Hop til indhold

Recommended Posts

Pga. et afbud besøgte jeg Melinda Som holder til i nærheden af Kvickly på Amagerbrogade. Det er 100% pigen på billederne. Alderen passer nok meget godt. Hun er slank og velproportioneret og smilte sødt da jeg spurgte til priser og ekstra som heldigvis var i overensstemmelse med annoncen.  Jeg var på forhånd lidt skeptisk da hun er et ubeskrevet blad, men jeg synes at hun mere end levede op til mine forventninger. Jeg havde bestilt 15 min med anal til 600 kr hvilket er en rigtig god pris (som dog matches af Nati og Emilly).  Superfransk var inkluderet og uden konstant aftørring = godkendt herfra, men ikke i Superligaen. Det anale klarede hun også fint og der var god øjenkontakt hele vejen.

Alt i alt en god oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm har altid undret mig over hvor meget man når igennem på de 15min...især hvis det er med anal , lyder som det hastes igennem hvis man skal nå hele vejen rundt...måske jeg er forkert på den?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har en smule overbid, ja. Ikke noget der generede mig. Hun fortalte at kys var ekstra, men i kampens hede kyssede hun alligevel så det er nok et sprøgsmål om kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige haft hende på besøg. Jeg bestilte en time til 1300 kr. Og jeg kan kun tilslutte mig Waveriders beskrivelse. Jeg kommer helt sikkert til at se hende igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 1 minut siden:

va med det engelske - til samtaleniveau?

Det er svært at svare på, men jeg vil sige: middel. Men hun er rigtig sød og vil gerne konversere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mekkeren
riberhus skrev, den 5/5/2018 at 17:09:

Hej WR

Hun ser sød ud, dog med en smule overbid...passer det?

va med kysseriet, gjorde i det, var det ok?

Ja hun har et pænt overbid, det er dog for mig ikke generende.  Hun er sød nok , spiller lidt genert, ser ud som på billeder. Og hun gør alt uden hvis man tør..  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg kommet hjem fra et ganske behageligt ophold hos Melinda på Amager. Jeg ringede ind, lidt over middag for at høre, om hun var på arbejde og om jeg kunne komme forbi... det ville dog afhænge af lokationen, hvorvidt jeg ville kunne komme, og det står der jo ikke noget om i annoncen. Jeg ville få adressen på SMS sagde hun, og siden foregik kommunikationen over SMS. Stedet ligger som nævnt på Amager, ikke så langt væk fra motorvejen. Fint nok ift hvis man kommer i bil. Ved ikke, med bus og metro... Vi fik aftalt et tidspunkt for mit møde - og så var det jo bare at glæde sig :-). 10 minutter inden jeg havde aftalt at komme, fik jeg en ny SMS om hvorvidt vi stadig havde en aftale - det havde vi ;-) og kort tid efter blev jeg lukket ind. Stedet er ganske diskret med egen indgang, meget tæt på parkeringspladser.
Da jeg kom ind, blev jeg mødt af denne skønne sag. Billederne passer og Melinda skulle vise sig, at være et yderst behageligt selskab.
Jeg bestilte en time, da jeg godt kan lide at have god tid. Og så gik det ellers derudeaf. Vi startede med et fælles bad, hvor der blev kysset og aet. Dernæst var det videre i dobbeltsengen :-D. Melinda var slet ikke berøringsangst og fik mig til at føle mig rigtigt godt tilpas. Undervejs var der masser af kæleri og frækt øjenkontakt; det er jo ikke til at stå for. Vi kom igennem forskellige stillinger, hvor jeg kunne nyde hendes flotte krop og naturlige bryster, inden jeg måtte overgive mig, og komme i hendes mund :-P (som aftalt). Melinda suttede og slugte velvilligt, inden hun igen kiggede på mig med et stort grin, skønt. Så fik vi talt lidt om livet, inden jeg mente det var på tide for mig, at komme videre, ganske veltilpas. Jeg blev tilbudt et nyt bad, men nøjedes med en hurtig afvaskning.
Alt i alt, et meget vellykket besøg - og varme anbefalinger til Melinda. Hun ved ikke, hvor længe hun bliver, men er der kunder nok, er hun her nok til juni/juli :-D så jeg satser klart på at komme forbi igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Mekkeren skrev, 1 time siden:

Ja hun er dejlig nok, fik du fuld cocktail uden :ph34r:?

Nej. Sex'en var med kondom. BJ var uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har på baggrund af de fine anmeldelser også været forbi og er helt enig..

Sød, glad og serviceminded pige med ganske fornuftige priser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mekkeren

Ja ,spurgte hende for sjov sidst hvor mange i denne uge uden....jeg kan ikke huske hvem jeg har gjort det med eller ikke var svaret mens hun vendte blikket bort....meget betryggende :huh: og så sagde hun at hun spiste nogle piller så hun ikke fik sygdomme......:rolleyes:

Redigeret af Mekkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mekkeren

Ahh kom nu....bare lidt klamydia...med 1 måneds udflåd og følelsen af glas i urinrøret ved vandladning og erektion....bare lækkert ;)

Been there ,done that. . Iøvrigt efter en anden ung ungarer der fristede 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mekkeren

Havde ellers indtryk af at hun ville blive noget tid,måske der var kommet rust i undervognen..  

 

Redigeret af Mekkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...