Hop til indhold
Sidespringeren

"Herreklub" i Østjylland?

Recommended Posts

Guest Knajten

Hej drenge!

Anja har lige i øjeblikket den ene hånd i gips pga. en sportsskade, men forventer at være helt klar igen i begyndelsen af juli, og er meget tændt på tanken om et GB med hende i centrum.

Hej fra Sidespringeren

OK Juli dur ikke for mig så god fornøjelse til Jer der har muligheden for at være med..

vi er jo nogen der skal arbejde..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Knajten:

Du blir´ heller ikke inviteret!

Jeg er nemlig stadig sur over, at du vandt den der ½ time med Nikita Darling for snuden af mig! :cry:

Spøg til side.... Det kan godt være, juli er en dårlig måned, men så må vi bare udsætte til august.

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Knajten:

Du blir´ heller ikke inviteret!

Jeg er nemlig stadig sur over, at du vandt den der ½ time med Nikita Darling for snuden af mig! :cry:

Spøg til side.... Det kan godt være, juli er en dårlig måned, men så må vi bare udsætte til august.

Vh. Sidespringeren

Jamen der kom jo ikke nogen og kiggede på, ak ja så er der stadig 7 ture til

før jeg igen kan få en omgang gratis :P

Men jeg er stadig salig jeg har ALDRIG vundet noget før.. :mrgreen:

Nej klø da bare på, det kunne jo være der viste sig en åbning i arbejdsplanen

hvem ved, men ellers har du nok ret det er jo feriemåned, skoleferierne starter

30 Juli og slutter først 11 August.. - så der skal de fleste vel hygge med familien.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Meget spændende koncept med herreklub i det østjyske!

Som ny på siden er jeg meget interesseret og har i øvrigt god erfaring med gb både i klub og under private former.

Og så lige en cadeau til den seriøse og sprogligt veloplagte tilgang til diverse emner her på siden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hvad så er der snart noget nyt på beddingen

efter 11 august er jeg frisk på det hele.

hvis jeg ellers må komme med bebe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge!

Lige lidt livstegn herfra, så I ikke tror arrangementet er gået helt i glemmebogen...

D. 26. juni bliver det dog ikke.... Den først fundne pige til formålet var ikke lige den rigtige alligevel, men jeg er netop hjemkommet fra et møde med amatørpigen Anja på 25 år, der viste sig at være en lækker lille, sportstrænet sag omkring de knap 170 cm og vel en 55 kg, små, struttende ungpigebryster, hvepsetalje, flotte lange ben og en perfekt formet rund og fast bagdel - Hun er meget "naboens datter"-typen med middellangt blondt, krøllet hår, ikke ret meget makeup og et sødt og indlevende smil og væsen.

Anja har lige i øjeblikket den ene hånd i gips pga. en sportsskade, men forventer at være helt klar igen i begyndelsen af juli, og er meget tændt på tanken om et GB med hende i centrum.

Vi mødtes i klubben, der er påtænkt at skulle lægge hus til, og Anja har sagt ok til faciliteterne, og er overordnet indforstået med de af mig beskrevne øvrige vilkår.

Det blev da også til en "prøvekørsel", nu vi alligevel var der, og jeg kan love d´herrer, at der venter jer en oplevelse.... En meget indlevende pige, der formår både at gi' og ta', så man ganske glemmer, at dette er en købesex oplevelse og ikke en hed nyforelskelse!

Og så erklærer hun, at hun tænder for vildt på tanken om at blive taget af en større flok brunstige mandfolk! ;)

Nærmere følger, så snart frøkenen og jeg i fællesskab har udarbejdet den egentlige invitation - For at modtage denne, så husk at skrive en PM her, eller smid din mail adresse til min adresse: [email protected]

Hej fra Sidespringeren

har du en mail eller noget så man kan se hende an, eller få en prøve tur selv? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...