Hop til indhold

Gb ggg Kirie

Featured Replies

Skrevet

Har kontakt med kirie som i kan finde på nettet.Og har overbevist hende om at hun skal komme på tur i Danmark - hendes ønske er at der er rigtig mange 

jeg tænkervat leje et sommerhus, men at deltagere kun betaler der skal til for at afholde udgifter

vil ikke tjene på dette -men kun have fri afgang til hende.

skal bruge rigtig mange fyre - hvem er med , hun tager den i all huller og har kæmpe pattter

kom glad - skal overbevise hende om at det er reelt, inden hun flyver fra uk til dk

Skrevet
Boobsandgb skrev, for 32 minutter siden:

Har kontakt med kirie som i kan finde på nettet.Og har overbevist hende om at hun skal komme på tur i Danmark - hendes ønske er at der er rigtig mange 

jeg tænkervat leje et sommerhus, men at deltagere kun betaler der skal til for at afholde udgifter

vil ikke tjene på dette -men kun have fri afgang til hende.

skal bruge rigtig mange fyre - hvem er med , hun tager den i all huller og har kæmpe pattter

kom glad - skal overbevise hende om at det er reelt, inden hun flyver fra uk til dk

Godt initiativ og held og lykke med arrangementet hvis I finder ud af noget ;)

Skrevet

lyder spændende. Keep me posted

Skrevet

Jeg er også interesseret. Men det kommer helt an på, om det er helt oppe nordpå eller midtpå, og hvilken dag det drejer sig om.

Skrevet

Kunne måske også være interesseret men kommer an på tidspunkt og pris .

Skrevet
  • Author

Hej

sommerhus vil være i nærheden af Billund - det er der hun lander

Prisen er hvad hun tænker- er ikke pimp blot kontakt til st få hende her til Danmark - hun gør alt , men vi skal gerne rigtig meget op i antal af deltagere

Skrevet
Boobsandgb skrev, for 4 minutter siden:

Hej

Prisen er hvad hun tænker- er ikke pimp blot kontakt til st få hende her til Danmark - hun gør alt , men vi skal gerne rigtig meget op i antal af deltagere

Billund ville være helt fint. Håber det bliver til noget.

Skrevet
Boobsandgb skrev, for 17 minutter siden:

Hej

Billund er også fin for mig, håber også hun kommer :*

http://www.kirie.co.uk

Redigeret af Markild

Skrevet
  • Author

Vil poste mere info efter at have snakket med hende - men hun er klar - vi skal bare stille holdet , så venligst spred budskabet

Skrevet

Jeg er frisk 

Skrevet

Ja lad os da give hende en omgang tissemand - jeg er med.

Skrevet
Svenne 77 skrev, for 4 timer siden:

GGG Kirie mums, jeg er med

så er vi to, der er med :)

Skrevet

Jeg er også klar :)

Skrevet
grev1 skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er også klar :)

Super så er vi 3  , vi kan jo lige så godt vise Boobsandgb hvor mange vi bliver. Måske vi også kunne finde ud af hvilket dag der er bedst og tidspunkt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.