Hop til indhold
Gabel

Polly i aalborg

Recommended Posts

Guest Opmæen

Ploy; jeg tror virkelig du har misforstået den her anmeldelse, det er som ikke dig den er gal med, din service er okay fin, i alle fald den ene gang, hvor jeg har været så heldig, at du var der og enten ikke meldt afbud eller bare var kørt hjem! det har jeg prøvet flere gange og kender andre der har prøvet det samme. 

Men ja du er dejlig nok så ro på nu ;-) ... men det er de par piger som du har fået til at hjælpe dig HMMM hende den unge af dem, hun skal nok revurdere hvordan det er man bære sig ad i dette fag, måske du kan lære hende nogle tricks  :-) det vil jeg da håbe for ellers ender det med at de kunder der kommer ind til dig aldrig kommer mere...hun kan jo ikke forvente at bette fyren står, bare hun kigger på den, det første hun gør er at finde kondomet frem og ja så sker der ikke rigtig mere, så må man ellers klare den selv derfra, ved hun ikke hvad et blow job er? 

Hende den anden kan jeg ikke udtale mig om, men kan se på hende at det ikke lige er mig og min type, jeg behøver vel ikke uddybe hvorfor, hvis du mener det er en god ide gør jeg det gerne, men ikke for min skyld.

Men en anden ting, så er denne side for mænner der besøger steder som dig, og anmelder og kommer med meninger og oplevelser, så kan det jo ikke nytte noget du sidder og bliver sur osv, tag da kritikken til dig og brug den konstruktiv istedet for... god dag til dig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 4 timer siden:

 

Kæft du fatter da kikkert og kyse af hvad der bliver sagt......jeg siger FRA HER!!!

Ja tak. Jeg har gøre mange gang for block din besked mange gang men tak for du kyse af . God for mig og min butik. Advarsle for thai pige øv............

Del dette indlæg


Link til indlæg
Partymaker skrev, den 8/5/2018 at 20:36:

Ha ha ha ..Jeg har engang lavet en god anmeldelse på din butik , men det var dengang ..  Kan give de andre ret , ikke noget værd at skrive om længere .. 

Fordi folk ydre sig negativt gør det dem ikke til dårlige mennesker ... 

Og jeg har også besøgt din butik for sidste gang 

 

at skrive om længere .. 

Fordi folk ydre sig negativt gør det dem ikke til dårlige mennesker ... 

Og jeg har også besøgt din butik for sidste gang 

 

Når når ikke dårlig person  ok så jeg forstår nu . Tak for svare

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opmæen skrev, for 9 timer siden:

Ploy; jeg tror virkelig du har misforstået den her anmeldelse, det er som ikke dig den er gal med, din service er okay fin, i alle fald den ene gang, hvor jeg har været så heldig, at du var der og enten ikke meldt afbud eller bare var kørt hjem! det har jeg prøvet flere gange og kender andre der har prøvet det samme. 

Men ja du er dejlig nok så ro på nu ;-) ... men det er de par piger som du har fået til at hjælpe dig HMMM hende den unge af dem, hun skal nok revurdere hvordan det er man bære sig ad i dette fag, måske du kan lære hende nogle tricks  :-) det vil jeg da håbe for ellers ender det med at de kunder der kommer ind til dig aldrig kommer mere...hun kan jo ikke forvente at bette fyren står, bare hun kigger på den, det første hun gør er at finde kondomet frem og ja så sker der ikke rigtig mere, så må man ellers klare den selv derfra, ved hun ikke hvad et blow job er? 

Hende den anden kan jeg ikke udtale mig om, men kan se på hende at det ikke lige er mig og min type, jeg behøver vel ikke uddybe hvorfor, hvis du mener det er en god ide gør jeg det gerne, men ikke for min skyld.

Men en anden ting, så er denne side for mænner der besøger steder som dig, og anmelder og kommer med meninger og oplevelser, så kan det jo ikke nytte noget du sidder og bliver sur osv, tag da kritikken til dig og brug den konstruktiv istedet for... god dag til dig :-)

Tak for bekymret men  Jeg kan ikke arbejder alene ok . Fordi jeg har så mange kunder om dag . der for jeg skal have mange pige arbejder. Kan ikke gøre som du vil . Fordi du er ikke  en hyppig kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...