Hop til indhold
Guest Milf GFE

Overvejer at afvikle et GB...

Recommended Posts

Guest Milf GFE

Hejsa,

siden jeg for et par år siden overværede et GB med to dejlige kvinder, har det spøgt i min hjerne, om jeg selv skulle arrangere et.

Tanken tænder meget!!!!

Tænker, at jeg vil leje en lejlighed via airbnb. Har tidligere brugt et sted i udkanten af Vejle, som vil være egnet. Hvis i kender til egnede steder, må i meget gerne sende mig en PB.

Jeg tænker en to-tre timer med med 5 dejlige mænd. så kan min frodige krop nok heller ikke holde til mere pik haha ;)

Prismæssigt tænker jeg kr. 1200 for to timer og 1500 for tre timer. Er det helt hen i vejret? Og et mindre gebyr gebyr up front kr. 150,- - til at dække mine opstartsomkostninger, hvis alle nu svigter mig på dagen. Det er jo desværre hørt før herinde. Og vil være mega øv, hvis jeg har gjort mig toplækker, har lejet stede købt ind og er sååååå tændt, og så går det hele i vasken.

Vil en velholdt kvinde i 40-rene med smukke store bryster, en god røv, en våd mis, som kan sprøjte og en smuk smuk mund, som elsker at sutte pik kunne tænde jer?

Send mig en PB, hvis i kunne være interesserede i at deltage. Så vil jeg vende tilbage med forslag til dato og tid og sted.

Der vil være en oppasser. En profil herinde, som jeg stoler på, tænker jeg vil takke ja til opgaven.

Giv lyd. Lyder ovenstående spændende, eller skal jeg bare glemme det og nøjes med mit normale setup som er P/D og en til to kunder om måneden? Har en helt almindelig hverdag med fuldtids job og barn og er derfor kun totalt deltids herinde, fordi jeg elsker sex.

knus

Mila

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 1 time siden:

Hejsa,

siden jeg for et par år siden overværede et GB med to dejlige kvinder, har det spøgt i min hjerne, om jeg selv skulle arrangere et.

Tanken tænder meget!!!!

Tænker, at jeg vil leje en lejlighed via airbnb. Har tidligere brugt et sted i udkanten af Vejle, som vil være egnet. Hvis i kender til egnede steder, må i meget gerne sende mig en PB.

Jeg tænker en to-tre timer med med 5 dejlige mænd. så kan min frodige krop nok heller ikke holde til mere pik haha ;)

Prismæssigt tænker jeg kr. 1200 for to timer og 1500 for tre timer. Er det helt hen i vejret? Og et mindre gebyr gebyr up front kr. 150,- - til at dække mine opstartsomkostninger, hvis alle nu svigter mig på dagen. Det er jo desværre hørt før herinde. Og vil være mega øv, hvis jeg har gjort mig toplækker, har lejet stede købt ind og er sååååå tændt, og så går det hele i vasken.

Vil en velholdt kvinde i 40-rene med smukke store bryster, en god røv, en våd mis, som kan sprøjte og en smuk smuk mund, som elsker at sutte pik kunne tænde jer?

Send mig en PB, hvis i kunne være interesserede i at deltage. Så vil jeg vende tilbage med forslag til dato og tid og sted.

Der vil være en oppasser. En profil herinde, som jeg stoler på, tænker jeg vil takke ja til opgaven.

Giv lyd. Lyder ovenstående spændende, eller skal jeg bare glemme det og nøjes med mit normale setup som er P/D og en til to kunder om måneden? Har en helt almindelig hverdag med fuldtids job og barn og er derfor kun totalt deltids herinde, fordi jeg elsker sex.

knus

Mila

Lyder godt :) Go for it..... og lad os endelige høre om det hvis du får stablet noget på benene :)

God fornøjelse <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Go for it, hvis du har lyst. Men vær varsom med at leje en privat lejlighed, det er ikke alle udlejere, der synes det er fedt at finde ud af at deres seng er blevet skampulet ved et GB.

Men held og lykke, har selv fundet ud af at GB kan være vældig hyggeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE
Oldtimer skrev, for 3 timer siden:

Go for it, hvis du har lyst. Men vær varsom med at leje en privat lejlighed, det er ikke alle udlejere, der synes det er fedt at finde ud af at deres seng er blevet skampulet ved et GB.

Men held og lykke, har selv fundet ud af at GB kan være vældig hyggeligt.

Denne udlejer ved godt, hvad hendes lejlighed bliver brugt til, da jeg legede den sidst. Det holder jeg ikke skjult. Og om det er en enkelt hyggestund med en særligt udvalgt eller et GB, tænker jeg, hun er ligeglad med. Pengene er jo gode nok :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 20 minutter siden:

Denne udlejer ved godt, hvad hendes lejlighed bliver brugt til, da jeg legede den sidst. Det holder jeg ikke skjult. Og om det er en enkelt hyggestund med en særligt udvalgt eller et GB, tænker jeg, hun er ligeglad med. Pengene er jo gode nok :D

Ja "Money doesn't talk...It swears" ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

tak for de mange kommentarer. jeg er dog ikke blevet så meget klogere ang., om en hverdag eller en lørdag formiddag er at foretrække??? tænker at det kunne være en tirsdag eller onsdag, hvis det skulle være en hverdag.

og jeg skal nok sende datoer ud i god tid = 3-4 uger før...., så kan kalendergymnastikken for håbentlig gå op for i hvert fald fem af jer.

knus

mila

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onsdag vil være fint for mig. Tror der vil komme flest hvis det er en hverdag om formiddagen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det går nok som det plejer med den slags... mange vil gerne, men når det kommer til stykket dukker få eller ingen op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder seriøst. Og jo en 40 årig dame som er glad for sex er altid tiltalende for mig. Hverdag er også at foretrække for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

For at beskytte min identitet og mit privatliv mest muligt, har jeg besluttet at melde forslag til dato og tidspunkt ud i en privat besked til interesserede.

