Hop til indhold
Gabel

Polly i aalborg

Recommended Posts

Jeg besøgte Polly i Aalborg igår. 

https://massage.side6.dk/polly

Vil starte med at sige, at hvis man ikke ønsker at gå ind i klinikken uden fra gaden af, så kan man gå ind i opgang 10 lige til højre for klinikken. Ringer på døren til venstre, som så er ind til lokalerne. 

Da jeg kommer ind i klinikken, er der 2 andre ud over Polly. Det er en ældre thai kvinde og en lidt yngre thai pige som ikke er super køn. 

Nå men jeg bliver vist ned i kælderen, hvor der er 2 massage rum, kun med forhæng for. 

Pengene skifter hænder, og Polly smider tøjet med det samme. Det alt for korte forhæng bliver rullet for, så man kan se direkte ind. 

Polly begynder at tunge snave, som om hun var nyforelsket. Her efter begynder et helt fantastisk blow. Det er hun helt fantastisk til, og nåede ikke engang at få gummi på. 

Nu spurgte hun om jeg ville kneppe hende med eller uden kondom. Jeg valgte selvfølgelig gummi. 

Sexen var hun så mindre god til. Lidt maskine sex, hvor ordrerne under hele turen lød. “Ja skat, ja skat, ja skat” osv. 

Jeg kunne ikke lade være med at små grine lidt, da de 2 andre thai kvinder på den anden side af forhænget kunne følge med. Der kom også en anden mand, men det rør mig ikke. Han kunne bare kigge ind og se om det var noget for ham. Eventuelt være med. :)

Hun er super sød at snakke med, og man kan stort set få lov til alt med hende. 

Billederne på linket er rigtig nok af hende. Det viser tatto, som jo ikke er helt til at fjerne igen. Men billederne må være taget for nogen år siden, da hun er noget bedre sat idag. 

Havde nu håbet på en lille tynd thai. 

Vil skyde hendes vægt til 60-65 kg. 

Alder omkring 30-35 år. 

Gentagelse, nej det tror jeg ikke. Syntes ikke der var noget super skønt over det. Kun en hurtig omgang alm sex. 

Men fint nok hvis man vil en super sød pige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Jeg går ud fra det er S&K thai massage som du har besøgt, det dur bare slet ikke mere, jeg var uheldig at få hende den anden som du kalder yngre... intet var i orden. jeg ved ikke hvorfor der lige pludselig er 3 der, ingen af dem er særlige lækre. alt er som maskin sex. o ud af 10 

Redigeret af Opmæen

Del dette indlæg


Link til indlæg

He POLLY. JEG besøkte denne piken.Første anmelder skrev ikke dårlig. Det var en god stund hos Polly. Jeg er norsk å hadde glede av den søteste pike.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Janarsexe skrev, for 14 timer siden:

He POLLY. JEG besøkte denne piken.Første anmelder skrev ikke dårlig. Det var en god stund hos Polly. Jeg er norsk å hadde glede av den søteste pike.

Det må have været for 10 år og 10 kg siden. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
Gabel skrev, for 9 timer siden:

Det må have været for 10 år og 10 kg siden. :P

Ja det kan dæleme ikke være for nyligt,  og hendes hjælpere hmmm de er endnu værre... nej så er der godt nok mange andre steder

Del dette indlæg


Link til indlæg

#Gabel# opmæen## jeg er Polly , jeg er 27 år . Du har ikke være hos mig før men du må ikke skrivet dårlig om mig og min butik . Tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opmæen skrev, den 2/5/2018 at 22:13:

Det er ikke så længe siden jeg har lavet en anmeldelse af stedet, minder en del om din, og jeg er sikker på vi har fået den samme pige :-) aldrig mere... min overskrift på anmeldelsen...

"S&K thai massage Vesterbro Aalborg"

 

Aldrig igen...

Du må gerne find en andet sted og Du skal finde nogen bedre end mig. Jeg vil ikke have dig til at komme til min butik, du er en dårlig person.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha ha ..Jeg har engang lavet en god anmeldelse på din butik , men det var dengang ..  Kan give de andre ret , ikke noget værd at skrive om længere .. 

Fordi folk ydre sig negativt gør det dem ikke til dårlige mennesker ... 

Og jeg har også besøgt din butik for sidste gang 

 

at skrive om længere .. 

