Hop til indhold
Liv

Hvem f... deler min adresse?

Recommended Posts

Af hensyn til min sikkerhed og diskretion, er det kun de gæster der faktisk besøger mig, der får min adresse. Nye kunder får anvist et sted, hvorfra jeg så guider dem til mit hus. Det fungerer upåklageligt; jeg har ikke fremmede luskende omkring, det ringer ikke på døren under en hyggestund og mine gæster kan trygt gå ind og ud uden at brase ind i andre kunder. Mine gæster ved naturligvis også, at de skal ringe og lave en aftale, at de skal overholde tiderne og ikke dele min adresse med andre. Jeg vil jo også gerne selv bestemme, hvem jeg leger med og hvornår.

Sådan plejer det i hvertfald at være.... i går var jeg i gang med en telefonsex med fyren på cam, da det ringede på døren. Jeg kiggede ud under gardinet og så hvad jeg troede var min nabo, jeg bad manden i røret hænge på et øjeblik og åbnede. Der stod så ikke min nabo, men en fremmed og spurgte efter Liv, WTF? Da jeg jo havde en nøgen mand på min computerskærm, kunne jeg ikke så godt hive den fremmede indenfor, men bad ham komme tilbage om ti min. Det gjorde han så ikke.... set i bakspejlet, så skulle jeg ikke ha åbnet døren, ikke sagt det var Liv, ikke alt muligt.... og det satte en masse tanker i gang, hvor mange andre har min adresse, kommer her nogen, når jeg ikke er her, kommer her nogen jeg ikke ønsker at lege med, hvem (af mine gæster) kan finde på at dele min adresse? osv.

Hvad vil jeg sige med det? Det er utrygt og ikke rart, at I deler adresser på piger, der ikke reklamerer med adresse. Stop med det! 

Og skulle I alligevel ha fået en adresse, så lad være med at komme uanmeldt, ring først, tak....

 

  • Synes godt om 10
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 2
  • Vred 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan ikke være tale om et gammelt bekendtskab, der rent faktisk har besøgt dig og som du bare ikke kunne genkende?

Uanset hvad er det mega dårlig stil at møde op på adressen uden aftale når du arbejder hjemme fra (privat/diskret)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville blive meget nervøs. Men af hvad jeg kan forstå så modtager du dem på din private adresse? I såfald så synes jeg også det er meget risikabelt og jeg godt forstå din reaktion og jeg håber der ikke kommer flere "uanmeldte" visits! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Jeanette skrev, for 1 time siden:

Det er ikke i orden :angry: det giver da ikke noget tryg fornemmelse. Øv øv øv

Ja.

Og de mænd der gør det, ødelægger det jo også for os andre, for man kan jo bestemt ikke udelukke, at det vil afholde nogle søde piger fra at starte på det, som I andre søde piger gør ......... spreder benene !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Hybris skrev, for 7 minutter siden:

Ja.

Og de mænd der gør det, ødelægger det jo også for os andre, for man kan jo bestemt ikke udelukke, at det vil afholde nogle søde piger fra at starte på det, som I andre søde piger gør ......... spreder benene !!!

Pas nu på “Hybris”, at du lever op til dit navn:D. Det kan være en som ikke kender den første regel man lærer i det her “game”: Kun videregive oplysninger man finder i annoncen! Aldrig oplysninger man modtager personligt! Hvor svært kan det være?

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant
Liv skrev, for 2 timer siden:

Af hensyn til min sikkerhed og diskretion, er det kun de gæster der faktisk besøger mig, der får min adresse. Nye kunder får anvist et sted, hvorfra jeg så guider dem til mit hus. Det fungerer upåklageligt; jeg har ikke fremmede luskende omkring, det ringer ikke på døren under en hyggestund og mine gæster kan trygt gå ind og ud uden at brase ind i andre kunder. Mine gæster ved naturligvis også, at de skal ringe og lave en aftale, at de skal overholde tiderne og ikke dele min adresse med andre. Jeg vil jo også gerne selv bestemme, hvem jeg leger med og hvornår.

