Hop til indhold
Guest Enzo L'uri

Hvornår er man blevet straffet tilstrækkeligt ?

Recommended Posts

Guest Piraten

Jeg synes faktisk det hele står og falder med hvordan pigerne er blevet behandlet. Hvad står til troende? Flere af pigerne har udtalt  at de er blevet dårligt behandlet. Hvordan og hvorledes ved vi vel ikke endnu. Rescue51? Hvis Hybris er med i arrangørgruppen, så må hans indlæg da vist tages med et gran salt. Moralsk forkasteligt, uden tvivl, jeg vil ikke skjule at jeg håber at manden bliver straffet.

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har overhovedet ikke ondt af ham ! 

Men så interesseret han er i miljøet, så genoptager han vel interessen på et tidspunkt 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, den 3/5/2018 at 08:27:

Hvad siger i ?

Rent juridisk har han ikke modtaget nogen straf. Men uanset hvor meget han bedyrer sin uskyld, så vil der hos almindelige mennesker ikke være tvivl om, at han rent faktisk har tjent penge på disse arrangementer, og formentligt arbejdet med nogle piger som ikke har været deres livssituation bevist (dvs. en form for lovlig udnyttelse af svage mennesker). Problemet er bare, at Politiet næppe kan løfte bevisbyrden, og han derfor slipper for straf.

Moralsk kommer han til at skulle modtage sin straf i form af offentlig fordømmelse resten af sit liv - og det må han bare leve med.

Det eneste medfølende man kan sige om ham, er at han har været så tude dum ved ikke at erkende, at han rent faktisk lever i et samfund, hvor et stor flertal ikke mener at det er et godt/sundt liv at betale for sex, og hvor et meget stort flertal går ind for at det skal være ulovligt at "hjælpe"/tilskynde andre til at et liv hvor betaling for sex en en normalitet (rufferilovgivningen).

At han i forvejen var/er en offentlig person (som politiker), gør ham bare til endnu et større fjols.

Personligt mener jeg ikke, at han kan straffes nok moralsk, idet jeg mener, at det er dybt umoralsk på nogen måde at hjælpe/tilskynde andre til et liv med betalingssex - uanset om vedkommende man "hjælper" giver udtryk for at det frivilligt/selvvalgt osv. eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Per Zeidler har haft fat i talrige piger for at lokke dem til at være midtpunkt i udlevelsen af hans egne fantasier: Så mange mænd som muligt der knalder en eller flere piger - og helst uden gummi. 

Piger skulle altid acceptere Zeidlers krav: De skulle "prøve køres", Zeidler stod for alt kommunikation med de gæster der kom og setuppet, og de skulle acceptere at det var uden gummi.

Det er ikke en skid sympatisk i mine øjne! Og jeg ved at flere piger ville have været interesseret, hvis ikke det hele udelukkende skulle køre efter Zeidlers præmisser. 

Det er muligt at pigerne fik den største del af kagen, men det gør det ikke hverken iorden eller lovligt. 

Der har været en del indlæg herinde fra de mandlige deltagere, hvor der er blevet berettet om hvor glade pigerne var for arrangementerne. Men så er det sku da lidt tankevækkende at disse piger så ikke efterfølgende har stået i kø for at arrangere deres egne arrangementer. 

Prøv at forestil jer at i finder ud af at jeres partner har været utro (ved ikke hvilke aftaler Zeidler har haft med sin kone) og at så ikke bare er en sekretær fra rådhuset, men at din partner har været hovedmand for noget så ekstra ordinært som gangbang parties! Den må alligevel være svær at stå model til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Prinz skrev, for 10 timer siden:

Per Zeidler har haft fat i talrige piger for at lokke dem til at være midtpunkt i udlevelsen af hans egne fantasier: Så mange mænd som muligt der knalder en eller flere piger - og helst uden gummi. 

Piger skulle altid acceptere Zeidlers krav: De skulle "prøve køres", Zeidler stod for alt kommunikation med de gæster der kom og setuppet, og de skulle acceptere at det var uden gummi.

Det er ikke en skid sympatisk i mine øjne! Og jeg ved at flere piger ville have været interesseret, hvis ikke det hele udelukkende skulle køre efter Zeidlers præmisser. 

Det er muligt at pigerne fik den største del af kagen, men det gør det ikke hverken iorden eller lovligt. 