Fordi folk ydre sig negativt gør det dem ikke til dårlige mennesker ... 

Og jeg har også besøgt din butik for sidste gang 

 

Redigeret af Ledvogter
Refererede til slettet indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
Ploy skrev, for 5 timer siden:

Du må gerne find en andet sted og Du skal finde nogen bedre end mig. Jeg vil ikke have dig til at komme til min butik, du er en dårlig person.

Du kan være ganske rolig, jeg skal nok holde mig væk, men hende den unge du har til at arbejde der, tror jeg skal finde noget andet at give sig til, for det første er man ikke i tvivl om at når man er der så skal det bare gå hurtigst muligt,  og hun bryder sig absolut ikke om det hun laver, ikke engang kondomet kunne hun finde ud af at sætte på... men held og lykke frem over... men at du siger jeg er en dårlig person fordi jeg beskriver min oplevelse i din butik, synes jeg er lige at stramme den, du kender mig jo ikke og jeg opførte mig pænt og ordentlig da jeg var der, og kan se her jeg ikke er alene om at ha denne mening... og husk lige denne side er til at dele sine oplevelser med andre, ikke for at du kan kan tvinge nogle til ikke at skrive negativ kritik om din butik...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
Knud skrev, for 7 timer siden:

Jeg for helt lyst til at besøge dette sted nu

God fornøjelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maxmuld  er det dig vil have gratis sex med mig He He og  jeg kende dig godt vil har sex gratis med mig og vil sælge røv osv. Men nej tak jeg vil Gerner bare penge. Jeg ved hvem du er He He . Mange klinik har anmed dig uden men tak for svar på den hjemsiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Partymaker skrev, for 14 timer siden:

Ha ha ha ..Jeg har engang lavet en god anmeldelse på din butik , men det var dengang ..  Kan give de andre ret , ikke noget værd at skrive om længere .. 

Fordi folk ydre sig negativt gør det dem ikke til dårlige mennesker ... 

Og jeg har også besøgt din butik for sidste gang 

 

at skrive om længere .. 

Fordi folk ydre sig negativt gør det dem ikke til dårlige mennesker ... 

Og jeg har også besøgt din butik for sidste gang

Redigeret af Ploy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opmæen skrev, for 12 timer siden:

Du kan være ganske rolig, jeg skal nok holde mig væk, men hende den unge du har til at arbejde der, tror jeg skal finde noget andet at give sig til, for det første er man ikke i tvivl om at når man er der så skal det bare gå hurtigst muligt,  og hun bryder sig absolut ikke om det hun laver, ikke engang kondomet kunne hun finde ud af at sætte på... men held og lykke frem over... men at du siger jeg er en dårlig person fordi jeg beskriver min oplevelse i din butik, synes jeg er lige at stramme den, du kender mig jo ikke og jeg opførte mig pænt og ordentlig da jeg var der, og kan se her jeg ikke er alene om at ha denne mening... og husk lige denne side er til at dele sine oplevelser med andre, ikke for at du kan kan tvinge nogle til ikke at skrive negativ kritik om din butik...  

Ja gøre det . Men ikke skrivet min addresser tak.jeg er lige glad med dig og andre der tænk på mig og min pige er maskine sex ovs. Og jeg har ikke sex sammen med dig før . Håber du kan find en god maskin sex Ha Ha Ha tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ploy skrev, 1 time siden:

Maxmuld  er det dig vil have gratis sex med mig He He og  jeg kende dig godt vil har sex gratis med mig og vil sælge røv osv. Men nej tak jeg vil Gerner bare penge. Jeg ved hvem du er He He . Mange klinik har anmed dig uden men tak for svar på den hjemsiden.