Sådan plejer det i hvertfald at være.... i går var jeg i gang med en telefonsex med fyren på cam, da det ringede på døren. Jeg kiggede ud under gardinet og så hvad jeg troede var min nabo, jeg bad manden i røret hænge på et øjeblik og åbnede. Der stod så ikke min nabo, men en fremmed og spurgte efter Liv, WTF? Da jeg jo havde en nøgen mand på min computerskærm, kunne jeg ikke så godt hive den fremmede indenfor, men bad ham komme tilbage om ti min. Det gjorde han så ikke.... set i bakspejlet, så skulle jeg ikke ha åbnet døren, ikke sagt det var Liv, ikke alt muligt.... og det satte en masse tanker i gang, hvor mange andre har min adresse, kommer her nogen, når jeg ikke er her, kommer her nogen jeg ikke ønsker at lege med, hvem (af mine gæster) kan finde på at dele min adresse? osv.

Hvad vil jeg sige med det? Det er utrygt og ikke rart, at I deler adresser på piger, der ikke reklamerer med adresse. Stop med det! 

Og skulle I alligevel ha fået en adresse, så lad være med at komme uanmeldt, ring først, tak....

 

Ikke så godt...... 

Men er det ikke den risiko man løber, når man bruger sit hjem som lysthus?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er trist at nogle mænd ikke kan finde ud af at respektere andre,  og deres privat liv, og kun tænker, på dem selv, desværre nok en tildens i samfundet.

Det ødelægger det bare for os andre.  

Har selv besøgt, nogle kvinder, hos dem privet,  en af dem havde mand og børn, manden ved det godt, så ikke noget problem i det, men man møder bar ikke op som man lyster,  det skal planlægges. 

Så respektere hinanden, det kommer man længst med.   TAK<3

God dag til alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv altså - jeg håber at du finder ud af, hvem der har delt din addresse og at ikke flere uindbudte gæster dukker op ... knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 4 timer siden:

Der kan ikke være tale om et gammelt bekendtskab, der rent faktisk har besøgt dig og som du bare ikke kunne genkende?

Uanset hvad er det mega dårlig stil at møde op på adressen uden aftale når du arbejder hjemme fra (privat/diskret)

Så tror jeg ikke, at han havde spurgt om det hos Liv. Jeg har nu heller ikke set ham før, selvom det kan glippe med genkendelsen. Det er naturligvis ikke i mit private hjem, men et hus jeg lejer til formålet, det troede jeg ikke var nødvendigt at præcisere ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid

Ja det er dårlig stil at møde op uanmeldt, og det uanset hvor man har adressen fra eller har været der før. Jeg husker for et par år siden hvor jeg besøgte en i Hvidovre som også kun modtog gæster med tidsbestilling, midt i det hele blev der ringet på døren, men der blev ikke lukket op, det fortsatte længe, men til sidst opgav personen, men det var skide irreterende og forstyrrende, det var lige før jeg var gået ud og  givet en skideballe eller det der var værre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

At ville føre et dobbelt liv, er til tider mere end dobbelt så svært...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 6 minutter siden:

At ville føre et dobbelt liv, er til tider mere end dobbelt så svært...

 

Det her er jo ikke et spørgsmål om et dobbeltliv, men om almindelig pli. Hvis et sted drives med tidsbestilling, så tropper man ikke bare op. Hvis man skal kontakte stedet, for at få adressen (og overhovedet få lov til at komme på besøg), spørger man ikke andre om adressen. Det kan godt være du er en flink fyr, men det er da ærgerligt hvis ham du giver adressen til er et svin overfor kvinder fx. Læs det første afsnit i det første indlæg, der står ret klart hvorfor jeg driver mit sted som jeg gør ;) 

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Liv skrev, for 7 minutter siden:

Det her er jo ikke et spørgsmål om et dobbeltliv, men om almindelig pli. Hvis et sted drives med tidsbestilling, så tropper man ikke bare op. Hvis man skal kontakte stedet, for at få adressen (og overhovedet få lov til at komme på besøg), spørger man ikke andre om adressen. Det kan godt være du er en flink fyr, men det er da ærgerligt hvis ham du giver adressen til er et svin overfor kvinder fx. Læs det første afsnit i det første indlæg, der står ret klart hvorfor jeg driver mit sted som jeg gør ;) 

Din fremgangsmåde, skriver du selv, sker for din sikkerhed og diskretion...så hvis du netop ikke levede det dobbelte liv, da ville du sikkert, som de fleste, være ligeglad.