Der har været en del indlæg herinde fra de mandlige deltagere, hvor der er blevet berettet om hvor glade pigerne var for arrangementerne. Men så er det sku da lidt tankevækkende at disse piger så ikke efterfølgende har stået i kø for at arrangere deres egne arrangementer. 

Prøv at forestil jer at i finder ud af at jeres partner har været utro (ved ikke hvilke aftaler Zeidler har haft med sin kone) og at så ikke bare er en sekretær fra rådhuset, men at din partner har været hovedmand for noget så ekstra ordinært som gangbang parties! Den må alligevel være svær at stå model til. 

Lokke dem..."prøvekøre" dem...

Tvivler sgu på at der har ligget noget som helst element af reel tvang bag Per Zeidlers rekruttering af kvinder til dette her...

Er de blevet tvunget og kan dette bevises, ja så er det vel strafbart ?

Er de ikke blevet tvunget, ja hvad er så egtl. problemet ?

Jeg skal gentage, at Per Zeidler ikke er en ener - muligvis er han væk for en tid eller permanent, men bag ham vil der altid være en til og en til og en til - medmindre kvinderne selv står som arrangører for den fulde pakke, hvilket er sjældent set...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anilingus skrev, for 2 timer siden:

Hvis han skal dømmes for noget, så vil det være for rufferi.

Hvis der var tale om "reel tvang", ville det være menneskehandel. Dette er dog ikke er tilfældet her.

Derimod er der langt større sandsynlighed for at han har brugt sin psykiske (og økonomiske) overlegenhed til tiludnyttelse af nogle svage kvinder. F.eks. misbrugere, psykisk syge, traumatiserede, lav-intelligens osv. (hvilket også er et stort problem i resten af GP-branchen). Desværre vil dette i stor udstrækning være fuldt lovligt - men dog dybt umoralsk.

Rufferi og udnyttelse.

Jeg skal gentage, at Per Zeidler ikke er en ener - muligvis er han væk for en tid eller permanent, men bag ham vil der altid være en til og en til og en til - medmindre kvinderne selv står som arrangører for den fulde pakke, hvilket er sjældent set...

At der er mange der gør noget, betyder ikke at det er ok i det enkelte tilfælde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, for 3 timer siden:

Lokke dem..."prøvekøre" dem...

Tvivler sgu på at der har ligget noget som helst element af reel tvang bag Per Zeidlers rekruttering af kvinder til dette her...

Når du vælger at citere mig, gider du så godt forholde dig til hvad jeg skriver, fremfor hvad der åbenbart foregår i din hjerne? 

Jeg har ikke skrevet noget om at Per Zeidler direkte har tvunget nogen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

I politik gælder alle knep, og det er meget "normalt" at det gris man har på sine modstandere lækkes til pressen (gerne i en valgkamp). Politisk og i familiær samhæng er det jo åbentlyst at det har haft nogle alvorlige omkostninger. Det får den slags sager altid, så intet nyt her.

Ser vi så lidt nærmere på hans GB arrangementer, så er jeg nu ikke så sikker på, de adskiller sig markant modbydeligt fra så mange andere arrangementer, hvor mænd gerne vil "hjælpe" pigerne med det ene eller andet.  Jeg vil være tilbøjelig til at mene, at hvis han ikke havde været politiker, men en ganske almindelig borger med et helt almindeligt job, så ville han stadig arrangere GB.   Jeg har kigget lidt i arkiverne, og han har været rimelig aktiv, og det er faktisk ikke meget der tyder på, at nogen dengang havde specielt lyst til at træde frem og enten advare eller bare fordømme disse arrangementer -  så..........

Jævnligt oprettes der tråde på EG hvor en eller anden mand "har fået til opgave" at arrangere nogle særlige fantasier for en kvinde.  Her er der faktisk ikke mange der stiller spørgsmålstegn ved denne "hjælpsomhed".  Det fleste skriver typisk "fedt, jeg er med".  

Nu er der så tale om en tidlige politikker, og....... så er det pludseligt så forfærdeligt, faktum er nok snarere at de fleste holder kæft, når man ser noget på EG, der burde få nogle røde lamper til at blinke. Der er sgu lidt let købt, nu at stille sig op i køen og smide benzin på bålet.  

Min pointe er ikke at forsvare manden, men derimod at opfordre til en generel mere kritisk holdning til mange af de  arrangementer og efterlysninger der løbende oprettes på EG. Og så har jeg et stille håb om, at kvinderne i højere grad end nu, selv styrer og planlægger deres arrangementer.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som tidligere antydet, så har jeg lidt svært ved at dele hele denne forargelse.

