Hop til indhold

Recommended Posts

Har kontakt med kirie som i kan finde på nettet.Og har overbevist hende om at hun skal komme på tur i Danmark - hendes ønske er at der er rigtig mange 

jeg tænkervat leje et sommerhus, men at deltagere kun betaler der skal til for at afholde udgifter

vil ikke tjene på dette -men kun have fri afgang til hende.

skal bruge rigtig mange fyre - hvem er med , hun tager den i all huller og har kæmpe pattter

kom glad - skal overbevise hende om at det er reelt, inden hun flyver fra uk til dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boobsandgb skrev, for 32 minutter siden:

Har kontakt med kirie som i kan finde på nettet.Og har overbevist hende om at hun skal komme på tur i Danmark - hendes ønske er at der er rigtig mange 

jeg tænkervat leje et sommerhus, men at deltagere kun betaler der skal til for at afholde udgifter

vil ikke tjene på dette -men kun have fri afgang til hende.

skal bruge rigtig mange fyre - hvem er med , hun tager den i all huller og har kæmpe pattter

kom glad - skal overbevise hende om at det er reelt, inden hun flyver fra uk til dk

Godt initiativ og held og lykke med arrangementet hvis I finder ud af noget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

sommerhus vil være i nærheden af Billund - det er der hun lander

Prisen er hvad hun tænker- er ikke pimp blot kontakt til st få hende her til Danmark - hun gør alt , men vi skal gerne rigtig meget op i antal af deltagere

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boobsandgb skrev, for 4 minutter siden:

Hej

sommerhus vil være i nærheden af Billund - det er der hun lander

Prisen er hvad hun tænker- er ikke pimp blot kontakt til st få hende her til Danmark - hun gør alt , men vi skal gerne rigtig meget op i antal af deltagere

 

Billund ville være helt fint. Håber det bliver til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boobsandgb skrev, for 17 minutter siden:

Hej

sommerhus vil være i nærheden af Billund - det er der hun lander

Prisen er hvad hun tænker- er ikke pimp blot kontakt til st få hende her til Danmark - hun gør alt , men vi skal gerne rigtig meget op i antal af deltagere

 

Billund er også fin for mig, håber også hun kommer :*

http://www.kirie.co.uk

Redigeret af Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg
grev1 skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er også klar :)

Super så er vi 3  , vi kan jo lige så godt vise Boobsandgb hvor mange vi bliver. Måske vi også kunne finde ud af hvilket dag der er bedst og tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...