Pli, burde du vel vide, at du kan du stikke et vist sted hen - såvel herinde, som i den virkelige verden udenfor...

Prøv blot at spørge den læge der bliver opsøgt privat af en person, fordi denne tror der er narko at hente her eller guldsmeden der bliver kontaktet i privaten, fordi de tror han/hun har guldet med sig hjem.

Den der løber en større risiko end gennemsnittet vil komme ud for det du har oplevet, sådan er det og sådan vil det altid være  - rimeligt eller ej.

Ha en go aften...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 3 minutter siden:

Din fremgangsmåde, skriver du selv, sker for din sikkerhed og diskretion...så hvis du netop ikke levede det dobbelte liv, da ville du sikkert, som de fleste, være ligeglad.

Nej, du forstår ikke hvad jeg mener så, det her handler ikke om dobbeltliv, læs igen  “Det fungerer upåklageligt; jeg har ikke fremmede luskende omkring, det ringer ikke på døren under en hyggestund og mine gæster kan trygt gå ind og ud uden at brase ind i andre kunder. Mine gæster ved naturligvis også, at de skal ringe og lave en aftale, at de skal overholde tiderne og ikke dele min adresse med andre. Jeg vil jo også gerne selv bestemme, hvem jeg leger med og hvornår”

Sikkerhed for at undgå ubehagelige typer, dem sorterer jeg helst fra i tlf. Diskretion for mine gæster, for mig, for naboerne (det er ikke nemt at arbejde et lille sted, hvis naboerne bliver sure).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Hmmmm troede

 

Livs lysthus

smukkerundebrystergade 66

6969 lækkerrøvsstrup

 

var en officiel adresse som alle kendte til :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Hvem siger det en mand, en tdligere kunder eller folk med vedhæng?

Mit bud er en kvinde 

Anilingus skrev, den 25/4/2018 at 22:25:

Prøv blot at spørge den læge der bliver opsøgt privat af en person, fordi denne tror der er narko at hente her eller guldsmeden der bliver kontaktet i privaten, fordi de tror han/hun har guldet med sig hjem.

Prøv at find en læge eller guldsmed som ønsker at miste deres autorisation når folk i det embede kender deres sporings regler og narkovraget kender til receptpligtige styresystemer via apoteket og guldsmeden som fører logbog over alt han køber til forretningen og derfor forhåbentlig ligger bag alarmsystemer.

Kun en nybagt narkoman eller guldtyv falder i  den naive gruppe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Måske fra Skat... de har øget aktivitetsniveauet betragteligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
klodshans1972 skrev, for 3 minutter siden:

Måske fra Skat... de har øget aktivitetsniveauet betragteligt.

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
klodshans1972 skrev, for 4 timer siden:

Måske fra Skat... de har øget aktivitetsniveauet betragteligt.

Mon ikke skat havde præsenteret sig? Eller måske bare ha ringet? De har mit private navn og nummer ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klodshans1972 skrev, for 5 timer siden:

Måske fra Skat... de har øget aktivitetsniveauet betragteligt.

Det lyder interessant.

Skat blev ellers bombet ned til stenalderen, dengang Kristian Jensen overtog ansvaret i 2004. Hvordan oplever man et øget aktivitetsniveau nu? Jeg spørger af ren nysgerrighed, da jeg ikke har hørt noget. Jeg kan godt huske revisionen i sin tid, da det overgik til Ringkøbing-Skjern, som vistnok bestod af russiske damer, der havde giftet sig med ensomme jydske landmænd.

Jeg holder i øvrigt meget af russiske damer, tag ikke fejl af det.

Men deres revision ... arh! Men en sparet krone er jo en krone tjent, som man siger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...