Manden har ofret sin tid og passion for det frække med store konsekvenser til følge, skulle vi ikke lige trække vejret dybt i mellemgulvet?

Og rufferi §'en, er den ikke bare et fortidslevn, som hurtigst muligt burde afskaffes?

Hvorfor er det værre at udleje lokaler til utugt end til fremstilling af pesticider?

Er rufferi så stor en forbrydelse, eller er der bare tale om et skridt på vejen til prostitutionsforbud blandt de sidste dages hellige?

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

I politik gælder alle knep, og det er meget "normalt" at det gris man har på sine modstandere lækkes til pressen (gerne i en valgkamp). Politisk og i familiær samhæng er det jo åbentlyst at det har haft nogle alvorlige omkostninger. Det får den slags sager altid, så intet nyt her.

Ser vi så lidt nærmere på hans GB arrangementer, så er jeg nu ikke så sikker på, de adskiller sig markant modbydeligt fra så mange andere arrangementer, hvor mænd gerne vil "hjælpe" pigerne med det ene eller andet.  Jeg vil være tilbøjelig til at mene, at hvis han ikke havde været politiker, men en ganske almindelig borger med et helt almindeligt job, så ville han stadig arrangere GB.   Jeg har kigget lidt i arkiverne, og han har været rimelig aktiv, og det er faktisk ikke meget der tyder på, at nogen dengang havde specielt lyst til at træde frem og enten advare eller bare fordømme disse arrangementer -  så..........

Jævnligt oprettes der tråde på EG hvor en eller anden mand "har fået til opgave" at arrangere nogle særlige fantasier for en kvinde.  Her er der faktisk ikke mange der stiller spørgsmålstegn ved denne "hjælpsomhed".  Det fleste skriver typisk "fedt, jeg er med".  

Nu er der så tale om en tidlige politikker, og....... så er det pludseligt så forfærdeligt, faktum er nok snarere at de fleste holder kæft, når man ser noget på EG, der burde få nogle røde lamper til at blinke. Der er sgu lidt let købt, nu at stille sig op i køen og smide benzin på bålet.  

Min pointe er ikke at forsvare manden, men derimod at opfordre til en generel mere kritisk holdning til mange af de  arrangementer og efterlysninger der løbende oprettes på EG. Og så har jeg et stille håb om, at kvinderne i højere grad end nu, selv styrer og planlægger deres arrangementer.  

Det lød til at der var flere med til at arrangere, men ja de røg ikke i spotlight, de havde nok ikke et spændende arbejde. 

Det med at ingen sætter spørgsmålstegn, eller at de synes at alt har været fint, til de til de har oplevet, det er ikke første gang at det emne har været herinde ( nu mener jeg andre grene end gangbang ), sådan vil det altid være, for evigt tror jeg... Både herhjemme og i udlandet 

Folk er kun opmærksomme på, om de får "value for money"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Prinz skrev, for 2 timer siden:

Når du vælger at citere mig, gider du så godt forholde dig til hvad jeg skriver, fremfor hvad der åbenbart foregår i din hjerne? 

Jeg har ikke skrevet noget om at Per Zeidler direkte har tvunget nogen!

Du fremfører en gedigen omgang von hörensagen, ved at fremkomme med påstand om at han har haft fat i talrige piger og har lokket dem og "prøvekørt" dem...

Hvor ved du det fra, og er det kvinderne muligvis påstår rigtigt?

Nogle liker dit indlæg, måske de ved noget, måske ikke - et like er jo ikke just noget der kan belyse tingene nærmere.

Har manden ikke brugt tvang er det der er sket, sket frivilligt...

Så kald det udnyttelse af svage, naive o.s.v. kvinder - men det ændrer ikke på, at dette altså ikke er strafbart...

Som andre også skriver herinde, ja så savnes der kvinder, der selv kan stå for deres egne arrangementer fra ende til anden - for i så fald bestemme de jo selv.

Dog sker det sikkert sjældent - hvorfor? 

Ja, hvorfor er nogle individer alm. lønslaver, mens andre er chefer og ledere, der påtager sig det andre ikke gider eller egner sig til ?

Redigeret af Anilingus
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Det lød til at der var flere med til at arrangere, men ja de røg ikke i spotlight, de havde nok ikke et spændende arbejde. 

