Hop til indhold

Overvejer at afvikle et GB...

Featured Replies

Skrevet

Jeg blev fravalgt selvom jeg altid kommer. Men du var åbenbart klogere så jeg vidste det endte således

Det er jo ligemeget du ikke holder flere når jeg alligevel bliver fravalgt

• Svar 51
  • Visninger 12.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Kære Mila. Nu bliver jeg altså nødt til at ytre mig lidt. Jeg er jeg jo desværre en af de useriøse, som blev nødt til at skuffe dig i søndags, også selvom det gjorde mig ondt at sige fra. Je

• Iscenesat Virkelighed
    Iscenesat Virkelighed

Mén der er kvinder, som tænder på netop dét? Skal de ikke bare ha’ lov til det? De gange jeg har været centrum for GB, da har dét ingenlunde været den følelse jeg har haft, nærmere tværtimod! -

• Go for it, hvis du har lyst. Men vær varsom med at leje en privat lejlighed, det er ikke alle udlejere, der synes det er fedt at finde ud af at deres seng er blevet skampulet ved et GB. Men held

Skrevet

Hun skal nok komme igen, det er jeg ret sikker på. Den drøm er ikke ødelagt, men bevaret.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.