hos Kat 5-6 gang siden jeg tog springet for ca et år siden og det har været tip top hver gang.

Jeg har prøvet to andre, en hos DAO (tror ikke hun er der mere), som var en meget sød ung dame og pænt, men prisen vare for høj ift ydelsen, og hun var ikke ret god til bj som jeg havde bestilt som ekstra (var mere som en hj faktisk).

Den anden var den meget omtalte Cream sidste uge... Hun er også en meget søde dame, flot efter min mening med god massage og en god bj (men ikke så god som Kats). Eneste problem der var jeg havde bestilt en time og var på gaden efter 30 min. Havde ikke brug for mere, men det var ikke det som jeg havde bestilt.

Alle de gang jeg har været hos Kat har der været fuld valgte for pengene... hver gang. Og jeg har ikke oplevet en dårlig dag. Måske klikke vi bare, det ved jeg ikke. 

Jeg forlade Danmark om ikke så længe og kommer til at savner hendes god massage mm ;). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mthom skrev, for 12 timer siden:

Hvad er hendes priser

For h... altså. 

Thai pigerne tager stort set samme priser Jytlland/Fyn, såen +_ 200 kr. Er det værd at gå op i??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 25/5/2018 at 01:03:

For h... altså. 

Thai pigerne tager stort set samme priser Jytlland/Fyn, såen +_ 200 kr. Er det værd at gå op i??

Ja hvis man ik har de sidste 200 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...