Det med at ingen sætter spørgsmålstegn, eller at de synes at alt har været fint, til de til de har oplevet, det er ikke første gang at det emne har været herinde ( nu mener jeg andre grene end gangbang ), sådan vil det altid være, for evigt tror jeg... Både herhjemme og i udlandet 

Folk er kun opmærksomme på, om de får "value for money"

_ja, skåret ind til benet er det desvære nok sandheden.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg anmeldte hans evige ‘ivrige falske’ opmuntringer til moderationen. Både han og hans kumpaner.... ikke fordi at han tjente penge på det, det er der såmænd så mange der gør. Men fordi at han helt åbenlyst lavede reklame uden at være ‘registeret’ herinde som ‘klinik, arrangør’ eller hvad hulen man kalder sådan en som ham og bla ‘pikken’. Jeg fik besked tilbage om at moderationen var 100% sikker på at han ikke var arrangør, men bare en ivrig GB gæst. Han slog jo aldrig sine GB op som arrangør.....altid kun med hans sædvanlige bræk om ‘se her....uuuuh Jeg skal såååå meget med’. 

Jeg har ikke mere ondt af ham end af en Mutter som bliver taget for rufferi. Det er nøjagtigt det samme. At tro at han har arrangeret de her GB’s fordi at han bare var liderlig og glad for GB’s er ærlig talt en naiv tankegang. Retssagen kommer vi til at vente længe på - politiet og anklagemyndigheden har aldrig travlt i den slags sager. 

Han satte sin families privatliv over styr - altsammen fordi at han var en grådig tumpe. Og at han klynker nu.... tjaaaah han klynkede sq ikke da han tog 50% fra de ‘liderlige piger med sultne øjne’..... Han er ikke en stakkel. Han er en beregnende iskold skid. Og lur mig om hans kone ikke vil give mig ret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Tak Trinetease, rart at du bekræfter min mistænksomhed og alle mine fordomme. Jeg “vidste” jeg kunne lugte råddenskaben langt væk og nu må alle hans tro væbnere da også snart kunne indse at han ikke fortjener deres forsvar.

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er forstemmende at læse denne folkedomstols domsafsigelse incl. motivationen. 

Ingen af jer aner om pigerne har gjort det frivilligt, om han har tjent mange penge, om han bare tænder på konceptet om, om, om. 

I udtaler jer på baggrund af fornemmelser, gammel testamentelige moralske skrupler ( og det som EG bruger?) rygter osv osv. Ingen har reel viden eller fakta, og alligevel dømmer og fordømmer i. 

Jeg har ingen sympati, eller det modsatte for manden. Men jeg mener at enhver skal dømmes for sine gerninger, ikke for andre folks tro baseret på rygter og gisninger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er blevet 'interviewet' af hr. P Z i forbindelse med, at jeg så et opslag på Annoncelight, hvor han annoncerede efter kvindlige deltagere i hans gang bang forretninger. Han pralede med hvor mange han og hans kompagnon havde afviklet over de seneste mange pr, sagde, at konen var fuldt indforstået med det, fremlagde hele konceptet, hvad hans del af aktiviteten gik ud på? Jeg fik forelagt en 'spiseseddel' hvor jeg skulle forholde mig til hvad jeg - i fald jeg ønskede at være midtpunkt i et GB - ville gå med til af aktiviteter og ikke. Punktet med og uden gummi blev klart berørt, for som han sagde, så var der forskellige målgrupper til det ene og det andet. Han havde en mailgruppe med 60-70 herrer, som hver gang blev inviteret, når der var 'frisk kød/et nyt arrangement' under opsejling. han forklarede om de lokaltioner han anvender i hvilke byer osv. osv. Et totalt struktureret koncept, en velsmurt maskine. 

Uanset hvordan han fremtræder i medierne, og om man tænker at han er moralsk eller på anden vis skyldig. Så har han klart været 100% klar over hvad, han havde gang i.

Da sagen kom frem overvejede jeg et øjeblik, om jeg skulle henvende mig til anklagemyndigheden og vidne for dem. Men valgte, at det ville jeg ikke. For at beskytte mit privatliv. Så måske det bliver svært for anklageren at løfte bevisbyrden, fordi folk i dette miljø foretrækker anonymitet. 