Diskretion er en æressag for mig.

Så hvis der er nogen, som har meldt deres interesse i tråden, men ikke i en PB til mig, er i så ikke søde at sende en privat besked, så svarer jeg jer direkte.

Og jeg kan lige så godt sige det, som det er. Hvis alle, som har vist interesse i PB også kan på den dato, jeg sender, så kommer jeg til at skuffe nogen. Der er en nok potentielle deltagere til tre GB eller mere.

I har til i morgen aften. Dem jeg ikke har hørt fra i en PB der, vil ikke få en flere info.;)

Og hvis der stadig er mange, os  kan på datoen, så trækker jeg simpelthen lod. Fem deltagere og en i reserve, hvis der kommer et afbud.

Og jeg vil mindeligst anmode om en forudbetaling en uges tid inden på kr. 150,- - det indikerer ligesom en vis seriøsitet fra deltagernes side.

mange knus

mila

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

og det bliver en hverdag denne første gang. Sted er ikke booket pt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Tusind tak for den store interesse ift. min lille aktivitet. Og mange tak for de mange PB, som resulterer i, at jeg i weekenden sætter mig og udfylder et lille skema med interesserede og sætter små krydser ud for dem som kan, dem, som desværre ikke kan i denne gang, men som gerne vil inviteres, hvis successen gentages efter sommerferien i august måned. Og da jeg allerede nu fornemmer, at der er flere end de 4-5, som deltagerantallet er, så vil der blive trukket lod blande de interesserede herrer/profilnavne, og så vil dem, som endeligt deltager få en PB fra mig, om at de er 'de udvalgte' til min debut.

Glæder mig helt vildt..., uhm. 

Knus

Mila

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

ej, nu er jeg lige nød ti at komme til tasterne og spørge de herrer brugere herinde:

jeg har som tidligere fortalt fået pænt stor, positiv respons på min tråd herinde ang. min planlægning af et foreslående GB - mit første. Som jeg faktisk tager meget seriøst.

i dag vågnede jeg så op til flere PB med tilkendegivelserne ang. deltagelse, men OGSÅ et længere skriv fra en bruger herinde - du ved selv hvem (vil ikke nævne vedkommendes nickname - er nemlig et ordentligt menneske, som ikke hænger nogen ud), men vedkommende skrev, at han havde hjulpet flere med at afvikle GB gennnem tiden og en masse facts, men det som faktisk berørte mig meget (da jeg normalt er til gfe-siden af dette univers og til nærhed og hygge), men bare har haft denne drøm om et GB som et festfyrværkeri af sex og fed stemning og nærhed - men selvfølgelig også at jeg bliver 'brugt' på den gode, respektfulde måde - derfor har jeg også en oppasser med.

Nå, han skrev - nogenlunde ordret - at jeg skulle forvente at nogen af deltagerne bare ville betragte mig som 'kød', som skulle bruges - underforstået, at de ville være hårde ved mig, og  at det ville føles nedværdigende måske endda grænseoverskridende , fonemmmede jeg mellem linjerne - og at jeg skulle forvente at dem, som havde meldt sig til stort set alle ville falde fra - og så ville jeg stå med håret i postkassen - tolket til - at i bare ikke er til at stole på. 

Er det sandt...? Eller er der et gran sandhed i det? Eller tredje mulighed; han ville skræmme mig fra at afvikle det selv og anmode ham om at tage over, fordi det bare er SÅ farligt selv at tage initiativ til???

Er i syv sind. Så meld ind: overreagerer / misfortolker jeg et sådant skriv??

Synes faktisk, at jeg har været reel, ærlig og sober i min tilgang til denne aktivitet og håber, at dem, som har vist interesse er reelle og ikke bare tager fis/pis på mig.

Da alle er anonymei dette univers indtil man mødes, er det jo rimeligt omkostningsfrit at tage tykt pis på mit initiativ. Men mener faktisk, at jeg har forsøgt at gardere mig imod det ved at kræve en forudbetaling. Am i wrong? 

Min umiddelbare reaktion er, at selvfølgelig gennemfører jeg. Og melder ud efter Pinse til dem, som skal deltage efter jeg har trukket lod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at gøre et langt svar kort: 

ja der er mange useriøse, hvilket tidligere events bevidner. Om det forholdsvis beskedne tilmeldingsgebyr bevirker at kun seriøse henvender sig, skal jeg lade være usagt. 

 

Synes du skal forsætte med at håndtere dit event selv og ikke lade dig påvirke. Vi er mange der deltager på eventholderens betingelser for gensidig nydelse - dermed sagt er det en rigtig god ide, at have en bekendt i nærheden, så du ikke står alene med det hele, skulle der opstå en træls situation.

 

held og lykke med arrangementet

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at gøre et langt svar kort: 

ja der er mange useriøse, hvilket tidligere events bevidner. Om det forholdsvis beskedne tilmeldingsgebyr bevirker at kun seriøse henvender sig, skal jeg lade være usagt. 

 

Synes du skal forsætte med at håndtere dit event selv og ikke lade dig påvirke. Vi er mange der deltager på eventholderens betingelser for gensidig nydelse - dermed sagt er det en rigtig god ide, at have en bekendt i nærheden, så du ikke står alene med det hele, skulle der opstå en træls situation.

 

held og lykke med arrangementet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...