Hop til indhold
Liv

Hvem f... deler min adresse?

Recommended Posts

Guest Røvslikker

Jehovas vidner....kan være opfindsomme, for en kontakt.;)

God sol weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

Så snød han mig i hvertfald for et eksemplar af Vagttårnet ;) 

Du må få mit eksemplar......:)

Af en eller anden grund havner der altid en udgave at dette blad i min postkasse :huh:..........Der er åbenbart nogen der mener at der er behov for at frelse mig :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Liv skrev, for 2 timer siden:

Så snød han mig i hvertfald for et eksemplar af Vagttårnet ;) 

Havde måske været bedre med eksemplar et af Vågn Op, så :)

Apropos Jehovas Vidner...kommer her en lille vittighed:

Hvad er ligheden mellem JV og et par nosser ?

De banker på, men kommer sjældent indenfor...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fejl 40.......Det er lørdag og teknikken kører ikke så godt på et par øl :ph34r:

Redigeret af Butch

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 7 timer siden:

Havde måske været bedre med eksemplar et af Vågn Op, så :)

Apropos Jehovas Vidner...kommer her en lille vittighed:

Hvad er ligheden mellem JV og et par nosser ?

De banker på, men kommer sjældent indenfor...:P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 5/5/2018 at 09:49:

Så snød han mig i hvertfald for et eksemplar af Vagttårnet ;) 

Godt ord igen, jeg er i Odense i dag og da første gæst var gået, lå der et eksemplar af Vagttårnet på bordet i venteværelset :D Det lå der ikke, da jeg kom. Jeg gætter på, at det har siddet ude på dørhåndtaget, så gæsten har taget det med ind; det er næppe sandsynligt at et Jehovas vidne afleverer et blad og derefter knalder en glædespige ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 6 minutter siden:

Godt ord igen, jeg er i Odense i dag og da første gæst var gået, lå der et eksemplar af Vagttårnet på bordet i venteværelset :D Det lå der ikke, da jeg kom. Jeg gætter på, at det har siddet ude på dørhåndtaget, så gæsten har taget det med ind; det er næppe sandsynligt at et Jehovas vidne afleverer et blad og derefter knalder en glædespige ;) 

 

Eller du har haft en gæst med humor, der læser med her. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 4 minutter siden:

Eller du har haft en gæst med humor, der læser med her. :)

En oplagt mulighed, hvis det ikke var fordi denne gæst næsten ikke taler dansk, men ham der satte det på dørhåndtaget kan jo sagtens være herfra. I givet fald, mange tak for bladet, jeg vil læse det om lidt ;-) Hvis nogen vil vide, hvad der vil ske med de onde i fremtiden, kan I bare ringe til mig lidt senere ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 8 minutter siden:

Godt ord igen, jeg er i Odense i dag og da første gæst var gået, lå der et eksemplar af Vagttårnet på bordet i venteværelset :D Det lå der ikke, da jeg kom. Jeg gætter på, at det har siddet ude på dørhåndtaget, så gæsten har taget det med ind; det er næppe sandsynligt at et Jehovas vidne afleverer et blad og derefter knalder en glædespige ;) 

 

Ak ja, "Vagttårnet". Mind mig nu ikke om det.

Jeg tjente engang i mine yngre år, som jeg i flere tråde har fortalt om, på Grønland. Og her havde jeg mit første statstjenesteår i Qeqertarsuatsiaat, eller Fiskenæsset på dansk.

Her levede jeg som slags udsendt kgl. administrator – det var før hjemmestyreloven i 1979 – ret lykkeligt en stund, men ud på foråret, hvor isen begyndte at smelte, kom der faktisk også en privatejet båd til bygden. Den tilhørte Jehovas Vidner, og de gik i gang med at missionere fra dør til dør blandt de under 300 sjæle i bygden.

De kom også op til mit hus. Det var et yngre par, som var utroligt sympatisk og drog rundt på kysten opflammet af den hellige ild.

Jeg modtog dem en årle lørdag morgen ret bagstiv og i underbukser, da de bankede på – ja, jeg havde faktisk forventet en helt anden sf det modsatte køn, men efter diverse undskyldninger/forklaringer var jeg  parat til at modtage dem.

Vi talte frem og tilbage deroppe i rigets udkant, og jeg var bestemt ikke enig med mine gæster i deres udlægning af ordet og af meningen med  livet.

Jeg foreholdt dem f.eks Marcus 13.32 om datoen for dommedag, men den fortolkning anerkendte de slet ikke. De bød efter kaffen høfligt på gensyn, og jeg gelejdede dem ned til deres båd.

Da jeg kom hjem, fandt jeg sidste nummer af  "Vagttårnet" på mit sofabord.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Åh, jo - Jehovas Vidner har jeg såmænd også pudsige oplevelser med.

For flere år siden befandt jeg mig i silende regnvejr i min bil på en østjysk rasteplads og var ved at få udført et mesterligt bj af en fræk kvinde.

Pludselig banker det på ruden, og i ren befippelse ruller jeg vinduet ned med pikken strittende ud af bukserne - uden for i regnen står to kvinder og rækker Vagttårnet ind ad vinduet med ordene: »Det har du vist brug for«. 

Muligvis havde de hellige kvinder bevidst valgt rastepladsen for dens ry som kendt dogging sted. Og min bils vuggen afslørede mig sikkert som fortabt sjæl. Og fortabt blev jeg ved med at være - for efter at have grinet af det absurde optrin, blev vores afbrudte forehavende naturligvis fortsat.

Redigeret af M54Årh.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 19 timer siden:

Godt ord igen, jeg er i Odense i dag og da første gæst var gået, lå der et eksemplar af Vagttårnet på bordet i venteværelset :D Det lå der ikke, da jeg kom. Jeg gætter på, at det har siddet ude på dørhåndtaget, så gæsten har taget det med ind; det er næppe sandsynligt at et Jehovas vidne afleverer et blad og derefter knalder en glædespige ;) 

 

De hellige er de værste,  sagde min gamle morfar altid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hestemand skrev, for 4 timer siden:

De hellige er de værste,  sagde min gamle morfar altid. 

Og din gamle morfar har ret. Læs eventuelt også "Fiskerne" af Hans Kirk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...