Jeg tænker, at han for evig og altid vil være 'ham politikeren, som holdt gang bang' i folks bevidsthed, og mon ikke at det er straf nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
2hotQ skrev, for 2 timer siden:

Jeg er blevet 'interviewet' af hr. P Z i forbindelse med, at jeg så et opslag på Annoncelight, hvor han annoncerede efter kvindlige deltagere i hans gang bang forretninger. Han pralede med hvor mange han og hans kompagnon havde afviklet over de seneste mange pr, sagde, at konen var fuldt indforstået med det, fremlagde hele konceptet, hvad hans del af aktiviteten gik ud på? Jeg fik forelagt en 'spiseseddel' hvor jeg skulle forholde mig til hvad jeg - i fald jeg ønskede at være midtpunkt i et GB - ville gå med til af aktiviteter og ikke. Punktet med og uden gummi blev klart berørt, for som han sagde, så var der forskellige målgrupper til det ene og det andet. Han havde en mailgruppe med 60-70 herrer, som hver gang blev inviteret, når der var 'frisk kød/et nyt arrangement' under opsejling. han forklarede om de lokaltioner han anvender i hvilke byer osv. osv. Et totalt struktureret koncept, en velsmurt maskine. 

Uanset hvordan han fremtræder i medierne, og om man tænker at han er moralsk eller på anden vis skyldig. Så har han klart været 100% klar over hvad, han havde gang i.

Da sagen kom frem overvejede jeg et øjeblik, om jeg skulle henvende mig til anklagemyndigheden og vidne for dem. Men valgte, at det ville jeg ikke. For at beskytte mit privatliv. Så måske det bliver svært for anklageren at løfte bevisbyrden, fordi folk i dette miljø foretrækker anonymitet. 

Jeg tænker, at han for evig og altid vil være 'ham politikeren, som holdt gang bang' i folks bevidsthed, og mon ikke at det er straf nok.

(2hotQ) Det er jo dit og andre pigers valg. Det kan jeg jo på sin vis godt forstå og respekterer. Jeg vil ikke skjule at jeg håber at der er nogen der har modet til at træde frem, trods de omkostninger det måske får. Efter min mening en helt igennem usympatisk mand.

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke de fleste af os havde glemt ham, inden han dukkede op på tv som en lidt slidt realitystjerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Slaven_Randers skrev, for 12 minutter siden:

Det ser nu ikke ud til EB har interviewet Per Zeidel. De referer blot til en gammel artikel i det lokale blad. Der manglede nok lige lidt ord i Ekstra Bladets kategori :" Lad os starte forargelse" Det sælger nemlig så godt, sammen med deres andet speciale " Lad os starte misundelse" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 8/5/2018 at 21:45:

Det er forstemmende at læse denne folkedomstols domsafsigelse incl. motivationen. 

Ingen af jer aner om pigerne har gjort det frivilligt, om han har tjent mange penge, om han bare tænder på konceptet om, om, om. 

I udtaler jer på baggrund af fornemmelser, gammel testamentelige moralske skrupler ( og det som EG bruger?) rygter osv osv. Ingen har reel viden eller fakta, og alligevel dømmer og fordømmer i. 

Jeg har ingen sympati, eller det modsatte for manden. Men jeg mener at enhver skal dømmes for sine gerninger, ikke for andre folks tro baseret på rygter og gisninger. 

Jeg har et familie medlem der har arbejdet sammen med ham i byrådet, og han er ikke en behagelig person. Han har flere gange givet udtryk for at han ikke har meget tilovers for kvinder som han ikke mener der har noget at gøre i politik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
AalborgLook skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har et familie medlem der har arbejdet sammen med ham i byrådet, og han er ikke en behagelig person. Han har flere gange givet udtryk for at han ikke har meget tilovers for kvinder som han ikke mener der har noget at gøre i politik. 

Det er han heller ikke. Men det berettiger ikke en folkedomstol. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Aarhuselsker skrev, den 8/5/2018 at 21:45:

100 % Enig, faktum er, at ingen reelt ved en s... øh disse om hvad der er op og ned, og jeg vil til enhver tid mene at INGEN er skydige før det modsatte er bevist..

Jeg mangler iøvrigt i høj grad at høre, fra bare en!" af disse kvinder der har lagt krop til.

Jeg har, som @Aahuselsker , ingen sympati eller modsat for manden, har har "reddet som han har sadlet"  ved lad os nu afvente sagens udfald for vi dømmer...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man ikke kommer til møder i byrådet, som man er valgt til og bliver betalt for, for i stedet at tage til et GB man har arrangeret - så har man et problem.
Sidder man som formand for Familie- og Institutionsudvalget og arrangere GB og tror det er helt i orden, har man en meget dårlig dømme kraft.

Men politiet mener han har begået rufferi og har anklaget ham for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...