Hej Ploy

jeg ville gerne svare dig men forstår ik rigtig hvad du skriver.....

gratis, nej nej jeg betaler hvad prisen er og gir drikkepenge hvis der er go service

du har desværre misforstået hvad service er, du tror du kan kom til DK og lave så dårlig service som du gør....du har ik arbejde i 1dag hvis du laver sådan service i Thailand...muligvis derfor du er i DK fordi du er for dårlig til at arbejde i Thailand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Alborg mænd 

hvis du har bestil massage men bagefter vil har sex og ikke betale penge for samleje . Så hold op ikke min butik. 1000 tak .  Jeg er Velkom kun søde menneske . Og ikke lort person . Tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 4 minutter siden:

Hej Ploy

jeg ville gerne svare dig men forstår ik rigtig hvad du skriver.....

gratis, nej nej jeg betaler hvad prisen er og gir drikkepenge hvis der er go service

du har desværre misforstået hvad service er, du tror du kan kom til DK og lave så dårlig service som du gør....du har ik arbejde i 1dag hvis du laver sådan service i Thailand...muligvis derfor du er i DK fordi du er for dårlig til at arbejde i Thailand 

Jeg forstå service er. Men jeg har ikke arbejder i thailand desvære. Du kende ikke mig . Og du er ikke søde så jeg ikke lukke dig ind i min butik jeg ved hvem du er He He ikke mange kunder er dårlig med mig . Snyd penge og sassy.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ploy skrev, for 1 minut siden:

Jeg forstå service er. Men jeg har ikke arbejder i thailand desvære. Du kende ikke mig . Og du er ikke søde så jeg ikke lukke dig ind i min butik jeg ved hvem du er He He ikke mange kunder er dårlig med mig . Snyd penge og sassy.

 

Ploy skrev, for 1 minut siden:

Jeg forstå service er. Men jeg har ikke arbejder i thailand desvære. Du kende ikke mig . Og du er ikke søde så jeg ikke lukke dig ind i min butik jeg ved hvem du er He He ikke mange kunder er dårlig med mig . Snyd penge og sassy.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 11 minutter siden:

Hej Ploy

jeg ville gerne svare dig men forstår ik rigtig hvad du skriver.....

gratis, nej nej jeg betaler hvad prisen er og gir drikkepenge hvis der er go service

du har desværre misforstået hvad service er, du tror du kan kom til DK og lave så dårlig service som du gør....du har ik arbejde i 1dag hvis du laver sådan service i Thailand...muligvis derfor du er i DK fordi du er for dårlig til at arbejde i Thailand 

Hvis du betale penge og være søde menneske som dansk mænd i god, jeg er altid give god service. Men du er ikke høflig mand så jeg er bare smidt dig uden fra min butik . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 21 minutter siden:

Hej Ploy

jeg ville gerne svare dig men forstår ik rigtig hvad du skriver.....

gratis, nej nej jeg betaler hvad prisen er og gir drikkepenge hvis der er go service

du har desværre misforstået hvad service er, du tror du kan kom til DK og lave så dårlig service som du gør....du har ik arbejde i 1dag hvis du laver sådan service i Thailand...muligvis derfor du er i DK fordi du er for dårlig til at arbejde i Thailand 

Jeg har ikke arbejder i Thailand He He . Jeg har fortalt mange kunder om jeg har familie her i DK . He He du er misforstår var . Bandit

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 2 timer siden:

Hej Ploy

jeg ville gerne svare dig men forstår ik rigtig hvad du skriver.....

gratis, nej nej jeg betaler hvad prisen er og gir drikkepenge hvis der er go service

du har desværre misforstået hvad service er, du tror du kan kom til DK og lave så dårlig service som du gør....du har ik arbejde i 1dag hvis du laver sådan service i Thailand...muligvis derfor du er i DK fordi du er for dårlig til at arbejde i Thailand 

Drikkepenge ? He he  førte gang ja du købe full pakke 1.000 men 2 gang og ...............du vil købe full pakke men du give mig 300 og du sagt jeg har ikke mere penge bagefter du komme i gen og i gen vil ikke betale for mit arbejdet . Jeg forstå hvis jeg gøre dig ikke særlig godt eller noget men vent til næste uge du komme i gen og vil ikke betal øvvvvvvvv . Det ikke min skyd nu. Det er bare lort mand vil have gratis sex for pokker !!!!!!!! 

Redigeret af Ploy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ploy skrev, for 1 time siden:

Jeg har ikke arbejder i Thailand He He . Jeg har fortalt mange kunder om jeg har familie her i DK . He He du er misforstår var . Bandit

 

Ploy skrev, for 1 time siden:

Jeg har ikke arbejder i Thailand He He . Jeg har fortalt mange kunder om jeg har familie her i DK . He He du er misforstår var . Bandit

Kæft du fatter da kikkert og kyse af hvad der bliver sagt......jeg siger FRA HER!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...